Met de trein naar de TT, NS groepsretour

OllieNL

MF veteraan
24 jan 2008
1.287
32
Zijn er meer mensen van hier die met de trein naar de TT gaan? Is het een idee om dan een groepsretour aan te schaffen bij NS?

Wat is dat nou weer zul je denken, nou... Bij NS heb je de optie om voor maximaal 10 personen elk een individuele kaartje te kopen, maar met elk dezelfde bestemming op dezelfde dag. Dit alles tegen een flink gereduceerde prijs, ongeacht waar je vertrekpunt is...

4 personen: €13,75
5 personen: €11,50
6 personen: €10,00
7 personen: €8,93
8 personen: €8,13
9 personen: €7,50
10 personen: €7,00

Enige nadeel, de etickets moeten op naam. Maar dat komt wel goed.

Zijn er nog meer liefhebbers hiervoor? :)

Animocheckkk:
OllieNL: 3 personen
 
Zijn er meer mensen van hier die met de trein naar de TT gaan? Is het een idee om dan een groepsretour aan te schaffen bij NS?

Wat is dat nou weer zul je denken, nou... Bij NS heb je de optie om voor maximaal 10 personen elk een individuele kaartje te kopen, maar met elk dezelfde bestemming op dezelfde dag. Dit alles tegen een flink gereduceerde prijs, ongeacht waar je vertrekpunt is...

4 personen: €13,75
5 personen: €11,50
6 personen: €10,00
7 personen: €8,93
8 personen: €8,13
9 personen: €7,50
10 personen: €7,00

Enige nadeel, de etickets moeten op naam. Maar dat komt wel goed.

Zijn er nog meer liefhebbers hiervoor? :)

Animocheckkk:
OllieNL: 3 personen

Volgens mij was vorige week in het nieuws dat de NS bezig is de voorwaarden aan te passen. Dat je naast hetzelfde eindstation ook hetzelfde begin station moet hebben.
 
Mag en blijft gewoon bestaan, enige wat ze gaan aanpakken zijn handelaren die hier op in spelen en er geld aan verdienen, dus €8 vragen en er zelf een euro aan verdienen, of concertkaartje kopen incl. Groepsretour kaartje...

Ik zoek gewoon mensen die ook goedkoop die kant op willen. Normaal gaan we altijd op een Kruidvat kaartje (€14,-) heen en weer, maar dit is dus goedkoper als de groep groter is. :)

Van NS zelf:
Facebook-groepen

Maar niet alleen sportteams, schoolklassen en families gaan op pad met het Groepsretour. Via diverse Facebook-groepen vinden reizigers elkaar en NS is blij dat het Groepsretour mensen stimuleert om in de rustige daluren voor de trein te kiezen. Zolang deze pagina’s geen commercieel belang hebben, is deze manier van groepsreizen toegestaan

Forums vallen hier ook gewoon onder, bevestigd op de forum van NS. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat de topic over de TT gaat maar ik ga aankomend weekend niet met de motor maar met de trein naar de SBK vanwege logistieke redenen. Blijkt niet zo'n verstandige keuze want er rijden het hele weekend geen treinen tussen Hoogeveen en Groningen.

:(

Actuele situatie op het spoor | Reisinformatie | NS


Er rijden bussen van zowel Groningen als Hoogeveen naar Assen. Kost wat meer tijd, maar tot op heden gaat het vlotjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan