TomTom Rider 40, 400, 410 ( deel 4 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar dit wel:

RSaaman wrote:
Still my voice is disrupted with backslash comments and so on....

This can be solved by deleting and re-downloading the voice.

Cheers, Mikko

Dus de stem die rare dingetjes roept: deleten en opnieuw downloaden.

PS: ik zal es zoeken naar Xander.
EDIT: Gevonden, maar greyed out. Zal aan de taal instelling liggen.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat de stem doet, heb de rider nog nooit gebruikt in de auto en heb ook geen headset in de helm.
 
Ik zag inderdaad ook dat de computerstemmen die niet overeenkomen met je taalinstelling van je smartphone Greyed Out. Ik dacht het te maken had met feit dat ik met gratis versie aan het spelen was.
Of gebruik jij ook de gratis versie Mr. M?
 
Nope. Bovendien kan ik de USA computerstemmen zo downloaden. Maar met zo'n rare president aan het roer wacht ik daar effe mee. ;)
Nou ja, ze stond erop (ook op de gratis versie) en ik heb haar ingewisseld voor Eva, want ingesproken stemmen zijn wel taal-onafhankelijk te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge een slechte dag voor de 400 gisteren. 535km en

2 soort van vastlopers en BT dingen. Best vaak de melding dat de verbinding met de headset verloren is om gelijk weer te verbinden. Vastlopers in de zin van scherm wordt donker maar je kan nog wel de navigatie zien, echter aanwijzingen komen er niet meer. Uit en weer aan en de TT gaat braaf verder maar dit heb ik nog niet eerder gehad.
 
Mydrive gestart, 2 update. Iets van 5mb dus de moeite niet.
Update heeft gelopen maar PC hangt in bezig met bijwerken terwijler een vinkje staat en TT blijft hangen in bezig met bijwerken, koppel het toestel niet los.

Gaat al 3 kwartier. Voor 5mb?

Zucht, net de Garmin verkocht. |(

Ik geloof echt niet dat er mensen op de maan zijn geweest. :+
 
andere pc. andere kabel, andere USB poort. geen wifi maar vaste netwerk.

bij mij hielp de usbpoort. ik heb er 3 in de labtop en om vage reden is er 1 met de zelfde problemen
 
Gewoon uitzetten en opnieuw proberen. Ik heb het euvel heel soms ook.
Die 5MB is alleen wat filters, etc. Geen volledige firmware of kaart.

Als je het euvel vaker hebt, moet de oorzaak gezocht worden in de kabel, wijze van aansluiten (switch, monitor, etc) of PC.
 
Vandaag ook geupdate was bij mij ook een kleine 5mb. Geen problemen ondervonden. Het probleem waar ik tegen aan loop is het weer |( -O- wat een paasweekend...
 
Vandaag ook geupdate was bij mij ook een kleine 5mb. Geen problemen ondervonden. Het probleem waar ik tegen aan loop is het weer |( -O- wat een paasweekend...

idd, ze willen in de nacht van dinsdag op woensdag zelfs vorst hebben :(
 
Hebben jullie nog tips voor mij ben aan het kijken voor eventueel de 410 om die te kopen. Helaas ging vandaag en nou ja gisteravond me idee niet op. Had een 50% korting ei gevonden maar helaas werkte de korting niet.

Wat is jullie ervaring graag + & - van de 410
 
Dat ei wil ik wil ik wel! Waar heb je gezocht? 😝

Motozoom, helaas werkt de code niet meer alleen 5%.
Zag me zelf al rijden ipv € 449 nu €224.50 maar helaas waarschijnlijk maar een handje vol die misschien wel dat geluk hebben gehad de andere kortingen werken ook niet meer.
 
Tjonge een slechte dag voor de 400 gisteren. 535km en

2 soort van vastlopers en BT dingen. Best vaak de melding dat de verbinding met de headset verloren is om gelijk weer te verbinden. Vastlopers in de zin van scherm wordt donker maar je kan nog wel de navigatie zien, echter aanwijzingen komen er niet meer. Uit en weer aan en de TT gaat braaf verder maar dit heb ik nog niet eerder gehad.
Dit is wat mij betreft een pount van aandacht voor TomTom. Wat hier nl gebeurt is dat de applicatie jouw een meding geeft met iets bezig te zijn. Die melding is transperant.
Bij mij gebeurt dat ook als de connectie met server verloren gaat. Sommigen in TT forum hebben zelfs de App gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. Omdat ze dachten dat er iets ernstigs aan de hand was. Geval was dat de server ik geloof meer dan een dag niet te bereiken was. En dan is het stomme dat je die melding niet weg krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan