KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit kun je ook creëren met een Ram bolletje op 1 van de stuurbouten! Heb ik ook!
Kost je een 10,-!

Als je het zo wilt zijn er eenvoudiger methoden...draai een van de bouten van je stuurklampen eruit en draai daar zo'n bout met ram-kogel erin...weiniger poespas op je stuur en absoluut stabiel...

Aha, een bout MET RAM kogel, dat is idd een goeie. Ik heb nu een "losse", zie foto.


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de rider 400, en daar was verder niets extra's voor nodig.
Dat wil zeggen dat de TomTom al wel aan een draadje gelegd was door de monteur van Mulders Motoren (vanuit de koplamp volgens mij). Dus de stroomvoorziening naar het ronde TomTom-voetje was al op orde voor ik de SW-Motech houder monteerde.
 
Omdat ik nogal een autist ben lees ik die uitroeptekens ook voor wat ze zijn. Dat maakt dat jij wel HEEEEL enthousiast moet zijn in mijn beleving. En daar verwachtte ik een opmerking over.
Elke gek zijn gebrek. Neem het niet te serieus aub

True..ben zelf ook licht autistisch. En perfectionistisch. Helaas!
Het is alleen; ik zit op verschillend fora en soms zie je mensen die gebrekkig schrijven of juist veel spelfouten. Niet aan mij om daar een opmerking over te maken. Laat een ieder in zijn waarde is mijn motto. Vandaar dat het mij een beetje stoort. Neem ook dit niet te serieus aub..
 
Zo lekker twee uurtjes gereden daarnet, vooral veel bochtjes. Nog even extra gelet op de navigatie: trilt absoluut niet. Verder is het Touratech-zadel een hele verbetering ten opzichte van het standaardzadel. :P

Ketting even ingesprayd en de muggenlijkjes verwijderd. :)
 
Zo lekker twee uurtjes gereden daarnet, vooral veel bochtjes. Nog even extra gelet op de navigatie: trilt absoluut niet. Verder is het Touratech-zadel een hele verbetering ten opzichte van het standaardzadel. :P

Ketting even ingesprayd en de muggenlijkjes verwijderd. :)

Jij had die originele van KTM toch? Ik twijfel nog welke te nemen.
Stroom laat ik door Mulders doen, pakken ze bij koplamp vandaan denk?
 
M'n SMT start soms niet, de startonderbreker heeft kuren. Als je em iets verplaatst start ie wel.
Waarschijnlijk het alarm (zo'n Meta ding) dat in de weg zit?
 
Laatst bewerkt:
Jij had die originele van KTM toch? Ik twijfel nog welke te nemen.
Stroom laat ik door Mulders doen, pakken ze bij koplamp vandaan denk?

Yep die heb ik en mij bevalt ie goed.
Er zit een geschakelde (1A-)plus in de cockpit (onder het met de dop afgesloten gat), aftakken van de koplamp is dus niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan