modifed ninja 300

jordyvb2

Rookie
23 mrt 2017
7
0
leiderdorp
hallo,

ik heb een ninja 300 en zou hem graag iets "mooier" willen maken. het gaat om een zwarte motor 2014 model. denk hierbij aan een smoke windscherm, smoke achterlicht en ben opzoek naar welke aanpassingen er nog meer mogelijk zijn. zijn er meer mensen die hier wat leuks over weten of veranderd hebben?

groetjes jordy
full
 
Ik dacht laatst nog met weemoed terug aan dit soort inspiratietopics. Hoe wil je iets van jouzelf maken als anderen het mogen verzinnen voor jou? Maar goed, ik denk zelf aan wat wuppies die je her en der plakt. Vooral op jouw spatbord lijkt mij wel gaaf eerlijk gezegd.

:t Succes.
 
Ik dacht laatst nog met weemoed terug aan dit soort inspiratietopics. Hoe wil je iets van jouzelf maken als anderen het mogen verzinnen voor jou? Maar goed, ik denk zelf aan wat wuppies die je her en der plakt. Vooral op jouw spatbord lijkt mij wel gaaf eerlijk gezegd.

:t Succes.

nouja het is ook vooral dat ik wil weten welke mogelijkheden er zijn voor de ninja 300 en ook meningen horen en delen met andere die hier ervaring mee hebben of intresse :P ik zit zelf meer te denken aan onderdelen vervangen en ben niet zo vang dingen op mijn kappen plaken:#
 
Van een ander achterlicht of kuipruitje wordt de motor echt niet mooier.
Dat is goed nieuws, want dan kun je dat geld gebruiken voor een setje goede banden of iets aan de vering doen.
 
Van een ander achterlicht of kuipruitje wordt de motor echt niet mooier.
Dat is goed nieuws, want dan kun je dat geld gebruiken voor een setje goede banden of iets aan de vering doen.


vent mijn bandjes zijn nog top. wat voor vering bedoel je dan? die er standaard opzit bevalt nog prima
 
vent mijn bandjes zijn nog top. wat voor vering bedoel je dan? die er standaard opzit bevalt nog prima
"Meneer" klinkt veel beter...

Bij veel motoren, met name de lichtere, is de vering en/of de demping niet geschikt voor sportief gebruik. Voor elke motor is er wel wat te koop of om te bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Jij noemt het zeiken, ik zeg gebrek aan inspiratie. En als ik jouw antwoord zie geef jij daarmee aan dat TS ook al niet kan Googelen. Vat dit niet op als sneer en TS ook niet. Alles wat ik zei is: Bedenk zelf iets want dan wordt hij het mooist. Jouw kleding word toch ook niet iedere ochtend klaar gelegd?

Jongens, kap eens met ouwepijpzeiken, die jongen is gewoon opzoek naar leuke plaatjes/voorbeelden van aanpassingen voor zijn motor, pure passie!!

Hier alvast wat plaatjes:Onhandige p##plink verwijderd in het Fries nog wel trolololol.
 
Laatst bewerkt:
allemaal leuk en aardig maar ik ben opzoek naar NINJA 300 rijden waarmik ervaringen mee kan delen niet dat ik het geld beter in banden kan stoppen of dat ik het zelf moet uitzoeken. ik wil graag meningen en inspiratie van andere gebruikers.
 
Ik heb een Ninja 300 gehad en heb daar het volgende mee gedaan:

- Andere hendels (the2wheels levers van eBay)
- Smoked windscreen (origineel Kawasaki)
- Valbescherming (origineel Kawasaki)
- Tankpads (Techspec)
- Andere uitlaat (Akrapovic)
- Nieuwe uitlaat beugel (Yoshimura, standaard voetsteuntjes verwijderd)
- R&G Frame beschermers
- Tailtidy (eBay)
- Andere banden (Pirelli Diablo Rosso II)

Dat zie er dan zo uit:
00014341414141435F8Aa.jpg

00014341414141435F8AC.jpg


Vooral de banden zorgen voor een hele andere ervaring. De standaard banden (destijds nog IRC) zijn namelijk niet geweldig. In combinatie met de lichtere uitlaat werd de hele Ninja wat lichter, maar het kost wel wat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan