KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker kan dat.
Dat ga/wil ook gaan doen. Maar dan zonder schakelaar. Dus wanneer motor start gaat deze verlichting gelijk aan. Daarom zou ik de dagrijverlichting willen monteren. Geen gezeik dan met blauwjassen.



Dat kan maaaar, de geschakelde acc 2 aansluiting is maar afgezekerd op 1Amp. Weet niet of dat gaat met de
Mistlampen. Je kunt wel via een relais ze aansluiten op acc1 (10Amp) :t
 
Ben niet zo op de hoogte met al die regeltjes, je mag die mistlampen alleen voeren met dagrijverlichting? En dus niet met dimlicht?
 
Beste mensen,
Ik heb interesse in een 990 adventure en heb er 1 zien staan bij Boonstra. Nu staat Boonstra niet bekend voor zijn betrouwbaarheid dus vandaar mijn vraag.
Kent iemand die 990 die daar staat?
Ik weet niet of ik naar marktplaats mag linken hier, maar hij staat te koop voor 5400 euro in ureterp.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
KTM noemt ze "auxiliary lamps".... dus uitdrukkelijk géén "mistlampen"....


Dus als ik er een andere naam aangeef mag het wel.

Ik zal dit gebruiken tegen over onze wetdienders.

“Nee hoor, dit zijn geen mistlampen maar auxiliary lamps van KTM”.

Wie weet lukt het.
😢🤒🤓😝
 
Kun je ze niet, met een zekering en schakelaar, direct op je accu aansluiten en als oom agent in de buurt is uitzetten? Dan kun je ze met elk gewenst licht voeren.
 
Gisteren toch nog even snel rondje gedaan met het nieuwe ruitje en de demper..Ik merk niet dat ik meer wind vang, dan met de andere ruit erop. Vind deze sportiever en mooier, dus laat deze mooi zitten. Demper bevalt ook goed. DB-Killer er nog in. Deze zit er best strak in en de leverancier zegt dat ik eventueel de demper even weer moet loshalen en hem dan van de achterkant er uittikken. Daar had ik nu even geen zin in. Rijden!! ;-)

360.jpg

360.jpg
 
~
Gisteren toch nog even snel rondje gedaan met het nieuwe ruitje en de demper..Ik merk niet dat ik meer wind vang, dan met de andere ruit erop. Vind deze sportiever en mooier, dus laat deze mooi zitten. Demper bevalt ook goed. DB-Killer er nog in. Deze zit er best strak in en de leverancier zegt dat ik eventueel de demper even weer moet loshalen en hem dan van de achterkant er uittikken. Daar had ik nu even geen zin in. Rijden!! ;-)

Uitlaat demonteren is niet nodig, de meeste motorzaken hebben wel een slagtrekker.

Onderstaande afbeelding is ook een optie, maar hierbij kun je de db-killer mogelijk beschadigen.

full
 
Laatst bewerkt:
\
Gisteren toch nog even snel rondje gedaan met het nieuwe ruitje en de demper..Ik merk niet dat ik meer wind vang, dan met de andere ruit erop. Vind deze sportiever en mooier, dus laat deze mooi zitten. Demper bevalt ook goed. DB-Killer er nog in. Deze zit er best strak in en de leverancier zegt dat ik eventueel de demper even weer moet loshalen en hem dan van de achterkant er uittikken. Daar had ik nu even geen zin in. Rijden!! ;-)

Uitlaat demonteren is niet nodig, de meeste motorzaken hebben wel een slagtrekker.

Onderstaande afbeelding is ook een optie, maar hierbij kun je de db-killer mogelijk beschadigen.

[afbeelding]

Thanx! Volgende week toch even op pad en dan maar even langs een motorzaak...En dan de DB-Killer maar onder het zadel voor het geval dat..

Merkte wel dat de demper eerst nog een paar roffels gaf toen ik er voor het eerst mee ging rijden..Na 15km was dat voorbij..Zichzelf ingeleerd zeker..;-)
 
Gisteren toch nog even snel rondje gedaan met het nieuwe ruitje en de demper..Ik merk niet dat ik meer wind vang, dan met de andere ruit erop. Vind deze sportiever en mooier, dus laat deze mooi zitten. Demper bevalt ook goed. DB-Killer er nog in. Deze zit er best strak in en de leverancier zegt dat ik eventueel de demper even weer moet loshalen en hem dan van de achterkant er uittikken. Daar had ik nu even geen zin in. Rijden!! ;-)

[afbeelding]
[afbeelding]

Kunnen die grijze kappen onder je (giga) crashbars er niet af? Vind dat niet zo fraai staan en ze hebben geen nut onder die crashbars. Heb nooit begrepen dat KTM die lelijke dingen er op heeft gezet.
 
Bij mij hebben ze de kappen er bij de montage van de valbeugels gelijk afgehaald. De kappen zijn/waren bij mij zwart maar het is toch veel mooier dat ze er af zijn.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of ze er gemakkelijk af kunnen? Morgen even kijken..Vind het ook niet fraai hoor...Ze zouden toch wel een doel hebben? Bescherming?
 
\
Gisteren toch nog even snel rondje gedaan met het nieuwe ruitje en de demper..Ik merk niet dat ik meer wind vang, dan met de andere ruit erop. Vind deze sportiever en mooier, dus laat deze mooi zitten. Demper bevalt ook goed. DB-Killer er nog in. Deze zit er best strak in en de leverancier zegt dat ik eventueel de demper even weer moet loshalen en hem dan van de achterkant er uittikken. Daar had ik nu even geen zin in. Rijden!! ;-)

Uitlaat demonteren is niet nodig, de meeste motorzaken hebben wel een slagtrekker.

Onderstaande afbeelding is ook een optie, maar hierbij kun je de db-killer mogelijk beschadigen.

[afbeelding]

Het is mij gelukt met behulp van een stuk bezemsteel (of pak iets anders wat mooi past in de demper)> deze in de demper te stoppen en dan voorzichtig wrikken totdat die wat losser komt. Daarna kun je hem met een tang eruit trekken.
Wel eerst de bout onderop losmaken natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan