Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Murf.. Is dat de prijs waaraan die dingen momenteel gaan?

Ducati zou ze beter opnieuw gaan maken...
 
Het zou me verbazen dat deze hiervoor gaat. Een echt hele mooie doet denk ik 12,5k, deze is zoals ik em ken in gebruikte staat. Maar ik weet niet wat er in de afgelopen twee jaar mee is gebeurd natuurlijk al lijkt ie nog op de banden van toen te staan.
 
deze SPS uit 2000 doet in duitsland al tussen de 15 en 20 duizend , die koop je over 5 jaar niet meer onder de 20 De R gaat al richting 25 mille
 
Laatst bewerkt:
staat al 4 jaar binnen
full
 
Voor die prijzen gaan ze zeker weg.
Ik kom vaak genoeg buitenlandse kopers tegen die opzoek zijn naar een SPS/R in perfecte staat.
En die er dus ook wat voor neerleggen. Maar voor Nederlanders is alles te duur :+

staat al 4 jaar binnen[afbeelding]
:t

Deze staat ook al een jaar of 4 droog
Ik heb alleen de Akra's verkocht en de originele Termi's eronder gegooit
lyfUoLv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat die motoren stil staan,worden ze niet beter van ,zijn gemaakt om mee te rijden dat zou je er ook mee moeten doen :Y :]
 
Laatst bewerkt:
Voor die prijzen gaan ze zeker weg.
Ik kom vaak genoeg buitenlandse kopers tegen die opzoek zijn naar een SPS/R in perfecte staat.
En die er dus ook wat voor neerleggen. Maar voor Nederlanders is alles te duur :+:t

Deze staat ook al een jaar of 4 droog
Ik heb alleen de Akra's verkocht en de originele Termi's eronder gegooit
[afbeelding]

Je weet niet of het voor dat geld weggaat ;) En je zegt het zelf al “in perfecte staat”, en dat is het punt men vraagt ook de hoofdprijs voor motoren die bij lange na niet in perfecte staat verkeren. Top Dollar geldt voor weinig kilometers, boekjes en nooit aan gerommeld. Daaronder is het gewoon vraag en aanbod natuurlijk en dan heb je het toch over het grootste deel van de markt. Mensen referen waardestijging vaak naar wat er gevraagd wordt in de markt maar ik weet als geen ander dat de betaalde prijzen nog wel eens anders zijn....

Niettemin, een echt mooie SP(S) of R zal niet minder waard worden :)
 
Zonde dat die motoren stil staan,worden ze niet beter van ,zijn gemaakt om mee te rijden dat zou je er ook mee moeten doen :Y :]
Ben ik niet helemaal met je eens.
Sommige mensen hangen een schilderij aan de muur. Ik vind dit mooi :P
Zonde om ermee te rijden. Daar heb ik een andere voor. Moet er niet aan denken dat ik er een ongeluk mee krijg.
De originele carbon panelen zijn niet meer te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Je weet niet of het voor dat geld weggaat ;) En je zegt het zelf al “in perfecte staat”, en dat is het punt men vraagt ook de hoofdprijs voor motoren die bij lange na niet in perfecte staat verkeren. Top Dollar geldt voor weinig kilometers, boekjes en nooit aan gerommeld. Daaronder is het gewoon vraag en aanbod natuurlijk en dan heb je het toch over het grootste deel van de markt. Mensen referen waardestijging vaak naar wat er gevraagd wordt in de markt maar ik weet als geen ander dat de betaalde prijzen nog wel eens anders zijn....

Niettemin, een echt mooie SP(S) of R zal niet minder waard worden :)
De prijzen voor de 'in perfecte staat/nieuwstaat' liggen nog wat hoger. Een goeie gebruikte ga je niet meer vinden onder de 10k.
Ik zie toch genoeg fietsen van eigenaar wisselen voor die bedragen, zowel perfect als gebruikt :)
 
Ben ik niet helemaal met je eens.
Sommige mensen hangen een schilderij aan de muur. Ik vind dit mooi :P
Zonde om ermee te rijden. Daar heb ik een andere voor. Moet er niet aan denken dat ik er een ongeluk mee krijg.
De originele carbon panelen zijn niet meer te krijgen.
zo denk ik er ook over , op straat rij ik met een ST3 , ja heus _O- Ik vind het gewoon zonde om er mee te rijden
Ben het met Ducati M eens , de een koopt een mooi antieke kast , ik vind dit mooi , en deze is werkelijk in nieuwstaat geloof me , en de R van Ducati M is en was mijn droom motor , maar met de huidige prijsstelling bijna onbereikbaar , met Termi's is die inderdaad mooier dan de Akra's, wat een prachtige motor :} :}
 
zo denk ik er ook over , op straat rij ik met een ST3 , ja heus _O- Ik vind het gewoon zonde om er mee te rijden
Ben het met Ducati M eens , de een koopt een mooi antieke kast , ik vind dit mooi , en deze is werkelijk in nieuwstaat geloof me , en de R van Ducati M is en was mijn droom motor , maar met de huidige prijsstelling bijna onbereikbaar , met Termi's is die inderdaad mooier dan de Akra's, wat een prachtige motor :} :}

Ach als je er maar blij mee ben,ik heb zelf genoeg klassiekers gehad en alleen maar mee gereden,ook dan kan je er naar kijken :Y In huis kijk ik liever naar een mooie vrouw :9~ ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach als je er maar blij mee ben,ik heb zelf genoeg klassiekers gehad en alleen maar mee gereden,ook dan kan je er naar kijken :Y In huis kijk ik liever naar een mooie vrouw :9~ ;)

Het verschil tussen een Ducati en een vrouw;
Een Ducati blijft mooi en een vrouw verliest haar schoonheid en wordt (zichtbaar) ouder.
 
Gelukkig valt dat bij mijn vrouw erg mee :+

Ik snap wel dat je niet rijdt op een speciale fiets hoor. 6 jaar terug legde ik een ‘91 olie-luchtgekoelde GSXR neer die met 22000km in heule nette staat was (in marktplaats termen “absolute nieuwstaat :+ ) en daar heb ik nooit delen voor kunnen krijgen die mij naar het zin waren. Het zal je niet verbazen dat ik met mijn andere ‘91 met slecht 9750km nog nooit 1 meter heb gereden. Je zal een R met Carbon kuip eens neerleggen.....

Was ook de reden dat ik mijn Bimota SB6 met slechts 4800km heb verkocht trouwens.... Je krijgt ze nooit weer in die staat mocht er war mis gaan.
 
Gelukkig valt dat bij mijn vrouw erg mee :+

Ik snap wel dat je niet rijdt op een speciale fiets hoor. 6 jaar terug legde ik een ‘91 olie-luchtgekoelde GSXR neer die met 22000km in heule nette staat was (in marktplaats termen “absolute nieuwstaat :+ ) en daar heb ik nooit delen voor kunnen krijgen die mij naar het zin waren. Het zal je niet verbazen dat ik met mijn andere ‘91 met slecht 9750km nog nooit 1 meter heb gereden. Je zal een R met Carbon kuip eens neerleggen.....

Was ook de reden dat ik mijn Bimota SB6 met slechts 4800km heb verkocht trouwens.... Je krijgt ze nooit weer in die staat mocht er war mis gaan.

Zo een?
SUZUKI GSX-R 750 RR RK 1989 UK BIKE | eBay
 
Er zal best een moment komen , dat ik de verleiding niet kan weerstaan , om toch weer op de sps te gaan rijden. Misschien met een treffen. Bijv ital dag . Het blijft toch een bijzondere beleving zo’n sps. Blok
 
Wat ik weet , is dat t S blok een uitgeklede versie is van het SPS blok. Naar mijn weten niet 1op 1 gelijk. Bestel nummers wijken ook af Dat Carbon wat er dan meer op zit bij een SPS t o v een S. Zou de prijs ook niet rechtvaardigen een SPS kostte in 2000. 65.500 gulden
 
S had volgens mij standaard Ohlins?
En een SPS ook ander blok. In ieder geval andere nokkenassen. Want iedereen wil die in zijn standaard blok stoppen. En wordt nog grof geld voor betaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan