Gsx600r k1 inhouden

cabron

MF'er
26 sep 2010
32
0
Spijkenisse
mijn 600 k1 houdt in. Gas tot 6000/7000 toeren en dan blijft hij inhouden.Sinds kort een F1 storing. Iemand een idee? Ik lees hier vaak dat de stva kaduk kan zijn, maar ook dat je zonder kan rijden. Blijf dan de F1 storing in beeld.Wat kost repareren. Is er iemand in de buurt van spijkenisse die dat kan. Bvd.
 
Zeg dat nou niet, nou krijgen we al die mafketels die gaan roepen dat het een fault indication is, hoewel ze geen een storing kunnen noemen waarbij dat lampje aan gaat wat niet met het fuel injection systeem te maken heeft.
Een ignition misfire hoeft niets met de met de injectie te maken hebben maar laat wel de fault indication branden als deze optie op zit o.a harley.
 
TS , mits de motor rijdende weggezet is ff alle stekkers loshalen en volspuiten met contactspray.

Zit er ook voldoende olie in het blok?

Trad deze f1 op nadat je zelf aan de motor geprutst hebt ?
 
Laatst bewerkt:
een foto van diagnosestekker zou fijn zijn.


Als je nu ook zelf eens op onderzoek uitgaat via b.v google en youtube ?

Je zult het ( denk ik) moeten zoeken in het f1 circuit zoals b.v benzinepomp of TPS etc.

fnjg9xgshxmxm.jpg
 
Laatst bewerkt:
jezus, ik vroeg maar wat en meteen krijgen alle komieken een uitlaatklep. Of het nu F1 is of f1 of FI, dat krijg ik op mijn display.Dit is pas van de laatste 2 weken, het inhouden deed hij afgelopen zomer, zeg september. Toen had ik al cleaner in de benzine gedaan. En nu ik weer ben gaan rijden is pas die melding er samen met een rood lampje.In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt:
jezus, ik vroeg maar wat en meteen krijgen alle komieken een uitlaatklep. Of het nu F1 is of f1 of FI, dat krijg ik op mijn display.In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Jezus is dood.
Wij de komieken hebben meegedacht.
Nu moet je zelf nog nadenken *D
Ga zelf ermee aan de slag.
Laat ons dan wel weten wat het f1 of FI probleem was *D

Ik verdenk je benzinepomp of het relais daarvan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan