Motor-Forum

Select Forum

Persbericht: Openingsweekend en uitbreiding Goedhart Motoren

Admin

SMS BAN AAN naar 4636

Reg. datum:
24 jan. 2002
Functie:
Admin
(Persbericht) Goedhart Motoren viert de start van het nieuwe motorseizoen met een spectaculair openingsweekend op zaterdag 25 en zondag 26 maart. De Bodegraafse motorspeciaalzaak heeft daar alle reden toe: deze winter heeft er een enorme verbouwing plaatsgevonden. De grootste veranderingen zijn 600 vierkante meter extra showroom ťn een uniek shop-in-shopconcept.

Berry Goedhart, eigenaar en oprichter Goedhart Motoren: 'We hadden al het grootste motorwarenhuis van Nederland, maar nu ook het modernste! Keihard is gewerkt aan een enorme uitbreiding om het unieke shop-in-shopconcept te realiseren. We hebben nu in ons pand 4.000 vierkante meter ter beschikking. En uniek ingericht, met voor elk merk een eigen plek.'

Goedhart 3.0
Berry over het shop-in-shop concept: 'Dit is Goedhart 3.0: de ultieme visualisatie van "het motorhart op de juiste plaats". Bij elk merk zie je, voel je en proef je de eigen merksfeer en beleving. Alsof je op een motorbeurs staat. Ik durf te stellen dat we een prachtig signaal richting de toekomst geven met het shop-in-shopconcept. We genieten het vertrouwen van de grote motormerken. Dit concept wordt de trend.'

Nog uitgebreider assortiment
Andere noviteiten: een overdekt evenemententerrein en parkeerplaats, het motormerk Husqvarna is toegevoegd aan het toch al uitgebreide scala merken (nu 11 officiŽle dealerschappen), een uitgebreider assortiment motorkleding, helmen en accessoires, een nieuwe keuken (met de Rietveld Burger van de lokale slager) en een prachtig terras op het zuiden.

Motor van Valentino Rossi
Speciaal voor het openingsweekend heeft Goedhart een aantal exclusieve motoren geregeld. Zo is bijvoorbeeld de MotoGP Yamaha M1 (replica) van Valentino Rossi (!) aanwezig. Ook present: de Dakar Rally KTM van Jurgen van den Goorbergh en de Moto3 KTM van de Nederlandse coureur Bo Bendsneyder. Kers op de taart: de Kawasaki H2R, de snelste productiemotor ter wereld.

Het openingsweekend vindt plaats op zaterdag 25 maart (van 08.30 tot 17.00 uur) en zondag 26 maart (12.00 tot 17.00 uur) bij Goedhart Motoren aan de Europaweg in Bodegraven. Meer info: http://www.goedhartmotoren.nl/beeld-is-vernieuwde-pand/

xDEF_ITF3612.jpg
xDEF_ITF3596.jpg
xDEF_ITF3461.jpg
xDEF_ITF3343.jpg
xDEF_ITF3298.jpg
xDEF_ITF3184.jpg
xDEF_ITF3172.jpg
xDEF_ITF3097.jpg
xDEF_ITF3080.jpg
MF @ Facebook - MF @ Twitter - Motormeuk @ Twitter

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Ziet er goed uit zeg :9 Helaas kan ik dat weekend niet, had er graag even gaan kijken. Dat wordt zeker maar eens snel regelen :)
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
23 apr. 2011
Ben benieuwd of ze het personeel ook aangepakt hebben, een regelrechte aanfluiting die lui daar :X :X

aka >boomhauwer<

Reg. datum:
05 dec. 2006
Adds are getting smarter...

XT 350

Reg. datum:
02 dec. 2010
Supermarkt

Reg. datum:
28 okt. 2015
Mja.... Goedhart 3.0, de prijzen waren iig toen ik daar vorig jaar was ook 3.0!

Mij zien ze er zeker niet meer terug.

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
quote:
Kingderp schreef op 19 maart 2017 @ 12:34:
Mja.... Goedhart 3.0, de prijzen waren iig toen ik daar vorig jaar was ook 3.0!

idd :')
Offerings to the God of Speed

GSF1250sa

Reg. datum:
22 feb. 2015
ik vraag me af
is er wel een markt voor zo'n giga pand
je moet verdomd veel ventieldopjes verkopen
If it's not Jap it's Crap

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
quote:
Blackbandit4@ schreef op 19 maart 2017 @ 12:46:
ik vraag me af
is er wel een markt voor zo'n giga pand
je moet verdomd veel ventieldopjes motoren verkopen

En dat doen ze, ook aan mij.
Wereldreiziger tegen wil en dank.

GSF1250sa

Reg. datum:
22 feb. 2015
quote:
RR. schreef op 19 maart 2017 @ 12:53:

[...]

En dat doen ze, ook aan mij.

nou... ben er wel eens geweest
nu kom ik uit het zuiden zeg maar (Aken) en hou al rekening dat de prijzen in de randstad wat hoger zijn :?
ben eens gaan kijken voor een helm (X-lite)
m'n vrouw vroeg waarom ik de binnenvoering loshaalde ?
ik zei kijken waar 't zilver zit :+
en dat waren nog de aanbiedingen
If it's not Jap it's Crap

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
quote:
Blackbandit4@ schreef op 19 maart 2017 @ 13:11:

[...]

nou... ben er wel eens geweest
nu kom ik uit het zuiden zeg maar (Aken) en hou al rekening dat de prijzen in de randstad wat hoger zijn :?
ben eens gaan kijken voor een helm (X-lite)
m'n vrouw vroeg waarom ik de binnenvoering loshaalde ?
ik zei kijken waar 't zilver zit :+
en dat waren nog de aanbiedingen

Voor motorkleding ga ik altijd even prijzen vergelijken. Mijn X-lite komt van Louis. ;)

Reg. datum:
23 apr. 2011
Ben er een keer voor laarzen wezen kijken en heb uiteindelijk niks gekocht vanwege de prijs, wel netjes geholpen, maar de verkoper wist niks meer te vertellen dan dat op de kaartjes stond.
Daarna een keer geweest met een vriend die een bagagesysteem wilde hebben voor op zijn motor. Verkopers namen niet eens de moeite ons te helpen en we kregen een boekje waar we maar in moesten kijken, winkel per direct verlaten.
Toen nog een keer geprobeerd met mijn zusje die voor een motorpak ging kijken. Moesten echt bedelen dat een medewerker ons kwam assisteren en zijn toen maar doorgereden naar een andere motorzaak.
Met recht een boutzaak en denk dat de verbouwing daar niet verbetering in brengt :r :r
Hans89 wijzigde dit bericht op zondag 19 maart 2017 13:49 (7%)

Triumph Speed Triple 2011

Reg. datum:
03 jul. 2011
Ben er zelf altijd goed geholpen als het om motoren gaat. Ook makkelijk proefritten kunnen maken terwijl het duidelijk was dat ik niet altijd 100% geÔnteresseerd was. Aftersales is ook prima wat mij betreft, meerdere motoren er gekocht. En tsja, de prijs is misschien hoger dan bij sommige andere zaken maar ik heb er nooit spijt van gehad dat ik er iets heb gekocht.

En nee, ik heb geen aandelen :)

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
Ik heb tot nu toe nooit klachten gehoord over deze zaak en had zelf ook geen negatieve ervaringen. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad te zijn afgezet of met een kluitje in het riet gestuurd. Ook een zeer goede service.
RR. wijzigde dit bericht op zondag 19 maart 2017 16:19 (0%)

Onverzorgd

Reg. datum:
12 okt. 2015
Geen ervaring met deze zaak maar je zou verwachten dat juist een supermarkt met lagere prijzen kan concurreren.

Reg. datum:
06 dec. 2004
Zo een groot pand, dan zal het werkplaats tarief binnenkort wel weer een beetje gaan stijgen :-)

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik altijd goed ben geholpen. Maar vind het wel jammer dat het altijd maar meer en groter moet. Tot laten we zeggen een jaar of 5 geleden vond ik juist dat Goedhart een mooie balans wist te houden tussen "persoonlijke benadering" en "voldoende omvang / merkdealerschap".

Nu begint het wat mij betreft echt een "fabriek" te worden. Sales, Marketing, Events, Goedhart TV, etc.....

Of ben ik nu een zeikerd met een hang naar "vroegah was alles bet‚h"?

:-)
's Avonds een vent, 's Morgens lekker uitslapen

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
Heb daar 's motorkleding en laarzen gekocht.
Heel goed geholpen en geslaagd.

Gezellige boel op zaterdag
Aprilia SR300 Max

Nu met 2 cilinders!

Reg. datum:
11 jul. 2001
quote:
De patatkoning schreef op 20 maart 2017 @ 11:22:

Nu begint het wat mij betreft echt een "fabriek" te worden. Sales, Marketing, Events, Goedhart TV, etc.....

Of ben ik nu een zeikerd met een hang naar "vroegah was alles bet‚h"?

:-)

Tegenwoordig is het leven zo dat alles sneller, beter en groter moet. :)
Relaxen is er niet meer bij. 8-)

Goedhart is niet de goedkoopste, maar als je wat meer betaalt en je krijgt goede service, is dat niet zo erg. Net zoals Coolblue, ook prijzig maar de service bij die toko is echt erg goed!
Startersmotor.nl - 11kW-35kW | Motorverzekering | MotoZoekers.nl | YouTube

VRFORTYSIX

Reg. datum:
29 apr. 2015
Heb een nieuw motorpak nodig, misschien dat ik even langs ga. Zal weliswaar vast geen korting zijn die dag? :+
Kawa ER6N '10 - Kawa ZZR 600 '96 - BMW F650GS '12

Reg. datum:
21 jan. 2009
Vorige week al geweest, prachtige zaak!
De vergelijking met een motorbeurs welke in dit artikel genoemd wordt maakte ik toevallig ook tegen een vriend, echt een mooie uitgebreide opzet.

Wel erg duur qua motoren (occassions).

Eat right, keep smart

Reg. datum:
03 jul. 2008
Prachtig pand, het is hem gegund. Maar nu he: Als ik op zoek ben naar een aannemer, en hij komt even langs in z'n "dikke BMW jongens(!)" weet ik gelijk dat ik niet met hem in zee ga. Als ie met een oud barrel aan komt zetten ook niet trouwens.

Maar kennelijk is er dus zoveel markt voor motoren in Nederland, en da's hoe dan ook positief (!)

quote:
Speciaal voor het openingsweekend heeft Goedhart een aantal exclusieve motoren geregeld. Zo is bijvoorbeeld de MotoGP Yamaha M1 (replica) van Valentino Rossi (!) aanwezig.

Moet gelijk aan "Lock, stock and two smoking barrels" denken :P
https://youtu.be/EDkKduNT684?t=2m7s
"Sturen met je heupen": de homeopathie van het motorrijden. '17 Street Triple RS '05 CBR600RR

Verdrijvingsvlakken pakken!

Reg. datum:
14 sep. 2008
quote:
steveman schreef op 21 maart 2017 @ 10:05:
Prachtig pand, het is hem gegund. Maar nu he: Als ik op zoek ben naar een aannemer, en hij komt even langs in z'n "dikke BMW jongens(!)" weet ik gelijk dat ik niet met hem in zee ga.

Dat is een heel raar nederlands trekje, nooit begrepen. Ga een willekeurige grens over in welke windrichting dan ook en de houding verandert op slag in 'hey, leuke auto'. In nederland loop je zo snel mogelijk van de pomp naar de kassa en weer terug want je krijgt bijna het gevoel dat je je zou moeten schamen om in een dure auto te rijden. Het gore lef.
Aan bovenstaand bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
F800S 2010 - S1000RR 2012 - S1000RR 2014 - RSV4 Factory 2014
RSV4RF #65 2015
- RSV4RF 2017
÷hlins - Brembo - Akrapovič

Triumph Speed Triple 2011

Reg. datum:
03 jul. 2011
quote:
MasterTommy schreef op 22 maart 2017 @ 01:54:

[...]

Dat is een heel raar nederlands trekje, nooit begrepen. Ga een willekeurige grens over in welke windrichting dan ook en de houding verandert op slag in 'hey, leuke auto'. In nederland loop je zo snel mogelijk van de pomp naar de kassa en weer terug want je krijgt bijna het gevoel dat je je zou moeten schamen om in een dure auto te rijden. Het gore lef.

Echt helemaal mee eens "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" en vervolgens allemaal de meest saaie autos kopen.
MikeBike90 wijzigde dit bericht op woensdag 22 maart 2017 08:08 (8%)

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
quote:
MikeBike90 schreef op 22 maart 2017 @ 08:06:

[...]

Echt helemaal mee eens "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" en vervolgens allemaal de meest saaie autos kopen.

Daar ben ik voor: iedereen in een Dacia Logan. 8-)

Reg. datum:
03 jun. 2009
quote:
de prijzen waren iig toen ik daar vorig jaar was ook 3.0!

quote:
Vorige week al geweest, prachtige zaak!

Groot mooi pand + groot assortiment + goede service = Hogere prijzen.

Nu hopen dat er geen hordes droeftoeters heen gaan om te passen en hun pak vervolgens in Duitsland te bestellen ;)
I strive to understand the inner-workings of my machine, from the most basic to the most complex. I will learn everything I can about my machine, so that I am reliant upon no one but myself for its health and wellbeing.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.