ontsteking gsxr 1100

trikie750r

Rookie
29 okt 2011
10
0
lummen
hallo
ben in bezit van een gsxr 1100 uit 89,daar er een rammel in het blok zat heb deze vervangen door een bandit 1200 blok uit 1998,nu heb ik geen ontsteking meer op cilinder 2 en 3 heb CDI getest op een andere gsxr 1100 was geen enkel probleem,als ik de bobines wissel vonken deze ook,dus zijn deze ook goed,kabels door gemeten geen breuken
op dit moment weet ik het effe niet meer hoop dat er techneuten zijn die weten in welke richting ik moet zoeken

groeten trikie B|
 
Dus op de krukas zit de triggerwheel/signaalgever van de GSXR1100, met de pick-up van de GSXR, via de kabelboom van de GSXR, naar de CDI van de GSXR, maar er komt geen signaal aan bij de bobine?

Wel een signaal op de uitgang van de CDI?
 
hallo
ben in bezit van een gsxr 1100 uit 89,daar er een rammel in het blok zat heb deze vervangen door een bandit 1200 blok uit 1998,nu heb ik geen ontsteking meer op cilinder 2 en 3 heb CDI getest op een andere gsxr 1100 was geen enkel probleem,als ik de bobines wissel vonken deze ook,dus zijn deze ook goed,kabels door gemeten geen breuken
op dit moment weet ik het effe niet meer hoop dat er techneuten zijn die weten in welke richting ik moet zoeken

groeten trikie B|

Als je de bedrading van de bobines wisselt, gaan ipv 1-4 dan 2-3 vonken?
 
alle ontstekings delen van de gsxr zitten op het bandit blok dus ook het CDI ,warmte heeft er denk ik niets mee te maken daar de motor niet draaid en dus niet warm heeft,ga nu de kabelboom eens los maken en zien of er geen probleem in de kabels zit nog thans als ik ze door meet geven ze altijd door
 
ondertussen kabelboom los gehaald nergens een beschadiging gevonden maar wel vonk op 2en3 moet er toch ergens kabelbreuk zijn binnen in de kabel enin de isolatie niet ga nu alles nog eens door meten en dan boel terug in elkaar zetten ,alvast iedereen bedankt voor het mee denken

groet trikie
 
Terug
Bovenaan Onderaan