Dainese 2-delig overall maat 54 - combi

SanderA

Die hard MF'er
15 jul 2012
437
19
Groningen
Bij deze bied ik mijn Dainese 2-delige pak aan. Leer en bescherming in uitstekende staat. Pak is weinig gedragen.

Te passen en op te halen in Groningen! Verzenden kan natuurlijk ook

VP: 350 eu
full

IMG_2951.jpg

IMG_2952.jpg
IMG_2953.jpg
IMG_2954.jpg
IMG_2955.jpg
 
Laatst bewerkt:
hai, waar kan er gepast worden? Hoe lang en zwaar zou een nieuwe eigenaar ongeveer moeten zijn? ( als jij 1,75 bent en 54 kg weegt, en het past jou goed, hoef ik niet te komen kijken O-)
 
hai, waar kan er gepast worden? Hoe lang en zwaar zou een nieuwe eigenaar ongeveer moeten zijn? ( als jij 1,75 bent en 54 kg weegt, en het past jou goed, hoef ik niet te komen kijken O-)
Hey tmoons! Ik ben zelf ongeveer 1.87 en tussen de 80-90kg. Mocht je nog steeds willen passen kan dat in Groningen :-)
 
Godsakker... waarom verkoopt niemand van dit mooie spul in de randstad B| :')
Jij komt zeker niet toevallig richting het Amsterdamse /Haarlemse?
 
Godsakker... waarom verkoopt niemand van dit mooie spul in de randstad B| :')
Jij komt zeker niet toevallig richting het Amsterdamse /Haarlemse?
Eerst komende tijd niet. Je kan altijd passen bij een motorzaak en dat ik hem opstuur natuurlijk
 
Ja natuurlijk. En die mensen daar hebben niets beters te doen dan hun dure (en betaalde) kleding te laten passen door mensen die toch geen intentie hebben daar te kopen.

.... of je komt vanuit de randstad naar Groningen rijden a 180km om te passen natuurlijk, zo u wilt!
 
.... of je komt vanuit de randstad naar Groningen rijden a 180km om te passen natuurlijk, zo u wilt!
Ach, ik reageer zo omdat ik regelmatig mensen adviseer over motorbanden (kost best veel tijd), en dan komen ze later met dezelfde bandjes die ze in Polen gekocht hebben voor montage. Ja, dat was wel 8 Euro goedkoper..... ;(
 
Ach, ik reageer zo omdat ik regelmatig mensen adviseer over motorbanden (kost best veel tijd), en dan komen ze later met dezelfde bandjes die ze in Polen gekocht hebben voor montage. Ja, dat was wel 8 Euro goedkoper..... ;(
Snap ik heel goed, verschil tussen een (kleding)winkel en een banden zaak is toch dat een winkel ook deels service verlenend is, dus wat dat betreft gaat de vergelijking niet helemaal op. Maar idd, je kan er alsnog het e.e.a. over zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan