Johann Zarco

:^
Zarco fenomenaal in Q1 vandaag, om het netjes af te maken in Q2. Wat een sensatie is die kerel. Ik gilde het uit toen hij Q2 haalde op het laatste moment met 10 ronden oude softs.

KTM goede timing en daardoor tweemaal in top 10, niet slecht!

ikke niet hij kegelde daarmee pedrosa eruit die ook goed bezig was elke keer als Dani zijn tijd verbeterde deed Zarco dat ook, petje af voor wat Zarco in zijn rookie jaar al laat zien. :}
 
Ik had het podium liever anders gezien. Wat klote om je held zo de winst en alle punten te zien weggeven -O-

Maarrrr: Zarco, wat een held met zijn eerste MotoGP Podium! Niet te beschrijven. De backflip komt weer een stapje dichterbij :Y :} *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat een held inderdaad! Gisteren in de kwalificatie al en vandaag deed hij daar nog een schepje bovenop. Wat heeft hij al een snelheid op de Tech3 en wat een smaakmaker!
 
top gereden, of hij hem echt nog gaat winnen is de vraag maar man wat laat hij mooie dingen zien.
 
Ondanks dat hij 2x Moto2 kampioen is geworden, had ik niet verwacht dat hij zo goed zou rijden op een MotoGP machine.
Vanaf het 1e moment verbaasd hij mij

:} :} :}
 
Fantastisch, heel erg verdiend dit podium en het is een gegund. Zo mooi ook voor het team, de jaren waren wat droog na dovi en crutchlow op enkele verrassingen na en nu een rookie op de 1 na beste trede in zijn 4e race op het thuis circuit, respect.
 
Ondanks dat hij 2x Moto2 kampioen is geworden, had ik niet verwacht dat hij zo goed zou rijden op een MotoGP machine.
Vanaf het 1e moment verbaasd hij mij

:} :} :}

En ook nog op een klantenmachine. We hebben in het verleden wel eens vaker verrassingen gezien op de Tech3 machine. Maar niet 3 of 4 races achter elkaar. Echt ongekend, dit.
 
Ik vraag me alleen wel af wat er gebeurt zou zijn, als hij, net als Marquez, direct op een (Yamaha) fabrieksmotor had kunnen stappen.

Als ik hem nu op een 1 jaar oude motor zie rijden, had hij op een 2017 Yamaha mss ook wel voor het kampioenschap kunnen vechten.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me alleen wel af wat er gebeurt zou zijn, als hij, net als Marquez, direct op een (Yamaha) fabrieksmotor had kunnen stappen.

Als ik hem nu op een 1 jaar oude motor zie rijden, had hij op een 2017 Yamaha mss ook wel voor het kampioenschap kunnen vechten.

Zoals het nu gaat, maakt het veel leuker ;) :Y *O*
De fabriekscoureurs eruit rijden op zo'n ouwe frikandel _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar omdat de 2016 Yamaha niet verder ontwikkeld wordt, moet je er toch wel vanuit gaan dat de Tech3 in de loop van het seizoen verder achterop zal raken bij de 2017 machines.

En dat zou jammer zijn voor Zarco
 
Dat klopt, maar omdat de 2016 Yamaha niet verder ontwikkeld wordt, moet je er toch wel vanuit gaan dat de Tech3 in de loop van het seizoen verder achterop zal raken bij de 2017 machines.

En dat zou jammer zijn voor Zarco


Ik denk dat Zarco een beste vooruitzicht heeft. Zou me niets verbazen dat Yamaha meer ondersteuning gaat geven, ook voor volgend jaar en dan mag hij in 2019 zijn kont zetten op Rossi zijn fiets.
 
Mugello en Assen, zie beide nog niet zo 1,2,3 naar Marquez gaan.

IMO hebben de beide fabrieks Yammies en Repsol Honda's hier alle vier gelijke kansen, al acht ik Vinales en Rossi het sterkst.
 
Schitterend die pole position.

Morgen?
MotoGP-2016-Sepang-Backflip_16GP17_4524_AN.jpg
 
Wat een geweldige aanwinst voor de motoGP.

Echt een genot om te zien. Agressief. Gedreven en bloedsnel.

Beetje de overtreffende trap van Crutchlow lijkt het wel.
Ook een snelle wildebras die vreselijk hard kan gaan en altijd zal vechten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan