Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks.... en door al het enthousiasme ook het 2e en daarmee laatste deeltje maar in elkaar geflanst. Uiteraard met Peter Fox... want zijn muziek geeft géén gedonder eronder.

Eifel Part II
 
Thanks.... en door al het enthousiasme ook het 2e en daarmee laatste deeltje maar in elkaar geflanst. Uiteraard met Peter Fox... want zijn muziek geeft géén gedonder eronder.

Eifel Part II

full



Tellen lukt, vliegtuig o.i.d. lukt ook..... DEB :?
 
Laatst bewerkt:
Atlas heeft het grootste gedeelte van de tijd bij mij achterop gereden.
Ik moet wel zeggen, dat ik dan eerlijk gezegd ga rijden als een krant.
Iets met verantwoordelijkheden, tempo eraf etc. Het is wat.

Hoog tijd dat ie zelf leert rijden...
Oh nee daar ligt 't niet aan denk ik,
Dat kan die vast al....
 
Laatst bewerkt:
Ik loop met de overweging om zondag een dagtrip naar Sauerland te maken met de motor :]
Als ik tenminste ongeschonden uit het feest kom morgen
Mijn trouwma wordt morgen 70, en dat kan natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan
 
Ik loop met de overweging om zondag een dagtrip naar Sauerland te maken met de motor :]
Als ik tenminste ongeschonden uit het feest kom morgen
Mijn trouwma wordt morgen 70, en dat kan natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan

Ik ga zondag gewoon weer poolen....
... maar anders had ik, om rubber te besparen, ook afgehaakt.

Bandjes moet nog minstens 4K mee... en dat kan al een kunst gaan worden. :X

Veel plezier met jouw trauma morgen... :t
 
Ik loop met de overweging om zondag een dagtrip naar Sauerland te maken met de motor :]
Als ik tenminste ongeschonden uit het feest kom morgen
Mijn trouwma wordt morgen 70, en dat kan natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan

Helaas -O-
Gezien het feit dat vrouw Rabbelaar een pool toernooi heeft moet werken, lukt het mij niet er bij te zijn

Edit: Maar wel gefeliciteerd
 
Laatst bewerkt:
Ik loop met de overweging om zondag een dagtrip naar Sauerland te maken met de motor :]
Als ik tenminste ongeschonden uit het feest kom morgen
Mijn trouwma wordt morgen 70, en dat kan natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan

Ik moet wel zeggen, dat ik dan eerlijk gezegd ga rijden als een krant.

Ja, de andere gedachte die ik kreeg was inderdaad: 'dat moet ik bij kunnen houden' :P

Hier ligt een uitdaging
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan