Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat filmpje is ergens richting Delfzijl. Onlangs nog geweest in die omgeving (koude handen).

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.ne...=f887685eb03a43141d307063be960fe4&oe=5973EFE4

Sorry Ronny, ik kwam hier bij toeval via Google terecht en zag dat motorrijders uit Groningen en Drenthe opgeroepen worden een foto te plaatsen. Dus dat deed ik.
Verder is dit forum zo groot dat ik niet weet waar ik me bevind. Ik wist ook niet waar mijn foto terecht was gekomen (ik dacht iets van OP te hebben zien staan) en hoe ik hier terug terecht moest komen. Uiteindelijk lukte het via het hoofdmenu door te klikken op laatste reactie in regio o.i.d.

Eerder was ik al even wezen buurten in het Noorwegen topic, ook via Google. Naar aanleiding daarvan wel naar de MFMM geweest (introductiefoto).

Verder ben ik inderdaad niet zo'n prater, maar er staan wat woorden op het scherm. Tevreden?

Groet, Jan

Hey Jan, welkom in dit draadje.
Ondanks dat je nieuw bent weet je dus wel de weg terug te vinden
en goed tussen de regels te lezen :t

En je loopt zelfs al voor, ik ben nog nooit op een MFMM geweest

Gok dat je die foto in de buurt van 't Waar gemaakt hebt,
daar zijn i.i.g. bloemenvelden te vinden.

Edit : je kunt bovenaan de pagina bepaalde topics toevoegen als favoriet
Edit 2: voel je vrij om ons eens te vergezellen bij een rit
 
Laatst bewerkt:
Zonder iemand te willen beledigen moet ik wel constateren
dat Jan de gemiddelde leeftijd hier weer wat omhoog brengt......

VOER

full



mits naar eerlijkheid ingevuld natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Quote: "mits naar eerlijkheid ingevuld natuurlijk"

Ik ben altijd eerlijk, maar kan me wel eens vergissen ;-) Ik weet niet wat ik heb ingevuld, maar ben van '61...
Ik heb vorig jaar het motorrijden weer wat meer opgepikt en het Monstertje (M600) dat 20 jaar maar weinig buiten kwam verkocht om een Multistrada te kopen.
Een dag of 10 later mee op stap gegaan; twee driedaagse vakanties van MoorMotor (Luxemburg en Sauerland) aan elkaar gekoppeld en daarna via voormalig Oost-Duitsland terug naar het noorden.
Het voordeel van de MoorMotor reisjes is de kant-en-klare .gpx routes over mooie wegen en langs plekken die je anders wellicht zou missen.
De Noorwegen-reis van MM (maar ook elders) is echter pittig aan de prijs, maar dat komt ook door de overtochten. Als ik alles meereken kom ik met een eigen (hotel-)reis niet veel voordeliger uit.
Ik ben ook bang dat in het hoogseizoen overtochten en hotels volgeboekt raken. En de tijd van een tentje mee heb ik achter me gelaten.

Welterusten, Jan
 
Laatst bewerkt:
Quote: "mits naar eerlijkheid ingevuld natuurlijk"

Welterusten, Jan

Goedemorgen Jan....
... welkom in dit draadje dan. :W

Georganiseerde reizen... met of zonder motor... not our cup of TT.
Wij houden liever de vrijheid om te gaan en staan wanneer we willen. :t

Noorwegen.... werk al bijna 2 jaar voor de Noren maar ben er nog nooit geweest.
Misschien dat het dit jaar nog eens gaat gebeuren.
Maar dan zal de motor thuis blijven. :/

Routes... daarvoor heb ik mijn vrouwtje.... die heeft de gave.
Dus... ik rij ze dan gewoon een jaartje later met de Rabbelaar.
Dan heeft zij met een vriendin het veldwerk ook al gedaan. :P

Verder rijden we met dit draadje ook geregeld een rondje... wees welkom om aan te haken. :]

Zal de Multi in de OP zetten.
 
Dank voor het plaatsen, helaas staat er één letter S teveel bij de foto. Ik heb een heel gewone MTS... Ritten hou ik in de gaten; lijkt me wel een keer leuk. Zuidlaren en Groningen zijn voor mij goed te doen.

Niet teveel... maar op de verkeerde plaats. Inmiddels gecorrigeerd... ;)


Maar ehhh... in het JMP dan te ver weg ofzo :?
 
Nee, maar dat ken ik nog niet. Moet ik even in de Zumo zetten, in tegenstelling tot de andere drie locaties.

Ik heb Jack en Boet nog wel zien rijden, maar was meer fan van Wil. Wist niet dat Jack een eigen plein heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan