KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren.... jullie hebben er een LC-8 malloot bij. Zojuist motorzaak laten weten dat ik het doe :X O-)

Waarschijnlijk vrijdag ophalen!
Gefeliciteerd, ga je veel plezier aan beleven! *O* :]
Nu maar hopen dat het vrijdag een beetje redelijk rijweer is. Volgens weeronline is het vrijdag overal zo goed als droog, maar wel fris. Zit er al handvatverwarming op?
 
Gefeliciteerd, ga je veel plezier aan beleven! *O* :]
Nu maar hopen dat het vrijdag een beetje redelijk rijweer is. Volgens weeronline is het vrijdag overal zo goed als droog, maar wel fris. Zit er al handvatverwarming op?
Ja, ik kon de handvatverwarming in het menu aan/uit zetten, en op low, medium en high. Is dat niet standaard?
 
De repairmanual bj 2013-2016 van de 1050 - 1190 - 1290 is voor een paar euro gewoon te koop bij KTM.
Art.Nr. 3.206.258

Of gratis download speciaal voor de 1190:
Klik

Of voor de 1190 R
Klik
 
Laatst bewerkt:
30u4iv4.jpg


16k6k2x.jpg


8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :9 :9 :9 :9 :9 :9


Ga je wel nodig hebben vandaag ;)

Veel plezier van je 1190!
Ik zou je zeggen, op de heenweg op m'n Z1000SX echt koud gehad. Op terugweg met handvatverwarming op max geen moment koud gehad... wat een luxe :] En wat een beest, woorden ontbreken ;) Heel blij mee!
 
Laatst bewerkt:
Ga je geen spijt van krijgen
Twee jaar terug ook de stap gemaakt naar de 1190.
Ook ik had de oranje beugels erop gezet.

Beste keuze ooit gemaakt.
 
Ziet er goed uit! :t
Zit er een mivv demper op ?
:Y

Onder mijn SX had ik een volledig Akra systeem omdat er een dikke middendemper/katalysator onder zat, waardoor open dempers alsnog fluiterstil waren. Weet iemand of de 1190 dit ook heeft en zo ja, klinkt een open demper dan ook alsnog heel zacht? Ik ga morgen eens de killer eruit halen, als dat lukt. Zat net nogal vast :P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mezelf een kano gegeven.
Had altijd al een Nexx xd1, maar zag bij Louise een aanbieding van deze helm. Scheelde gewoon € 300,00.

Weer blij mee. Vorige helm 30.000 km mee gereden.
 
:Y

Onder mijn SX had ik een volledig Akra systeem omdat er een dikke middendemper/katalysator onder zat, waardoor open dempers alsnog fluiterstil waren. Weet iemand of de 1190 dit ook heeft en zo ja, klinkt een open demper dan ook alsnog heel zacht? Ik ga morgen eens de killer eruit halen, als dat lukt. Zat net nogal vast :P

In de mooiste kleur :}

Het vervangen van de cat heeft wel degelijk een positieve invloed, en dan vooral op de hitte welke de meeste rijders behoorlijk parten spelen op een warme zomerdag.
Arrow heeft ze in het assortiment en elke demper past erop, zelfs de originele.
 
:Y

Onder mijn SX had ik een volledig Akra systeem omdat er een dikke middendemper/katalysator onder zat, waardoor open dempers alsnog fluiterstil waren. Weet iemand of de 1190 dit ook heeft en zo ja, klinkt een open demper dan ook alsnog heel zacht? Ik ga morgen eens de killer eruit halen, als dat lukt. Zat net nogal vast :P

De kath zit in de uitlaatbocht. Het is de verdikking in de uitlaat onder de motor. Deze dempt idd veel lawaai. Zelf vind ik mijn 1290 zonder killer in de akra te luid. Zal bij de 1190 niet veel anders zijn verwacht ik.
 
Zelf rij ik met de Leovince Nero slip-on met db-killer.
Heb ook wel zonder db-killer gereden maar had dan het gevoel dat ie onderin minder vermogen had.
Met killer vind ik het geluid prima, stukken beter en lichter dan origineel in ieder geval.

full
 
In de mooiste kleur :}

Het vervangen van de cat heeft wel degelijk een positieve invloed, en dan vooral op de hitte welke de meeste rijders behoorlijk parten spelen op een warme zomerdag.
Arrow heeft ze in het assortiment en elke demper past erop, zelfs de originele.
Ah, dus toch. Tja, euro4 he.

Bij mijn Tiger 1050 heb ik de kat er zelf uitgeboord. Kan dat bij de 1190 niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan