Rem en Koppeling hendel

KawaKip

MF'er
28 okt 2014
75
10
Poortugaal
Ik weet niet of dit het juiste plekje is voor deze vraag, excuses hiervoor.

Ik heb een vraagje, over het gebruik van chinese websites zoals Aliexpres.

Ik heb een mooie oranje Kawaski Z800 en wil daar het liefst oranje hendels bij. Wat rade jullie aan bij de aanschaf hiervan?

Inprincipe kan ik ze ook van PUIG kopen, maar ik ben toch een echte nederlander :').

Ik vraag me af of iemand hier ook ervaring mee heeft?

Hier een hele lijst van hendels: https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=&SearchText=rem+hendel+kawasaki+z800
 
Genoeg mensen met ervaring van slecht tot uitstekend.

Ik heb zelf geen goede ervaring er mee. Ik had heel veel speling op de hendel bij het scharnierpunt. Vervangen voor een degelijk merk en direct opgelost.

Andere hadden dit probleem niet, dus wellicht heb ik gewoon pech gehad.
Is genoeg over te vinden op MF
 
De kwaliteit van spullen direct uit China is gewoon heel erg wisselend. Waarbij zeer slecht vaker voorkomt dan zeer goed. Niet kunnen ontkoppelen is vervelend, aan jou de keuze of je risico wilt lopen met een remhendel ...
 
Genoeg mensen met ervaring van slecht tot uitstekend.

Ik heb zelf geen goede ervaring er mee. Ik had heel veel speling op de hendel bij het scharnierpunt. Vervangen voor een degelijk merk en direct opgelost.

Andere hadden dit probleem niet, dus wellicht heb ik gewoon pech gehad.
Is genoeg over te vinden op MF
Ik heb de originele Pazzo gehad en een imitatie uit China. Beiden hadden precies dezelfde speling op een TL1000S.
Goed nagemaakt denk ik. :+

Verder ondertussen al tien handles besteld voor verschillende motorfietsen en nog nooit teleurgesteld.
(Behalve die ene keer dat de shorties toch niet mijn smaak waren.. maar dat lag niet aan de kwaliteit)
Een paar motoren later zaten er bij aankoop (weer) shorties op |( maar ja, vooer 20 euro moet je niet klagen, nieuwe besteld. :Y

Oh ja, klein ongemakje kan zijn dat de startonderbreker op de uiterste verstelling niet ingedrukt wordt. _O-
Dus die dan niet gebruiken. :+ :+

Verder zijn de bekende modellen massief en goed spul. :} (Gecheckt @machinefabriek door twee CNC draaiers)
 
Laatst bewerkt:
Zelfde hier: ben nu aan mijn 2e paar loempia-hendels.

Eerste paar ruim een jaar mee gereden en toen vervangen voor nieuw omdat ik de motor neergelegd had op snelheid. Clipon en kuipwerk totaal naar de kløte, maar mijn loempia-hendel was afgezien van wat verbuiging nog prima in orde. Uiteindelijk ook vervangen omdat ie niet in t nieuwe kleurschema paste, en voor die 2 tientjes 😊
 
Als je meer wil weten over AliExpress, we hebben er een specifiek topic over :Y

Als ik er naartoe ga krijg ik een foutmelding


Zelfde hier: ben nu aan mijn 2e paar loempia-hendels.

_O- _O-

Verder zijn de bekende modellen massief en goed spul. :} (Gecheckt @machinefabriek door twee CNC draaiers)

Ik neem aan de bekende niet chinesen merken O-)

Ik zie inderdaad veel verschillende menigen. Ik ga er denk ik een paar bestellen en als ik het niet goed genoeg vind dan zal ik niet zeuren om die paar tientjes.
 
Ik neem aan de bekende niet chinesen merken O-)
Nee, de bekende Chinese imitaties. :P
Hier in de machinefabriek laten zien waar we dus draaien en frezen, en ze konden hun ogen niet geloven qua afwerking. :t
Maar ik kan natuurlijk niet voor alles handles op heel internet spreken.. en we hebben geen destructief onderzoek gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan