KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teller inmiddels schoon. Alles uit elkaar gehaald, het was plastic "schuursel". De bedrukte plastic plaat binnenin schuurde tegen het LCD. Stof weggepoetst, nu weer als nieuw.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen! Of ik het mooi vind is een tweede, maar ik moest in eerste instantie ook even wennen aan de huidige SD GT.
 
Die koplamp zal wel de nieuwe standaard worden.
Wat mij dan stoort, dat de lijn van de neus niet doorloopt in de ruit.

Wel een dikke fiets die GT :9~
 
Als de tank van de nieuwe GT maar niet zo breed wordt als de huidige.
Was voor mij reden om dat apparaat te laten staan.
 
Hier iemand interesse in Akrapovic demper(zwart) + cat afdekking
& carbon inserts voor het kader alles in nieuwstaat (voor 1290 sa t) my2017

Foto's lukken om één of andere reden niet _O-
 
Laatst bewerkt:
Toch maar (alla BMW) handvat verwarmers besteld voor op de 1290 sas. Heb ik tijdens de kerstdagen toch nog wat te doen.
 
Hoe bedoel je "à la BMW " ?

Ik heb voor aflevering van de motorfiets de HVV van KTM besteld, die aan de boordcomputer worden aangesloten.

De handgrepen zelf schuiven gewoon op de stuuruiteinden (zoals ik proefondervindelijk heb kunnen vaststellen toen bleek dat ze niet goed waren verlijmd door de dealer).
 
Laatst bewerkt:
Je wou natuurlijk controleren of ie het wel echt doet en dat kan bij normale temperaturen niet door de hitteafgifte die er standaard al is. ;)

Waren wel dure 10 minuten. :+

Haha! Bij mij zat het er ook al op! Ik merk toch dat ik hem aanzet bij temperaturen <15 graden. Heerlijke warme poeperd! :+ Ik had het zelf niet gekocht, dat niet...Mijn bips heeft het niet snel koud.. :N
 
Nou, kwam dit jaar terug vanuit de Franse Alpen en had de hele dag regen met een graadje of 12, toen vond ik de reetverwarming toch wel aangenaam. Heb bijna de hele dag met dat ding aangereden. Vind alleen die knop voor de passagier belachelijk, je moet vrouwen niet zo veel keuzes geven.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan