GHETTO FEVER HOLLAND EDITIE NAT DRIFTEN MET MOTOREN

rawus

Rookie
5 jun 2008
11
0
Rotterdam
Wil jij ook motoren tegen auto's zien driften op een natte baan , dat kan op zondag 16 april 2017 Ghetto Fever Holland Editie Nat Driften op circuit TTT Emmen georganiseerd door KDG Events Curacao Still Balling Jenny Martis kaartjes te koop bij Power wheels in Amsterdam dagelijks geopend van 1300 tot 1900 uur 020-7751629
kinderkaart 10 euro
volwassen kaart 25 euro
Hier een voorproefje van de motoren
 
Laatst bewerkt:
Rijd ook een hele dikke BMW 1 serie met V10 uit de M5/6 mee ;)

Vind het een leuk evenement maar wel een veel te hoge prijs, als ik daar ff ga kijken met het vrouwtje ben ik € 50 kwijt... ga ik toch liever wat anders van doen
 
Nah, video maar het voordeel van de twijfel gegeven en HELEMAAL !!! uitgekeken. :Z

Het gaat namelijk ongeveer zo:
Beetje cool kijken zo van niks aan de hand houding en het doet me geen ene flikker, beetje gassuh, beetje glijde, weer terug en nog weer keertje een beetje cool kijken zo van niks aan de hand houding en het doet me echt helemaal geen ene reet, beetje gassuh, beetje glijde, bijna het publiek inrijde maar acht dan moet je maar niet in de weg staan en weer terug en opnieuw en en en en en....

Deze tak van topsport is vast bedacht door een vent met klein piemeltje...
 
Na het lezen van je in en in zure comment verdenk ik jou van het ontbreken van een piemeltje :P
 
Haha cool hoor die gasten. _O-
Alleen is het niet in NL?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan