Motor-Forum

Select Forum

XS650 Scrambler

___Huh?__

Reg. datum:
25 okt. 2014
Ik bedoel met de brace dat ie zo voor en achter de vork uitsteekt. Waarom niet alleen tussen de poten?
Suzuki GS1000, Suzuki GSX550ES, Honda CB550 K3, XS'en 750 en op Marktplaats staan trouwens nog wat onderdeeltjes te koop

Reg. datum:
23 sep. 2005
Aah zo bedoel je. Ja ik heb naar vroegere XS'en gekeken en vond juist het grovere er wel gaaf uitzien bij deze stijl.
Ander "mis" je wel heel erg het spatbord ook.
Bijgevoegd plaatje komt uit een document waar allerlei verbeteringen voor de XS650 worden aangestipt.
Daar heb ik mijn eigen draai (visueel) aan gegeven.

brace.jpg

Reg. datum:
23 apr. 2007
Hier een stille meelezer :W
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80
-Yamaha XTZ750 '94 Super Ténéré

___Huh?__

Reg. datum:
25 okt. 2014
quote:
Bas Tussengas schreef op 03 oktober 2017 @ 08:40:
Aah zo bedoel je. Ja ik heb naar vroegere XS'en gekeken en vond juist het grovere er wel gaaf uitzien bij deze stijl.
Ander "mis" je wel heel erg het spatbord ook.
Bijgevoegd plaatje komt uit een document waar allerlei verbeteringen voor de XS650 worden aangestipt.
Daar heb ik mijn eigen draai (visueel) aan gegeven.

[afbeelding]

Vind zelf je voorbeeld brace al beter, waarbij de bevestiging op de poten niet zo wijd uit staat.
Maar 't is jouw brommer hè, dus als jij het mooi vindt is het per definitie goed :t
Suzuki GS1000, Suzuki GSX550ES, Honda CB550 K3, XS'en 750 en op Marktplaats staan trouwens nog wat onderdeeltjes te koop

CRF1000D en XS650

Reg. datum:
07 okt. 2004
Volgpostje. *O*
Jeden Tag erhöht sich zwangsläufig die Zahl derer die mich am Arsch lecken können!

Reg. datum:
23 sep. 2005
Leuk!
Afgelopen week biiiijna een testritje kunnen maken.
Vervangings gashendel was niet wat ik er van had verwacht en heeft de nieuwe gas kabel gesloopt....
Nu nieuwe kabel en gashendel besteld.

Dan wachten alleen nog zadel om bekleed te worden en tank om gespoten te worden.
Dit gaat pas volgend jaar gebeuren aangezien ik over een paar weken voor een half jaar op reis ga.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.