Demper Fireblade

Postma65

Die hard MF'er
2 sep 2001
251
11
Dokkum (Frl.)
Heb sinds vorige week mijn ZX9R ingeruild voor een Fireblade 954 RR .
Nu is het geval dat de originele uitlaat er nog op zit en ik graag mijn Laser Deeptone van mijn Kawa die ik bewaard heb onder mijn blade hangen .
Nu kom ik er achter dat de gaten van de uitlaat op 7,5 cm zitten en die van de originele uitlaat op 9,5 cm .
Nu zag ik op een site waar ze spullen verkopen een foto waar ze een kleinere demper op een fireblade plaatsen d.m.v een flens die dit verschil opheft .
Heeft iemand een idee hoe ze zoiets noemen en waar je deze kan kopen ?
Ja ik weet het ik moet mijn naam nodig aanpassen haha.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb sinds vorige week mijn ZX9R ingeruild voor een Fireblade 954 RR .
Nu is het geval dat de originele uitlaat er nog op zit en ik graag mijn Laser Deeptone van mijn Kawa die ik bewaard heb onder mijn blade hangen .
Nu kom ik er achter dat de gaten van de uitlaat op 7,5 cm zitten en die van de originele uitlaat op 9,5 cm .
Nu zag ik op een site waar ze spullen verkopen een foto waar ze een kleinere demper op een fireblade plaatsen d.m.v een flens die dit verschil opheft .
Heeft iemand een idee hoe ze zoiets noemen en waar je deze kan kopen ?
Ja ik weet het ik moet mijn naam nodig aanpassen haha.
[afbeelding]
Flens
Passtuk
Adapter
Wellicht kun je eentje door een MF'er laten lasersnijden.
 
Houd er rekening mee dat met bovenstaande adapter de demper mogelijk verdraaid op je motor gemonteerd zal worden.

Dan is het misschien beter om deze te verkopen en een passende voor je nieuwe motor te zoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan