ZAC seizoensopener 16/17 april! Race 1 +TOMS + vrijrijden

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.125
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Tijdschema zondag 16 april:
http://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2017/01/TIMING-EVENT-DAY-1.pdf
Vrij rijden medium
Vrij rijden fast
TOMS
2theExperience

Tijdschema maandag 17 april:
http://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2017/01/TIMING-EVENT-DAY-2.pdf
Alle race klassen

Vrij rijden medium zo goed als uitverkocht
Vrij rijden fast nog veel plek
Voor alle race klassen ook nog genoeg plek, alleen de rookies gaan hard.

Wij zijn van plan zaterdag te komen, zondag paar sessies vrij rijden en maandag gas te gaan geven O-)
 
Ja dat is wel apart. Racecup nog bijna geen inschrijvingen. Vrij rijden fast nog volop beschikbaar. Misschien willen mensen eerst de voorjaarstrainingen afwachten.
 
Mijn voorjaars-training is op 25 maart in Zolder.
Het viel mij ook al op dat er weinig inschrijvingen zijn, maar we hebben nog ruim een maand. :Y
Ik heb me alvast ingeschreven op 17 april (assen) en 5 mei(Zandvoort). :)
 
ik ben dit seizoen ook terug van de partij, de Honda is intussen netjes gepoetst, voorzien van verse olie, bandjes en een nieuwe kuipset.
hopelijk komen er nog een pak inschrijvingen bij, het was vorig jaar al niet zo heel druk in de 600 cup.
 
ik ben dit seizoen ook terug van de partij, de Honda is intussen netjes gepoetst, voorzien van verse olie, bandjes en een nieuwe kuipset.
hopelijk komen er nog een pak inschrijvingen bij, het was vorig jaar al niet zo heel druk in de 600 cup.

Viel wel mee toch? Vond het veld aardig gevuld. Alleen niet zoveel echt vaste rijders in de F2 had ik het idee.
 
motor staat nu in de vrachtwagen maar zal op tijd terug zijn voor de 1e race
heb me in januari al ingeschreven voor de sportcup })

kijken of de tamme suuz ook een beker kan scoren :]
 
Ik rijd ook twee sessies vrij rijden op 16 april. Om aan Huub (?) te laten zien dat ik dat wel kan. O-)
Dat is nodig om m'n licentie te kunnen halen voor de 4uurs in juni - met een team dat alleen uit TRX-en bestaat. *O*
Ik heb best wat circuitervaring maar nog nooit in competitie gereden. Stiekem vind ik het nu al spannend. :P
 
niet doen ..... is verslavend en dus een aanslag op je spaarvarken .

@roy , mocht het nodig zijn neemt hij hem maar mee maar ik ga hem de eerste race het leven zuur maken met de suuz. heb nog iets recht te zetten B| B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan