KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag om oplossingen heer Slijk. Geen achteraf gepraat. Het zit er al paar week op, maar krijg de navi niet aan de praat. Hier heb ik advies voor nodig, niet om later de update te laten uitvoeren.
 
De kogel is door de kerk!
Gisteren een 1290 super adventure S besteld (zwarte). *O*
Nog even geduld, mag hem 04 mei ophalen. :]
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost dankzij een mederijder.
Thanx gixer.

Oh je bent er al uit, gewoon in het "my ride" menu "navigation on" aanvinken toch?

Volgens mij kan je daar ook nog wat voorkeuren aanvinken die je wel wilt zien. Want als je navigatie projecteert ben je je voorkeuzes kwijt, zoals bijv; bandenspanning, olietemp etc.

Ik heb dat wel gedaan (dat aanvinken) maar toen ging ie wat dingen door elkaar projecteren, helemaal feilloos is het nog niet maar met die onboard navi ben ik wel content. :t

Tsja en dan drie bluetooth verbindingen aan elkaar koppelen, headset, telefoon en LC8 dashboard.....dat staat meestal garant voor problemen, maar tot nu toe gaat het eigenlijk best goed. :) en dan ook nog een paar maatjes koppelen.....dat heb ik nog niet uitgeprobeerd

eind volgende week ff midweekie Harz met maatjes, dan maar eens ff testen of dat ook nog erbij kan....
 
Oh je bent er al uit, gewoon in het "my ride" menu "navigation on" aanvinken toch?

Volgens mij kan je daar ook nog wat voorkeuren aanvinken die je wel wilt zien. Want als je navigatie projecteert ben je je voorkeuzes kwijt, zoals bijv; bandenspanning, olietemp etc.

Ik heb dat wel gedaan (dat aanvinken) maar toen ging ie wat dingen door elkaar projecteren, helemaal feilloos is het nog niet maar met die onboard navi ben ik wel content. :t

Tsja en dan drie bluetooth verbindingen aan elkaar koppel0en, headset, telefoon en LC8 dashboard.....dat staat meestal garant voor problemen, maar tot nu toe gaat het eigenlijk best goed. :) en dan ook nog een paar maatjes koppelen.....dat heb ik nog niet uitgeprobeerd

eind volgende week ff midweekie Harz met maatjes, dan maar eens ff testen of dat ook nog erbij kan....

Hoi Ronald,
Bij mij was wat ik als advies heb gekregen was om alle Bluetooth verbindingen opnieuw in te stellen. Toen was alles goed.

Ik laat mij verrassen hoe het werkt.

Maar de Harz is geen straf 👍

Have fun
 
Vandaag getest. Werkt wel, maar mis de plattegrond qua aanzicht. Om van A naar B te rijden goed genoeg met de pijlen en rotondes.
 
Ik struikel tegenwoordig over de adventures... Iemand van hier:
Afgelopen zaterdag bij de Mac Schiphol Buitenveldertbaan (1090r)
Gisteren A7 den oever > Hoorn (1290)
Vandaag Ijselmeerdijk bij Warder

Mijn 1000 inrijden kms zitten er bijna op de 30ste 1000km beurt

Viel me gisteren op dat snelweg rijden best aan de armpjes trekt, ruitje is net te laag, zelfs voor mijn 1.75
 
Vandaag het opzet ruitje van Ali express binnen gekregen.
Morgen maar eens proberen. :]

full
 
Ik heb het Touratech-scherm voor mijn 1090 besteld. Zou zaterdag moeten arriveren. Had goede ervaringen met een vergelijkbaar scherm op mijn 800GS en dat scherm kwam er in een vergelijkingstest ook erg goed uit. Heb al een Puig-opzetruitje en dat komt er mogelijk ook weer op.
 
Ik heb het Touratech-scherm voor mijn 1090 besteld. Zou zaterdag moeten arriveren. Had goede ervaringen met een vergelijkbaar scherm op mijn 800GS en dat scherm kwam er in een vergelijkingstest ook erg goed uit. Heb al een Puig-opzetruitje en dat komt er mogelijk ook weer op.

Kijk uit met Touratech. Retour gaat erg moeilijk/niet... Had een houder voor navigatie gekocht daar, totaal meer dan 200,- euro. Geprobeerd goed te monteren door notabene de KTM dealer, gezien ik twijfels had ivm passen en afstand tot ruitje. KTM dealer kwam tot de conclusie dat het niet past en vervolgens alles in originele verpakking, zelfs met plastic er nog om, teruggestuurd naar Touratech. Daar begon de ellende. Het artikel zou gebruikt zijn en kon daardoor niet meer retour. Het artikel is nooit gemonteerd geweest omdat het niet paste. Touratech stuurde glashard het artikel terug en red je er maar mee.

Bleek dat niet lang daarna Touratech is overgenomen? Mailverkeer loopt ook via Grondpadman of zo..Zelfs mijn KTM dealer beaamt dat ook voor hun als bedrijf, de service en after sales bij Touratech ver onder de maat is. Als zij daar niet hoeven te bestellen, doen zij dit dan ook niet.

Jij kan geluk hebben natuurlijk, maar ik wou toch even mijn mindere ervaringen hier delen. Ze maken immers wel mooi spul, maar het totale plaatje moet wel kloppen....
 
Ik heb best regelmatig bij Touratech besteld en nooit negatieve ervaringen gehad. Ik vind hun spullen vaak wel aan de prijs en je moet ook nog €8 verzendkosten betalen, zelfs als je een zadel van bijna €400 bestelt, maar ze hebben altijd geleverd wat ik besteld had, goed verpakt en met een betrouwbare transporteur. Ik heb nog nooit iets geretourneerd dus ik ken hun beleid of prestaties op dat gebied niet.

Inderdaad wordt Nederland nu geleverd vanuit België maar ook dat gaat bij mij goed, wel vaak een paar dagen extra levertijd maar daar zit ik niet zo mee.

Met het verlaagde Touratech-zadel ben ik erg tevreden, zit comfortabel en is de hoge aanschafprijs toch waard.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb best regelmatig bij Touratech besteld en nooit negatieve ervaringen gehad. Ik vind hun spullen vaak wel aan de prijs en je moet ook nog €8 verzendkosten betalen, zelfs als je een zadel van bijna €400 bestelt, maar ze hebben altijd geleverd wat ik besteld had, goed verpakt en met een betrouwbare transporteur. Ik heb nog nooit iets geretourneerd dus ik ken hun beleid of prestaties op dat gebied niet.

Inderdaad wordt Nederland nu geleverd vanuit België maar ook dat gaat bij mij goed, wel vaak een paar dagen extra levertijd maar daar zit ik niet zo mee.

Met het verlaagde Touratech-zadel ben ik erg tevreden, zit comfortabel en is de hoge aanschafprijs toch waard.

Mooi om te horen! Ik bestel er in ieder geval nooit wat weer!
Als je het mail verkeer leest, tussen hun en mij...Tot aan dreigen aan toe van hun kant..
Ik had er bijna werk van gemaakt ook nog..
 
De baas van Touratech België is een West-Vlaamse BMW - dealer met een wel héél speciaal karakter... Ik heb het ooit gewaagd om, heel vriendelijk, kritiek te uiten over een bepaald Touratechproduct in een PRIVE e-mail met hem.... en sindsdien weigert hij om nog iets aan mij te verkopen....

Het is ook wel tekenend dat mijn eigen BMW - dealer is overgestapt op WUNDERLICH, nog vooraleer Touratech Duitsland in de problemen kwam...

Ik bestel er ook niets meer...
 
De baas van Touratech België is een West-Vlaamse BMW - dealer met een wel héél speciaal karakter... Ik heb het ooit gewaagd om, heel vriendelijk, kritiek te uiten over een bepaald Touratechproduct in een PRIVE e-mail met hem.... en sindsdien weigert hij om nog iets aan mij te verkopen....

Het is ook wel tekenend dat mijn eigen BMW - dealer is overgestapt op WUNDERLICH, nog vooraleer Touratech Duitsland in de problemen kwam...

Ik bestel er ook niets meer...

Hier precies hetzelfde Slijk..Toevallig een ene Piet?
Ik zei, hoe kan ik een positieve recensie over jullie schrijven als er niet fatsoenlijk wordt gecommuniceerd? Zegt ie..Als jij negatief bent, ga ik op (jouw) Facebook even jouw vriendjes laten weten hoe zo'n naar mannetje jij bent..Pardon?

Ik wist niet wat ik hoorde man...

Edit..Stoom komt weer uit mijn oren als ik er weer over begin...Grrrrrrr
 
Laatst bewerkt:
Ik had hier al een keer eerder voorzichtig gepolst, maar nu wil ik toch echt een communicatie headsetje gaan aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Belangrijkste kenmerken moeten zijn:

Makkelijk te koppelen met andere setjes. Vrienden rijden met Sena en ook andere merken. Liefst groepsgesprekken mogelijk, dus >5 gebruikers in een groep.

Ik kom nu o.a de Sena 30k tegen..Kleine 300,- euro. Deze verbindt ook op een andere manier buiten bluetooth om. Maar ben ik dit echt nodig? Wel klaar voor de toekomst denk ik dan weer..

Waar rijden jullie mee en hoe zijn de ervaringen?

Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan