Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ,was weer een geslaagde toertoggie met de nodige verteringen.
full

Ook nog wat bandenkennis opgedaan.
 
Thuis baalde Rabbelaar junior wel enorm aangaande de F1

Wat betreft Uithuizen; daar was ter afsluiting van de feestweek idd een feestje: Back to 538

Met Luv en Boney M als ik me niet vergis

Yup, Dat heb ik gemerkt, Standaard zaterdagavond bezetting bij het taxibedrijf(Uvo) want meestal rijden er ook Groningse taxi's.. Ondanks dat viel de omzet tegen, allemaal Uithuizen -> Uithuizen, op een paar uitzonderingen na.

Maar goed, dit was het laatste jaar Back To 538, ben benieuwd wat ervoor in de plaats komt.

Kato, half 11. ook goed ;)

En lood op de band i.p.v. de velg?? Waarom?
 
Laatst bewerkt:
En Eddy is de fotograaf nog steeds met de gemaakte opname,s in de donkere kamer aan het ontwikkelen ?
full
 
Laatst bewerkt:
Wie zat er dan onderweg aan de linkerkant in de berm met een camera ?
Of was dat een natuurfotograaf ,die snelle slakken spotte? :] :] :] :] :] :] :] :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Leuke rit inderdaad. Zoals ik gister al aan gaf kom ik zeker vaker aansluiten! :t

En op de terugrit tussen Hijken en Beilen was alles zeiknat....
 
Supergaaf apparaat! Mooie foto ook die laatste met die velg zo, stukje kunst wat mij betreft. Helm ook grappig, zelf ontwerp gemaakt voor de gehele combinatie?
 
Supergaaf apparaat! Mooie foto ook die laatste met die velg zo, stukje kunst wat mij betreft. Helm ook grappig, zelf ontwerp gemaakt voor de gehele combinatie?

Het idee grotendeels wel maar MP heeft het geperfectioneerd uitgewerkt.

full


En daarmee een plaatsje verdiend. :t
 
Mooie botsmutsen voorbij zien komen ,wat dat betreft is de tijd voor de aircokletterpet wel weer voorbij !
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan