Grand Prix of Qatar!

Wie pakt de eerste overwinning van 2017 ?!

  • Vinales

    Stemmen: 30 33,3%
  • Marquez

    Stemmen: 22 24,4%
  • Rossi

    Stemmen: 21 23,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 11,1%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 6 6,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    90

zippey

MF veteraan
6 aug 2009
2.730
2
qat_xng_1899.gallery_full_top_md.jpg


CIRCUIT INFO

Pole Position: Links
Lengte: 5380 m
Wijdte: 12 m
Rechter bochten: 10
Linker bochten: 6
Langste rechte stuk: 1068 meter

nosc5l.jpg


Schema Nederlandse tijd
2ro00ua.jpg


Factory teams

Yamaha
Rossi-Vinales-2017.jpg


Honda
marc-m%C3%A1rquez-and-dani-pedrosa-pose-in-front-of-the-2017-repsol-honda-motogp-bike.jpg


Ducati
37-_tin3624.gallery_full_top_lg.jpg


Suzuki
y-82d51b4a-b08e-4c51-b163-f2c53fe05e47.jpg


Aprillia
motogp2017--header.jpg


KTM
2017-KTM-MotoGP-Team-Presentation-3.jpg
 
Nette OP :t
Lorenzo gestemd .....had ook Cal Crutch in gedachten maar staat er niet bij ,.....je mag er 10 toevoegen in je poll. :)

Thanks :) oke wist ik niet :P ik maak eigenlijks nooit een OP en sorry ben geen Twonda dus weinig text meer plaatjes :P
 
Laatst bewerkt:
Geeft toch niet ,.....er is in ieder geval een topic . ;)

Jup dat dacht ik! :) we zitten letterlijk paar dagen van de seizoenstart! dus het werd tijd dacht ik :)

vinales lijkt mij de favoriet gezien de testen maar kan hij het ook waar maken nu er veel ogen op hem gericht zijn!
 
Jup dat dacht ik! :) we zitten letterlijk paar dagen van de seizoenstart! dus het werd tijd dacht ik :)

vinales lijkt mij de favoriet gezien de testen maar kan hij het ook waar maken nu er veel ogen op hem gericht zijn!

Testen zeggen mij ook niet veel , er komt vaak ineens een verrassing uit de hoge hoed ,....denk namelijk en hoop het ook een beetje dat Ducati de verrassing gaat worden .
Laten ze ons maar spannende zien en dan zien wel wie er op het podium staat.
 
ben geen Twonda

:W :+

Of de Ducati's van Dovi en Lorenzo het een hele race volhouden om voor de winst te strijden, ik betwijfel het. Het zal wel tussen Maverick en Marc gaan, de eerste klap is een daalder waard. Maar: zo'n seizoensopener gooit meestal ook wel weer iets bijzonders in de strijd, dus ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Haast nog belangrijker dan de koningsklasse vind ik Bo zijn seizoensstart. Ik hoop dat hij lekker met de kopgroep mee gaat kunnen. :Y
 
Donderdag beginnen de trainingen al toch. 1 dag extra omdat het de seizoensopener is zeker... hopen dat Rossi nog wat vindt om vooraan mee te strijden
 
Jij stemde op 'Vinales'.

Hoop uiteraard op een Rossi het weekend (dat hij er gewoon is tijdens de race) :Y

Nette OP!
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht tot net voor de race met een keuze, dan ff een regendansje uitvoeren en kies ik de juiste :)
 
Donderdag beginnen de trainingen al toch. 1 dag extra omdat het de seizoensopener is zeker... hopen dat Rossi nog wat vindt om vooraan mee te strijden
Heeft er meer mee te maken dat het een avondevenement is, en het circuit later op de avond te snel afkoelt om het rijden nog verantwoord te houden. Er is dus meer tijd voor nodig om het weekend over uit te strijken. 'Vroeger' (zo ontiegelijk lang rijden ze daar nog niet), werd er ook al vanaf donderdag getraind en was Qatar net als Assen de tweede GP die om religieuze redenen op zaterdag werd verreden. Hier zijn de Qatari's een stuk sneller van afgestapt dan dat ze dat in Assen deden; op Qatar wordt pas sinds 2004 (dacht ik) de Grand Prix verreden.

Ik zou het super vinden als Vinales of Rossi de race weet te winnen, of Lorenzo op Ducati of Pedrosa. Laat Marquez het seizoen maar met zo'n groot mogelijke achterstand beginnen om het zo lang mogelijk spannend te houden.

Zelf zit ik a.s. weekend in Italië, hopelijk wordt in een bar uitgezonden of in het hotel o.i.d., maar ik ga daar eigenlijk wel van uit. :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft er meer mee te maken dat het een avondevenement is, en het circuit later op de avond te snel afkoelt om het rijden nog verantwoord te houden. Er is dus meer tijd voor nodig om het weekend over uit te strijken. 'Vroeger' (zo ontiegelijk lang rijden ze daar nog niet), werd er ook al vanaf donderdag getraind en was Qatar net als Assen de tweede GP die om religieuze redenen op zaterdag werd verreden. Hier zijn de Qatari's een stuk sneller van afgestapt dan dat ze dat in Assen deden; op Qatar wordt pas sinds 2004 (dacht ik) de Grand Prix verreden.

Ik zou het super vinden als Vinales of Rossi de race weet te winnen, of Lorenzo op Ducati of Pedrosa. Laat Marquez het seizoen maar met zo'n groot mogelijke achterstand beginnen om het zo lang mogelijk spannend te houden.

Zelf zit ik a.s. weekend in Italië, hopelijk wordt in een bar uitgezonden of in het hotel o.i.d., maar ik ga daar eigenlijk wel van uit. :)

Duidelijk :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan