Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
toppievoer

Kibbelingcup_2017_werving_flyer_A5-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook hier lijkt het goed. Ik denk dat ik ga gokken en waarschijnlijk verliezen... Maar dat zijn zorgen voor later. Tot straks!
 
Was weer een leuke en gezellige dag vandaag. Het weer zat ook weer eens vreselijk mee.
De ijskaart die ik op internet had gezien was van de buren. We zaten dus bij de verkeerde kroeg |(
Kibbeling daarentegen was wel de goede tent :)
Reanne, succes met je kiespijn.
 
Was inderdaad weer een gelaagde rit ondanks de tegenvallende ijskaart.....
Had ook best in het leer kunnen rijden, geen drupje regen, maar goed...
Ook nog prettig kennis gemaakt met Reanne en Werner.
En me uiteraard weer opnieuw voor moeten stellen aan Wim.....

:t
 
Vond er géén zak aan.....
.. kibbeling zonder drankje...... ijskaartdeceptie van jewelste.... geeneens regen.... pfffff..... :+

Maar vooruit.... we hebben Opa Wim weer uitgelaten, kennisgemaakt met Werner Morini en het verlies van Reanne's verstandskies ietwat verzacht. Het was weer GESLAAGD.
Bij thuiskomst pak uit en pakjes gepakt... verjaardag in Assen. Om 19:30 weer thuis... vlug ons pasgeboren buurjongetje welkom geheten en nog ff de hond van de pasgeworden ouders uitgelaten.
Kortom... drukke dag voor een rugpatient met een druk draakje.... nu tijd voor:

Leffe-glond-glass256x256.png

Eddy bedankt... prima ritje... :t
 
Laatst bewerkt:
Vond er géén zak aan.....
.. kibbeling zonder drankje...... ijskaartdeceptie van jewelste.... geeneens regen.... pfffff..... :+

Maar vooruit.... we hebben Opa Wim weer uitgelaten, kennisgemaakt met Werner Morini en het verlies van Reanne's verstandskies ietwat verzacht. Het was weer GESLAAGD.
Bij thuiskomst pak uit en pakjes gepakt... verjaardag in Assen. Om 19:30 weer thuis... vlug ons pasgeboren buurjongetje welkom geheten en nog ff de hond van de pasgeworden ouders uitgelaten.
Kortom... drukke dag voor een rugpatient met een druk draakje.... nu tijd voor:


Eddy bedankt... prima ritje... :t

groetjes aan Ludo :W
 
Mooi :)
En ach, met de F1 heb je weinig gemist. (Of juist heel veel ;) )
Ik trok het niet om om 11 uur al in Zuidlaren te staan, was een of ander feestje in Uithuizen dus van 01.00 tot 06.00 continu doorgereden.
 
groetjes aan Ludo :W

Daar ben je om 22:41 een beetje laat mee.... maar zal hem de volgende keer de groetjes doen.
Heb hem overigens nog wel uitgenodigd om een keertje mee te rijden dus wie weet. :t

(Ludo = zoon van Bram)
 
Laatst bewerkt:
Mooi :)
En ach, met de F1 heb je weinig gemist. (Of juist heel veel ;) )
Ik trok het niet om om 11 uur al in Zuidlaren te staan, was een of ander feestje in Uithuizen dus van 01.00 tot 06.00 continu doorgereden.

Maar goed ook.... om 11uur had je nl. alléén gestaan in Zuidlaren, want om 10:30 was het vertrek. :')
In ieder geval zijn wij allemaal verder gekomen dan de eerste bocht.... jammer van Max, dat dan weer wel.
 
Mooi :)
En ach, met de F1 heb je weinig gemist. (Of juist heel veel ;) )
Ik trok het niet om om 11 uur al in Zuidlaren te staan, was een of ander feestje in Uithuizen dus van 01.00 tot 06.00 continu doorgereden.

Thuis baalde Rabbelaar junior wel enorm aangaande de F1

Wat betreft Uithuizen; daar was ter afsluiting van de feestweek idd een feestje: Back to 538

Met Luv en Boney M als ik me niet vergis
 
Laatst bewerkt:
Daar ben je om 22:41 een beetje laat mee.... maar zal hem de volgende keer de groetjes doen.
Heb hem overigens nog wel uitgenodigd om een keertje mee te rijden dus wie weet. :t

(Ludo = zoon van Bram)

ik rij wel vaker met hem, maar wist niet dat het een bekende was tot gister. zou hem ook een keer vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan