Andere achterkuip Yamaha R6

GCO

MF'er
14 mei 2015
49
1
Ik heb een vraag. Is er ook een mogelijkheid om een achterkuip van een nieuwer model, zeg 2015, 2016, te plaatsen op een r6 uit 2001? Alvast bedankt.
 
Zal vast wel pas te maken zijn als je het hele subframe er op weet te krijgen.

Alles is pas te maken, maar de vraag is hoeveel geld, tijd \ werk je er in wilt steken.

Een vriend van mij is momenteel bezig met het plaatsen van een zx6 2004 kont op zijn 1999 zx9r.

Hij kan zelf lassen e.d. en hij heeft er vooral zin in. :X
 
Ik heb een vraag. Is er ook een mogelijkheid om een achterkuip van een nieuwer model, zeg 2015, 2016, te plaatsen op een r6 uit 2001? Alvast bedankt.

Ja alles is mogelijk, wellicht krijg je er met de juiste skills etc nog wel een ducati kontje op..

Of het echter mooi is qua verhoudingen, kun je pas achteraf bekijken, of je moet van te voren gaan paintshoppen.
 
Zal vast wel pas te maken zijn als je het hele subframe er op weet te krijgen.

Alles is pas te maken, maar de vraag is hoeveel geld, tijd \ werk je er in wilt steken.

Een vriend van mij is momenteel bezig met het plaatsen van een zx6 2004 kont op zijn 1999 zx9r.

Hij kan zelf lassen e.d. en hij heeft er vooral zin in. :X

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik zonder aanpassingen de kuip had kunnen plaatsen... misschien dat iemand het geprobeerd had.
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik zonder aanpassingen de kuip had kunnen plaatsen... misschien dat iemand het geprobeerd had.

dat gaat niet lukken, subframe en afmetingen zijn toch wel heel anders. Persoonlijk denk ik dat een 2006 achterkant bij een 2001 voorkant niet heel mooi is.
 
Zie toevallig dit topic voorbij komen. Voor dat deze topic net zon sfeer heeft als op mijn werk gauw weer wat nuttige plaatjes hahaha..

Bij de rubriek streetfighters plakken we alle achterkantjes:

full


Een oude TRX oogt bijvoorbeeld dan gelijk weer hieperdepiep 8-)

Maar wat TS wil is in wel vaker uitgevoerd:

full


Pak gewoon spul uit de racelarij dus polyesterspul en een compleet subframe. Relatief goed te doen. Alles gelijk ff in een nieuwe kleurstelling en een GP dempert en de brommert is weer helemaal van deze tijd ;)
 
Laatst bewerkt:
Zie toevallig dit topic voorbij komen. Voor dat deze topic net zon sfeer heeft als op mijn werk gauw weer wat nuttige plaatjes hahaha..

Bij de rubriek streetfighters plakken we alle achterkantjes:

[afbeelding]

Een oude TRX oogt bijvoorbeeld dan gelijk weer hieperdepiep 8-)

Maar wat TS wil is in wel vaker uitgevoerd:

[afbeelding]

Pak gewoon spul uit de racelarij dus polyesterspul en een compleet subframe. Relatief goed te doen. Alles gelijk ff in een nieuwe kleurstelling en een GP dempert en de brommert is weer helemaal van deze tijd ;)

Dit bedoel ik! Mooi!
 
Zie toevallig dit topic voorbij komen. Voor dat deze topic net zon sfeer heeft als op mijn werk gauw weer wat nuttige plaatjes hahaha..

Bij de rubriek streetfighters plakken we alle achterkantjes:

[afbeelding]

Een oude TRX oogt bijvoorbeeld dan gelijk weer hieperdepiep 8-)

Maar wat TS wil is in wel vaker uitgevoerd:

[afbeelding]

Pak gewoon spul uit de racelarij dus polyesterspul en een compleet subframe. Relatief goed te doen. Alles gelijk ff in een nieuwe kleurstelling en een GP dempert en de brommert is weer helemaal van deze tijd ;)
Misschien op je werk ook eens plaatjes neer hangen :+
Mooi gedaan trouwens :)
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik zonder aanpassingen de kuip had kunnen plaatsen... misschien dat iemand het geprobeerd had.

Er zijn mensen die het volledige kuipset van een 2006 model op een 2001 hebben gezet. *D
Dus ja het is mogelijk, alleen weet ik niet hoeveel aanpassingen je moet doen.
Je zou het ook eens in het R6 topic kunnen vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan