Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trusten, ik ga nog even op vrouw Rabbelaar..

:$


TOPPIE

download.php
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor ook weer gefixt. Voordat ik ermee naar de garage ging, eerst zelf maar even het een en ander los gehaald. Bleek dat de bout waarmee de valdop vast zat gewoon krom was. Het schroefdraad zag er nog goed uit, dus nieuwe bout gehaald en klaar. :) Totale kosten: €2
Nu op zoek naar een leuk hotel voor een weekendje Harz op de motor. :]
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor ook weer gefixt. Voordat ik ermee naar de garage ging, eerst zelf maar even het een en ander los gehaald. Bleek dat de bout waarmee de valdop vast zat gewoon krom was. Het schroefdraad zag er nog goed uit, dus nieuwe bout gehaald en klaar. :) Totale kosten: €2
Nu op zoek naar een leuk hotel voor een weekendje Harz op de motor. :]
Dus ...
Schade motor: € 2,=
Eigen ego: Total loss
Veel plezier in de Harz :]
 
Zo, motor ook weer gefixt. Voordat ik ermee naar de garage ging, eerst zelf maar even het een en ander los gehaald. Bleek dat de bout waarmee de valdop vast zat gewoon krom was. Het schroefdraad zag er nog goed uit, dus nieuwe bout gehaald en klaar. :) Totale kosten: €2
Nu op zoek naar een leuk hotel voor een weekendje Harz op de motor. :]

Hotel Niedersachsen Harz in Goslar Hahnenklee

Met nederlandse eigenaren....
 
http://www.hotel-niedersachsen-harz.de/

Met nederlandse eigenaren....
Er is genoeg in die regio te vinden ;) wij azen eigenlijk een beetje op een ander hotel in Goslar, was laatst een aanbieding, 50€ voor 3 nachten incl ontbijt en 1x avondeten. Maar ik zal dit hotel onthouden. Bedankt!
En ik wil uiteraard wel naar de Harzer Schnitzelkoning :9
 
Laatst bewerkt:
animaatjes-koffie-81440.gif

Ben je een dag vrij, kun je nog vroeg van bed.
Vandaag hebben we weer onze toertocht van het werk :]
Gelukkig is het hier niet zo warm als bij die Losers in het zuiden van Frankrijk 8-)
 
Maar wel met een zonnetje erbij... geniet van de koelte van de ochtend, want de Finestre vandaag wordt zweten.

En .... let op, bij de Mont Cenis, niet de grote weg volgen. Rij er even omheen. Onverhard ligt een prachtig gravelpad. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan