Ervaringen CRT Assen

SanderA

Die hard MF'er
15 jul 2012
437
19
Groningen
Hoi MF'ers,

Komende maanden heb ik twee sessies geboekt bij CRT in Assen, de beginner & ervaren (dag 1 en 2).

Ik was benieuwd of een of meerdere van jullie ook ervaring heeft met CRT cursussen hier en hoe er wordt gelet op individuele techniek. Ik kan best leuk rijden maar wil heel graag de basis van circuit techniek goed onder de knie krijgen.

Zijn er verder nog tips?

Hoop van jullie te horen

grtz
 
Zoals met elke groep 1 en 2 cursus bij dit soort organisaties rij je vaak met een man of 6 achter een instructeur aan, die kan na een sessie niet meer elke rijder precies zeggen hoe en wat. Wil je wat preciezere tips, moet je naar groepjes van max 3 man achter een instructeur, zijn meerdere aanbieders voor.

En ik denk dat je 2 geboekte dagen bedoelt en niet 2 sessies?
 
Zoals met elke groep 1 en 2 cursus bij dit soort organisaties rij je vaak met een man of 6 achter een instructeur aan, die kan na een sessie niet meer elke rijder precies zeggen hoe en wat. Wil je wat preciezere tips, moet je naar groepjes van max 3 man achter een instructeur, zijn meerdere aanbieders voor.

En ik denk dat je 2 geboekte dagen bedoelt en niet 2 sessies?
klopt Roy!

Ja dat zal kloppen, denk alleen wel dat dit aardig in de prijs zal klimmen.

Misschien ter nuance: is het enigszins op te pikken puur met theorie en achter de instructeur aan? of is individuele aandacht een absolute pré?
Iemand hier ervaringen mee?

BVD!
 
klopt Roy!

Ja dat zal kloppen, denk alleen wel dat dit aardig in de prijs zal klimmen.

Misschien ter nuance: is het enigszins op te pikken puur met theorie en achter de instructeur aan? of is individuele aandacht een absolute pré?
Iemand hier ervaringen mee?

BVD!
:Y Ja hoor.
Ligt een beetje aan de instructeur hoe goed hij individueel iets kan zien/onthouden.

Paar jaar geleden op CPZ een instructeur die na 1 sessie individueel tips uitlegde en precies kon zien wat diegene goed deed en waar werk aan de winkel was (groep was een man of 7 dacht ik)

Dus: gewoon lekker rijden en probeer zo veel mogelijk op te pikken.
Veel drinken gedurende de dag (niet onderschatten!) en vooral: plezier erin hebben!
 
Laatst bewerkt:
:Y Ja hoor.
Ligt een beetje aan de instructeur hoe goed hij individueel iets kan zien/onthouden.

Paar jaar geleden op CPZ een instructeur die na 1 sessie individueel tips uitlegde en precies kon zien wat diegene goed deed en waar werk aan de winkel was (groep was een man of 7 dacht ik)

Dus: gewoon lekker rijden en probeer zo veel mogelijk op te pikken.
Veel drinken gedurende de dag (niet onderschatten!) en vooral: plezier erin hebben!
Hier kan ik wat mee, dankje Lukas!
 
Ik heb zelf twee circuitdagen via CRT gedaan en 4 mei aanstaande mijn derde dag via deze organisatie in de planning. Ben er zelf erg tevreden over, als je de instructeur vraagt om bepaalde punten die je zelf beter wilt hebben zal hij hier ook echt wel een goede terugkoppeling op geven na de sessie. Tijdens de vrije sessies kun je ook prima vragen of hij een tijdje achter je wil rijden voor feedback.

Geniet er van!
 
klopt Roy!

Ja dat zal kloppen, denk alleen wel dat dit aardig in de prijs zal klimmen.

Misschien ter nuance: is het enigszins op te pikken puur met theorie en achter de instructeur aan? of is individuele aandacht een absolute pré?
Iemand hier ervaringen mee?

BVD!

Wat idd al gezegd word, ligt aan de instructeur. Maar als je met 7 man achter 1 man aan rijd zie je minder van wat de instructeur doet en vice versa.
In ieder geval prima om wat basis zaken op te pakken. Ik zelf heb ook gewoon groep 1 - 2 -3 en nu 4 gereden en inmiddels rij ik wedstrijden. Ligt er ook een beetje aan of je zelf het gevoel snel hebt.

Veel plezier iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan