KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was gisteren. Vandaag Alpe D'huze aan gedaan :]
full
 
Ik heb leo's er onder zitten.

[afbeelding]

Ik zie de SMT niet staan op de website dus dat zullen wel dezelfde zijn.
Wat je wel kan doen is ze even een mailtje doen. Dan weet je het zeker.

Gr Foba

Thanks. De EVO's hebben sinds een tijdje een nieuw typenummer, vandaar mijn vraag.

Ik heb Leovince gemaild.

Ik zal hun antwoord laten weten.
 
Heb het zelf niet getest (uiteindelijk 1 met gekocht waar al leo's op zitten) maar wel gevraagd op het KTM supertwin forum (weet niet of het mag maar hier een link naar de reacties)
LeoVince - Page 2 - KTM Super Twins Forum

Bedankt voor de link! Dat geeft de burger moed. Ze zijn scherp geprijsd, dus ik ga er mss aan geloven, die herriepijpen. De Arrow op mijn scooter bevalt stiekem ook prima... :$
 
Supergeluk met t weer :} morgen naar t noorden dan hebben we alle windstreken vanaf Le Camping Moto Crest gehad. Zaterdag laten we ff in t midden maar manmanman wat is t hier een stuurparadijs. Veel te lang geleden. Volgende ideeën zijn in de maak *O* Ook de KTM doet t super :]
 
Eindelijk eens tijd heb ik de zumo set erbij gepakt zit met een paar vraagjes
welk aansluiting moet ik gebruiken achter de lamp zie een bruine en geel/rood zwart/rood en een bruine weer.
en de bekabeling aan de klik set is die ook zo lang bij jullie ?\
Als ik die wil aansluiten bij mij kan ik alles gaan oprollen achter het stuur
kijk maar
 
Eindelijk eens tijd heb ik de zumo set erbij gepakt zit met een paar vraagjes
welk aansluiting moet ik gebruiken achter de lamp zie een bruine en geel/rood zwart/rood en een bruine weer.
en de bekabeling aan de klik set is die ook zo lang bij jullie ?\
Als ik die wil aansluiten bij mij kan ik alles gaan oprollen achter het stuur
kijk maar

Nogmaals, je hebt maar twee kabels nodig naar mijn idee, plus en min...ik zou de rest van de zooi eraf knippen en bewaren en mocht ik ze ooit nog nodig hebben dan terug vast solderen en een krimpkousje erom. De aansluitingen in de kuip, achter de lamp zijn gekenmerkt met acc1 en acc2, ene is permanent spanning, de andere is geschakeld...
 
Ik heb de hele koplamp unit los gehad en het daarin gepropt , klein gaatje aan de bovenkant gemaakt waar de kabel door kon , en de garmin net achter het ruitje geplaatst.

weet niet meer welke aansluit kabels ik gebruikt heb om aan te sluiten.
 
Ik zou graag een repair manual voor de 1090 Adventure willen hebben, liefst als pdf. Weet iemand of die al beschikbaar is en zo ja hoe te verkrijgen?

Ik kan via google er wel een vinden (tegen betaling) voor de 1050 Adventure en ik denk dat het niet heel veel zal uitmaken maar zeker weten doe ik dat niet.

Mocht iemand een van beide als pdf voor me hebben dan zou dat welkom zijn. Stuur me dan even een pb dan stuur ik je mijn e-mailadres.

Wat is eigenlijk het langwerpige blok onder de buddy (naast de fuse box) dat het hele bagagecompartiment inneemt? Het lijkt er een beetje later te zijn bijgepropt.
 
Tok tok bij mij achter de lamp zitten 4 stekkers en geeneen is gelabeld ervan. Dat ik die kabel ga inkorten dat weet ik nu al.
Nogmaals, je hebt maar twee kabels nodig naar mijn idee, plus en min...ik zou de rest van de zooi eraf knippen en bewaren en mocht ik ze ooit nog nodig hebben dan terug vast solderen en een krimpkousje erom. De aansluitingen in de kuip, achter de lamp zijn gekenmerkt met acc1 en acc2, ene is permanent spanning, de andere is geschakeld...
 
koolstoffilter t.b.v. euro4 emissie eisen.

Die kan er zonder problemen uit, volgens de monteur van mijn dealer. Dat ding doet niet meer dan de benzinedampen filteren die uit de tank komen bij het verdampen. Heeft geen enkele invloed op de motorloop of wat dan ook (behalve dan op het milieu natuurlijk). Scheelt een slok op een borrel qua ruimte (en je kan nu je gereedschapssetje en wat ander klein grut erin kwijt). Je hebt wel een dongle nodig en een afdopdingetje voor een van de twee slangen, anders krijg je foutmeldingen.
Ik laat hem zelf voorlopig lekker zitten trouwens, want wij hebben de motoren in de camperbus staan, en slapen erboven als we onderweg zijn. Dan is zo'n filter wel prima. Maar handig is anders.
 
Die kan er zonder problemen uit ...

Ja ik had zelf ook wat op internet gezocht. Ik denk dat ik begin met het ding wat te verplaatsen (zag ik op een Duitse site), dan kan in tenminste mijn schijfremslot en wat papieren kwijt. Met helemaal weghalen ben ik wat voorzichtig. Enerzijds omdat ik nog 2 jaar garantie heb en geen gezeik wil, anderzijds omdat als er een APK voor motoren zou komen je het er misschien weer allemaal in moet terugbouwen.
 
Laatst bewerkt:
Ook op vakantie?

Ik kan het niet goed zien. Hoe heb jij die tas bevestigd? Op zo'n "grondplaat" van KTM?

Twee daagjes zuid-België en Noord-Frankrijk geweest...gewoon ff er tussen uit. Ja, ik heb permanent de kleinste grondplaat erop, stukje trespa overdwars erop (zodat de uitlaatgassen geen gaten in de tas branden) en daar de rol op...zit als een huis
 
Thnx voor het aanbod. :) maar met dit weer lig ik liever aan een zwembad dan dat ik in het leer wat sta na te meten ;)
Ben de komende dagen niet in de gelegheid om even langs te wippen. Zodra ik weer kan stuur ik je even een pm oke

:t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan