Grand Prix of Qatar!

Wie pakt de eerste overwinning van 2017 ?!

  • Vinales

    Stemmen: 30 33,3%
  • Marquez

    Stemmen: 22 24,4%
  • Rossi

    Stemmen: 21 23,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 11,1%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 6 6,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Genieten van de eerste bocht tot de laatste. Moge de trend gezet zijn.
 
GVD wat baalde ik dat Zarco eraf ging ....netjes van Rossi toch P3 , aan de Duuc ligt het niet dus Lorenzo moet ff aan de bak ,......het mooiste vond ik hoe blij ze waren bij Aprilla met P6 , op naar de volgende race ...ow WSBK volgend weekend
 
Zover als ik het zie heeft Zarco nog geen eigen topic. Gegadigden om deze aan te maken? Anders ga ik wat info zoeken en dan doe ik dat van de week. Heeft hij wel verdiend na vandaag!

Edit: Inmiddels aangemaakt: Johann Zarco

Wordt nog bijgewerkt!
 
Laatst bewerkt:
\
Zover als ik het zie heeft Zarco nog geen eigen topic. Gegadigden om deze aan te maken? Anders ga ik wat info zoeken en dan doe ik dat van de week. Heeft hij wel verdiend na vandaag![/quote]

Dacht het wel ,....baalde als een stekker dat hij eraf ging.

Ja man, had helemaal nog geen rekening met hem gehouden. Wie wel? Was echt prachtig om hem vooraan te zien rijden op een satellietfiets. Was misschien nog even te mooi om waar te zijn. Maar hij komt er vast wel.
 
En hoe goed getimed van race control. Vrijwel meteen na het vallen van de finishvlag van de motogp race begon het weer behoorlijk hard te regenen.
 
Was bang het te missen dit weekend, maar nog op tijd terug in het hotel om de races te kunnen zien. Wat heb ik genoten. Jammer van Zarco, jammer van Bo, drama voor Lorenzo en top voor Rossi, Dovi en Vinales.

Iemand de laatste vijf rondetijden vergeleken tussen Marquez en Pedroza/Espargaro? Leek erop alsof zij Marquez bijna te pakken hadden en deze mogelijk 6e was gefinishd indien de race de volle 22 ronden zou zijn geweest.

Heerlijk dat de MotoGP weer bezig is. 2017 wordt een goed jaar. :)
 
Ja man, had helemaal nog geen rekening met hem gehouden. Wie wel? Was echt prachtig om hem vooraan te zien rijden op een satellietfiets. Was misschien nog even te mooi om waar te zijn. Maar hij komt er vast wel.

Yamaha heeft wel alle troefkaarten in handen voor de komende jaren, niet zo best voor de doorstroom van onze michael :$
 
Laatst bewerkt:
Yamaha heeft wel alle troefkaarten in handen voor de komende jaren, niet zo best voor de doorstroom van onze michael :$

Michael heeft volgens mij niets te zoeken in de MotoGP. Bij Tech3 willen ze jonkies, bij het fabrieksteam wereldkampioenen. Geen plaats voor zomaar hele goede coureurs.
 
Wat een superrace. Dovi heeft daar patent op een 2e plaats :) Super goed gereden van Rossi. Had het niet zo sterk verwacht na afgelopen weekend. Zarco wat een held en wat zonde van Iannone. Die imponeerde ook op de Soes.

En Crutchlow... 2 x crashen in 1 ronde. Typisch.

Viñales erg knap met het koppie gereden. Dat is zijn sterke punt. Hopelijk wordt het een mooi seizoen.
 
Ik hoop dat t meevalt. Alle testen en nu ook blijft Rossi toch behoorlijk achter bij Vinales. Ik blijf duimen dat hij gewoon meedoet om in ieder geval podiumplaats.
Heeft geholpen! :t
Hoorde in audio bericht van Bo dat hij is begonnen met banden van 10-18 ronden oud, lijkt een goede racepace te hebben. Vandaag alleen QP, gelukkig is Bo meestal vroeg in de racedag al snel en moeten sommige andere meer opwarmen, hopen dat het goed uitpakt.
Niet echt dus..ontzettend jammer maar Bo komt er wel bovenop.
The Maniac :} :Y

Mafkees, hele tijd een beetje rond de 17de plaats zweven en dan zo'n ronde eruit klappen! wat een vent..
En in de race er weer af, wat een vent..

Drie mooie races gezien, het seizoen is weer begonnen, op naar Argentinië!
 
Laatst bewerkt:
:o

C73MTySWsAA7yjR.jpg

C7315VPWsAEC6wr.jpg

C74FulSX0AAdu3t.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan