KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was ook altijd nogal sceptisch over een snelheids regelaar. Op de autosnelweg is het toch was lekker. Go with the flow. En natuurlijk op de binnendoorroutes gebruikbruik je geen snelheids regelaar. De quikshifer+ is echt een aanrader. Werkt meest van tijd heerlijk. Terug schakelen vind ik soms wel wat wreed aanvoelen.
 
Ik heb de cc vanuit Apeldoorn er nu twee jaar opzitten. En wil nu niet anders meer. Ik gebruik hem bij woon-werk. Zijn voornaam is Marcel.
 
Kamikaze, heb jij bij Liteon of bij Verpalen geïnformeerd? Op de site van Verpalen vindt ik niets waaruit blijkt dat zij cc aanbieden. Op advrider wordt hoofdzakelijk de cruisecontrol van McCruise besproken.
[afbeelding]
Ik ben niet echt kapot van het bijbehorende bedieningspaneel.

Bij info@pheadra.com.

Ook gevonden via een post van MROE op het LC8 forum.

Zou het best leuk vinden, een CC, maar de prijs weerhoudt mij er van.
 
@MROE,

Heb jij misschien een telefoonnummer of website van Liteon? in Apeldoorn? Ik heb een week geleden naar info@pheadra.com gemailed maar nog niets gehoord. Ook uit de USA komt geen info.
 
Dit zijn de gegevens die ik van hun heb.
Misschien kun je daar iets mee ?

Pheadra

Tweelingenlaan 57

7324 BK Apeldoorn

T. +31 (0) 55 526 1950

M. +31 (0) 6 54 951 398
 
Zo! Hij zit erop!

360.jpg

360.jpg

360.jpg


Vervolgens een 15min stationair laten lopen en daarna even gas gegeven. Klinkt meer dan goed kan ik zeggen. Met de DB killer er nog in....
 
Binnenkort mijn KTM my ride updaten bij de dealer. Blijkt dat het gratis is aan een aantal chassisnummer gelinkt wordt. Ik was de gelukkige waar het gratis wordt gedaan. Dus straks naast alle onzin (cc, qs, handvatverwarming, cornerlight, etc 😁) ook de navi via de TFT scherm.

Het is allemaal “domme” luxe, maar als je het hebt weet je pas wat je hebt gemist. Dus ook mijn vooroordelen geheel ongegrond.
 
Ik breng hem volgende week ook weer ff naar Goedhart ivm software update. Navi komt erop en tevens dagrijverlichtingmodus. Blijkbaar branden dan overdag alleen de randen van de koplamp en niet de Led dimlichtunit. Deze gaan dan automatich aan in het donker.(Net als bij mijn auto) Ook worden de mistlampen/breedstralers gemonteerd welke dan vanuit het menu te bedienen zal zijn. Ik ben benieuwd of die breedstralers dan ook werken in combinatie met de dagrijverlichting...
ps. fraaie Leovince demper
 
De mijne gaat morgen naar dealer in Nice voor :

- plaatsing der LED-schijnwerpertjes (sommigen hebben het over een simpele schakelaar en dus geen bediening ervan via het BC-menu... ik ben benieuwd)

- controle en mogelijke vervanging van de brandstofpomp (recall)

- controle waarom dalend peil der koelvloeistof in het reservoir.

Volgens de Europese wetgeving mag het DRL niet in combinatie met de verstralers branden... is dus twijfelachtig of wat jij graag wil, qua verlichtingscombinatie, ook kàn.
 
Ik zag net ergens de vraag langskomen naar ervaringen met de sidestand relocation kid van Black Dog Cycle Works, kan de vraag alleen nergens meer vinden.

In ieder geval kunnen mensen welke interesse hebben in het oplossen van het probleem, zijstandaard gemonteerd aan het motorblok, hier eens kijken: http://www.altrider.eu/product/category/fmid/66/cid/1/d/Parts+and+Accessories+for+1190+Adventure+-+R

Ze bieden een skidplate aan die over de bevestigingspunten van de sidestand valt en deze zodanig verstevigd dat er volgens altrider geen "relocation" nodig is.
 
De dealer vertelde mij dat de extra lampen in mijn geval via het menu geschakeld gaan worden en dat bij voorgaande modellen (lees naar mijn idee zonder TFT scherm) dmv een extra knop die ergens geplaatst moet worden. :? Maar idd wat de wetgeving betreft denk ik niet dat het mogelijk (zou moeten zijn)is om de extra lampen in cominatie met DRV te laten branden, hoewel dat best fraai zou zijn *D
De recall van de benzinepomp heb ik al achter de rug. Ik begreep dat bij sommige pompen de filters vol zaten met montage (afval)plastic. Het vermogen bleek onder die omstandigheden niet volledig beschikbaar te zijn. Bij die van mij was er niets aan de hand (ik kon me ook niet voorstellen dat het nog harder kon....) De unit is wel vervangen begreep ik.
 
Ik breng hem volgende week ook weer ff naar Goedhart ivm software update. Navi komt erop en tevens dagrijverlichtingmodus. Blijkbaar branden dan overdag alleen de randen van de koplamp en niet de Led dimlichtunit. Deze gaan dan automatich aan in het donker.(Net als bij mijn auto) Ook worden de mistlampen/breedstralers gemonteerd welke dan vanuit het menu te bedienen zal zijn. Ik ben benieuwd of die breedstralers dan ook werken in combinatie met de dagrijverlichting...
ps. fraaie Leovince demper

heb jij drl wel aan staan in het menu ?
 
Binnenkort mijn KTM my ride updaten bij de dealer. Blijkt dat het gratis is aan een aantal chassisnummer gelinkt wordt. Ik was de gelukkige waar het gratis wordt gedaan. Dus straks naast alle onzin (cc, qs, handvatverwarming, cornerlight, etc 😁) ook de navi via de TFT scherm.

Het is allemaal “domme” luxe, maar als je het hebt weet je pas wat je hebt gemist. Dus ook mijn vooroordelen geheel ongegrond.

Volgens mij is de update idd gratis (die van mij staat ook bij de dealer, voor update, brandstofpomp en roest aan een voorpoot) maar ga je voor de app een bedrag(je) aftikken. Ik zat bij de premiumgebruikers en heb hem nu nog gratis. ff afwachten dus.
 
Ben het verder volledig met je eens, al die “luxe” dingen waar vaak schamper over gedaan wordt. Laat ze maar lulle, ik ben er blij mee en het is vaak verdomde handig als het er op zit. Cruise controll op de 80 km provinciale wegen heeft me al veel van die lullige 3 tientjes bonnen bespaard.
 
Is er hier iemand die een goede navi app heeft op de iPhone waar bestaande routes (gpx) ingeladen kan worden?
OsmAnd : ‎OsmAnd Maps
Ik zou overigens serieus heroverwegen of een telefoon hiervoor geschikt is. Smartphones zijn tegenwoordig steeds vaker waterdicht, dat wil nog niet zeggen dat ze bestand zijn tegen trillingen waarmee ze te maken krijgen op een motor.
Ik heb op die manier zelfs al een Garmin Nuvi kapotgetrild, nota bene bedoeld voor op de scooter.
 
OsmAnd : ‎OsmAnd Maps
Ik zou overigens serieus heroverwegen of een telefoon hiervoor geschikt is. Smartphones zijn tegenwoordig steeds vaker waterdicht, dat wil nog niet zeggen dat ze bestand zijn tegen trillingen waarmee ze te maken krijgen op een motor.
Ik heb op die manier zelfs al een Garmin Nuvi kapotgetrild, nota bene bedoeld voor op de scooter.

Thanx.

Maar de tel. gaat gewoon in de jas en beeld/opdracht gaat dan via de TFT beeldscherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan