KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand hier toevallig zo'n alarm systeem in zijn motor zitten?
31vSaWeFOXL._SX300_.jpg

DefCom T is dat volgens mij.

Die van mij is totaal niet gevoelig. Weet iemand toevallig hoe ik dat kan instellen?
Volgens mij moet ik mijn motor op de kop houden om af te laten gaan. :+ :+
(en nee ik ga dat niet testen :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ga m'n SMT inruilen voor een Moto2 KTM 8-)

hoeveel zou ik bij moeten leggen....tis eigenlijk een Hondaatje dus heel veel kan het niet zijn :+
 
Goedenavond, ik lees hier ook een beetje mee. Ben me aan het oriënteren op een 1090 Adventure. Helaas nog niet in het echt gezien, bij Motorcity hebben ze hem nog niet. Lees er wel positieve verhalen over :P
 
4cyl, geen LC8 blok :N B|
Ach ze zijn toch geen euro 4 goedgekeurd dus Honda zal er wel vanaf willen. Het zal wel oud ijzer prijs zijn :+

Wacht ik wel tot 2019, dan komt die Triumph triple in de Moto2, heb al eens een Street Triple gehad, heerlijk blokje. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteren een probleem met de 950 SE......:(
Stationair loopt hij rustig en loepzuiver.
Met het gas vol open gaat hij als vertrouwd als een malle, maar als ik bij iets van 4 a 5.000 toeren (heb geen toerenteller) het gas rustig opendraai stijgt het toerental langzaam en klinkt ie alsof er maar 1 cylinder vermogen geeft. Draai ik de gashandle open naar 100% dan probeert ie me eraf te gooien zo hard als hij optrekt. Probleem speelt 3/4 van de tijd, heel soms doet hij wel even 'normaal'.

Denk zelf aan een probleem met de carburateur.
Heeft iemand tips? Kan je de carburateur makkelijk aftappen en op vuil checken?
Heb niet veel zin om alles zomaar los te trekken, heb bv geen spullen om de boel weer te synchroniseren...
 
Sinds gisteren een probleem met de 950 SE......:(
Stationair loopt hij rustig en loepzuiver.
Met het gas vol open gaat hij als vertrouwd als een malle, maar als ik bij iets van 4 a 5.000 toeren (heb geen toerenteller) het gas rustig opendraai stijgt het toerental langzaam en klinkt ie alsof er maar 1 cylinder vermogen geeft. Draai ik de gashandle open naar 100% dan probeert ie me eraf te gooien zo hard als hij optrekt. Probleem speelt 3/4 van de tijd, heel soms doet hij wel even 'normaal'.

Denk zelf aan een probleem met de carburateur.
Heeft iemand tips? Kan je de carburateur makkelijk aftappen en op vuil checken?
Heb niet veel zin om alles zomaar los te trekken, heb bv geen spullen om de boel weer te synchroniseren...

Heb je nog een brandstofpomp met contact punten of met de Drbean mod? (zie lc8 forum)
 
Heeft er iemand hier toevallig zo'n alarm systeem in zijn motor zitten?

Ja, ik op mijn 1190.

Was plug en play en werkt prima.
Alle bekabeling is standaard aanwezig.
De Defcom-T versie heb ik.
Dat ding moet wel parallel met de lengte of breedte gemonteerd worden.
 
Hij zit er nog niet op, maar dit YouTube filmpje geeft een rechtstreekse vergelijking. Hij klinkt iets donkerder, zwaarder dan het origineel. De DB-killer is er niet zomaar even uit te schroeven hoorde ik van de dealer (is een kwestie van uitboren dus), maar dat vind ik niet erg, ik ben niet van de loud pipes. Heb hem vooral omdat het een stuk mooier is, zeker ook de bijbehorende carbon kapjes, en omdat ie 3 kilo lichter is.

Ik heb de zwarte akra op mijn 1290 zitten. Heb een van de db killers uit de uitlaat gehaald. Met een dremel de puntlas door geslepen. Best wel een klus. Maar het is gelukt. Het geluid is prima. Een mooie donkere roffel. niet te luid.
full
 
Zucht.. Magura koppelingvloeistof reservoir dekseltje lekt bij t rubber... Nieuwe is pas volgende week vrijdag binnen :(

Denk je net al t gezeur met de koppeling gefixt te hebben krijg je dit..
 
Ik ben gister wezen kijken bij een SMT uit 2010 *D. Ik heb er ook een proefritje mee gemaakt en wat een vermogen heeft zo een ding. Zelf heb ik 5 jaar een GSXR Srad 750 gehad en een jaartje een Yamaha WR450F uit 2004. Als het goed is heb ik ze vandaag allebij verkocht en denk ik dat ik de SMT ga kopen. Ik denk dat ik hier een aardige mix in kan vinden om met mijn vriendin achterop mee te touren, maar zelf lekker mee kan raggen. :]

... of jullie moeten ineens een reden hebben waarom ik dat niet moet doen... :(

17917258_10207769748636360_7368087412057166282_o.jpg


17884319_10207769748436355_7486995059253800570_n.jpg


Verder ben ik nog aardig aan het twijfelen kwa uitlaat.. Wordt het een akra, is wat duurder, of wordt het een wings zonder E-keur.. Ikzelf nijg heel erg naar de Mivv Suono black. Die zien er mooi uit, en zijn lekker geprijsd.
 
Laatst bewerkt:
Zoals het nu lijkt ga ik morgen de SMR ophalen :]

Om een lang verhaal kort te maken :+
De SMR stond niet op de juiste banden.... Volgens afspraak zou er zowel voor als achter ContiSportAttack 3 gemonteerd worden. Helaas was voor een 2 gemonteerd |(

Ik ben dus zonder de SMR huiswaarts gekeerd :X
 
Laatst bewerkt:
Zucht.. Magura koppelingvloeistof reservoir dekseltje lekt bij t rubber... Nieuwe is pas volgende week vrijdag binnen :(

Denk je net al t gezeur met de koppeling gefixt te hebben krijg je dit..

en :?
zeikt het er dan uit?

Heb ik met m'n eerste SMT ook gehad, paar dagen voordat ik op vakantie ging. Naar MTB fietsdealer gereden flesje Magura Gold (ja het heet Blood maar gelet op de prijs.... :') ) gekocht en uiteindelijk tijdens de vakantie, zo'n 4000km gereden, 1 keer bijgevuld.
Dus gewoon lekker rijden met dat ding :]
 
Om een lang verhaal kort te maken :+
De SMR stond niet op de juiste banden.... Volgens afspraak zou er zowel voor als achter ContiSportAttack 3 gemonteerd worden. Helaas was voor een 2 gemonteerd |(

Ik ben dus zonder de SMR huiswaarts gekeerd :X

Ik dacht dat die SMR rijders alleen maar op hun achterwiel reden, wat maak je je dan druk om de voorband :?

:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan