Sparen jullie bij een tankstation?

nee, of je gebruik wilt maken van de aanbieding _O-

we hebben van het bedrijf een tankpas van de shell, iedere keer vraagt die muts weer of ik gebruik wil maken van de aanbieding en iedere keer brom ik NEE B|

spaar wel airmiles, krijg regelmatig 5 pleuro korting bij de Appie :)

met de brommer tank ik bij de lokale onbemande pomp of de eerste pomp nadat het gele lampje oplicht

Neem het die shopmedewerkers niet kwalijk: Het wordt ze ook maar opgedragen. Heb het wel eens gevraagd: "Je moet het vragen, hè?" En prompt heb je een leuk gesprek :Y
 
Tank altijd onbemand. Ik rij veel en de motor moet dus om de dag gevuld. Dan is a) de prijs relevant en b) de tijd die onbemand tanken bespaard. De auto doet wat langer op een tank, die gebruikt m'n vrouw voor 95% en zij let alleen op de prijs. Vroeger waste ik m ook wel van de airmiles maar nu heb ik r niet genoeg meer van en ik was m ook liever zelf.
Gelukkig zijn er veel onbemande stations tegenwoordig, ook geen gezeik over je helm, meestal bij Shell zeuren ze daarover. Vorig jaar vond zo'n grietje zelfs dat m'n zonnebril afmoest. Die heeft geslepen glazen/varifocus, dus ik zei dat als ze wil dat ik betaal dat ik hem dan ophield. Als het ff kan vermijden dit soort interacties!
 
Laatst bewerkt:
Als ik getankt heb, probeer ik altijd mn portemonnee te sparen. })


Lukt nooit, trouwens... '(
 
Tanken bij een tankstation die aangesloten is bij United consumers, iedere liter spaar ik 2 cent :)
Voor Shell (wanneer zakelijk rijden) en AH heb ik airmiles. Perfect bij afrekenen AH, vaak kun je het inruilen voor KEI en KEI-harde euro's van de bon af!
 
Nee wel gedaan, maar slechte ervaringen mee. Vroeger zegeltjes bij de shell. Redelijk wat boekjes vol. Ga je ze inleveren krijg je te horen dat ze niet meer geldig zijn. Te lang laten liggen blijkbaar. Zelfde met BP Rocks pasje. Jaren rocks gespaard, krijg je de melding dat je voor een bepaalde datum dat pasje moet omwisselen. Ben ik een beetje laks mee dus te laat, alle rocks weg. :(

Niet aan mij besteed dus en ik tank toch waar het mij op dat moment het beste uit komst in plaats van een tankstation te zoeken waar ik een spaarkaart van heb.
 
Laatst bewerkt:
Spaaracties waarbij je eerst voor 400 euro moet tanken en dan pruttel uit mag zoeken aan mij niet besteed.

Moest ook wel lachen om de actie bij de AH, met elke 10 euro spaarzegel en dan moet je er 50(!!!) hebben en dan nog paar tientjes bij betalen voor een pan _O-

Voor mij vaak alleen onbemand en dus geen zegeltjes/plakkertjes/freebees etc *O*
 
Met mijn motor hoef ik niet tanken.
:^ En met de auto heb ik er gewoon geen zin in. Ieder bedrijf heeft wel een klantenkaart, zegels of iets dergelijks. Geeft gewoon onrust als je aan al dat soort onzinnige dingen moet gaan denken, en op die paar centen korting zit ik echt niet te wachten :N

Ik hoop ook altijd dat AH en Shell ooit nog eens komen met een "geen vragen kassa". Nee geen bon, geen koopzegels, geen eftelingzegels, geen wasbeurtzegels, geen airmiles, geen kassakoopje, helemaal niks. Lijkt me lekker rustig :)
 
Laatst bewerkt:
Met een Honda PCX heb je een volle tank voor een tientje, dus dat schiet niet op met uberhaupt iets sparen.

Je bespaart meer door af en toe wat zuiniger te rijden dan door zegeltjes te sparen, of de goedkoopste pomp te pakken.
 
Ik spaar bij een bank, hoe weinig dat ook nog maar oplevert.

:^ En met de auto heb ik er gewoon geen zin in. Ieder bedrijf heeft wel een klantenkaart, zegels of iets dergelijks. Geeft gewoon onrust als je aan al dat soort onzinnige dingen moet gaan denken, en op die paar centen korting zit ik echt niet te wachten :N

Ik hoop ook altijd dat AH en Shell ooit nog eens komen met een "geen vragen kassa". Nee geen bon, geen koopzegels, geen eftelingzegels, geen wasbeurtzegels, geen airmiles, geen kassakoopje, helemaal niks. Lijkt me lekker rustig :)
En je wil niet weten wat een stapel pasjes je tegenwoordig in je portemonnee moet hebben om überhaupt nog ergens terecht te kunnen voor een voordeeltje. Prijsonderhandelen met de baas op grond van een langdurige klantrelatie is er nergens meer bij.
 
Laatst bewerkt:
Air Miles bij de Shell.
Zit op de weg naar mijn werk dus ik kom er minstens 2x per dag langs. Is per liter misschien een paar cent duurder dan de "goedkope" pomp. Maar op die zooi verbruikt zowel de auto als motor zoveel meer dat ik die 2 eurotjes die ik meer moet betalen voor een tank weer terug verdien doordat ik op diezelfde tank (in de auto dan) 50-75km verder kom.

Daarnaast leveren die Air Miles genoeg op om ieder jaar minstens 1 gezinslid gratis de Efteling in te krijgen *O*
 
Zelf spaar ik Freebees, geen moeite om even dat pasje te voorschijn te halen en sta 2-3x per week te tanken met de auto. Heb nu al bijna 200 euro gespaard, nadeel is dat het alleen te besteden is bij de kijkshop of fonq
 
:^ En met de auto heb ik er gewoon geen zin in. Ieder bedrijf heeft wel een klantenkaart, zegels of iets dergelijks. Geeft gewoon onrust als je aan al dat soort onzinnige dingen moet gaan denken, en op die paar centen korting zit ik echt niet te wachten :N

Ik hoop ook altijd dat AH en Shell ooit nog eens komen met een "geen vragen kassa". Nee geen bon, geen koopzegels, geen eftelingzegels, geen wasbeurtzegels, geen airmiles, geen kassakoopje, helemaal niks. Lijkt me lekker rustig :)

Bij de ah is die kassa er al. Lang leve het zelfscannen *O*
 
Bij de ah is die kassa er al. Lang leve het zelfscannen *O*

Scan nooit zelf om de volgende redenen:

-Vind het fijn als er over tien jaar ook nog cassieres zijn.
-9 van de 10 keer ben ik zonder handscanner sneller klaar dan de klanten met handscanner. In ieder geval bij mijn plaatselijke supermarkt wel.
 
Scan nooit zelf om de volgende redenen:

-Vind het fijn als er over tien jaar ook nog cassieres zijn.
Maar vinden die cassieres dat ook? Je kan niet alleen maar aan jezelf denken he!
-9 van de 10 keer ben ik zonder handscanner sneller klaar dan de klanten met handscanner. In ieder geval bij mijn plaatselijke supermarkt wel.
Hebben die klanten dan exact hetzelfde nodig als jij en hebben ze exact dezelfde insiders kennis van de supermarkt als jij? En lopen zij net zo doelgericht op hun producten af, of lopen ze een beetje te slenteren en de weekaanbiedingen te bestuderen?
 
Ik denk niet dat hij alle klanten in de gate houd bij het binnenstappen van de winkel.
Hij zal tujd aan de kassa bedoelen
 
De shell is bij mij in de buurt net zo duur als de onbemande Tinq.
Ik tank bij de Shell en spaar de airmiles en ontvang regelmatig bonusmiles.

Bij bv bol.com kun je zonder bijbetaling met airmiles betalen.
 
Ik spaar helemaal niks meer! Ik heb 't helemaal gehad met al die zegeltjes en punten.

Als ik van alle plekken waar ik iets koop een spaarkaart zou hebben dan is de kast vol met die troep. Ja, zegt de middenstand: De Nederlander spaart zo graag! Mss als je een gezin hebt met 12 kinderen dat je nog wel eens iets bij elkaar krijgt gespaard. Is de familie minder groot dan is vaak de actie al weer voorbij voordat je de kaart vol hebt. Lukt het je wel om je spaarkaart vol te krijgen dan is er meestal alleen spul te verkrijgen wat je dan net weer niet precies wil. Je kan ook sparen voor prachtige artikelen "ter waarde van....." Laat me alsjeblieft niet lachen. De tegenwaarde die genoemd wordt betaal je in geen enkele winkel. Vaak is reële waarde minder dan de helft van wat genoemd wordt.

Voor de lease-rijder is het mooi om dure benzine te tanken. De rekening gaat naar de baas en zelf pakt ie de zegeltjes. Hoera-hoera! Iemand die zelf zijn benzine betaalt, die denkt er wel beter over na en gaat gewoon naar de Firezone! Geen zegeltjes, maar gewoon een lagere prijs!

De enige actie die ik ooit bij de pomp kon waarderen, was dat je na iedere 2e keer tanken met de auto gratis door de wasstraat kon. Daar heb je als particulier nog eens wat aan!

Al die spaaracties worden uiteindelijk door jezelf betaald. Ik heb liever gewoon een paar procent korting op de prijs. Wat mij betreft: Stoppen-stoppen-stoppen met al dat sparen :r

Wat worden we toch allemaal blij met een Sigaar uit eigen doos!

Het is duidelijk Fred Schuit :+
Ik spaar de airmiles om een aantal keer per seizoen de tank van m'n motor te vullen,verder heb ik nog nooit een pan gekocht en al ons glas en bestek is ook zo bij elkaar gespaard _O-
 
BP. Freebees pas gaat altijd uit mijn portemonnee met de pinpas.
Nam het niet zo serieus, tot mijn vader een keer voor ruim 70 euro aan spullen mee nam van de Kijkshop. Dus vrolijk sparen.

Tankstations hier bij mij in de buurt in Amsterdam hebben een minimaal verschil muv Makro, maar daar tank ik nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan