MotoGP Argentinië | Autódromo Termas de Río Hondo |7-9 april

Wie wint de MotoGP?

  • Marquez

    Stemmen: 9 13,8%
  • Vinales

    Stemmen: 14 21,5%
  • Rossi

    Stemmen: 26 40,0%
  • Zarco

    Stemmen: 6 9,2%
  • Folger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lowes

    Stemmen: 1 1,5%
  • Lorenzo

    Stemmen: 2 3,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 9,2%
  • bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • P.Espargaro

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Net terug van een lekker motorritje. Koud pilsje erbij en nu MotoGP tijd! Go Bo, go Livio, Go Rossi, Gooooo!
 
Pfff Moto3 team van Ajo vorig seizoen en nu. Misschien geen eerlijke vergelijking, maar het gaat niet zoals het moet.
 
Het is niet best. Of eigenlijk gewoon slecht. Hoe zou dat komen?

Was al aan het kijken op welke positie de 1ste KTM binnen komt. Maar al zou het aan de motor liggen, de resultaten tellen en dit kan nooit als excuus gelden. Er zal daar hard gewerkt moeten worden. Zie Loi, zie Digi, het kan wel. Maar wat er echt aan de hand is, geen idee. Eens kijken wat Bo kan doen op een circuit als Jerez.
 
Laatst bewerkt:
Als je na alle goede tests nu al het vertrouwen kwijt bent dan zit er iets niet goed tussen de oren. Vorige week op een 600 in Assen was denk ik ook niet zo'n goed idee. Zag het toen net te laat maar volgens mij ging hij bij het uitkomen GT bijna onderuit. Hoop het niet maar vrees dat hij puntloos naar Jerez gaat.
 
Wat er aan de hand is weet ik niet maar het zal rap anders moeten gaan. Hier hoor je niet thuis in je 2e jaar in zo'n topteam.
 
Gelukkig is Argentinie een hele aparte baan. Totaal niet te vergelijken met de Europese races straks. Aangezien het in tests gewoon prima ging, maak ik me weinig zorgen. Austin en Argentinie zijn gewoon niet representatief voor de rest van het jaar.
 
Gelukkig is Argentinie een hele aparte baan. Totaal niet te vergelijken met de Europese races straks. Aangezien het in tests gewoon prima ging, maak ik me weinig zorgen. Austin en Argentinie zijn gewoon niet representatief voor de rest van het jaar.

De top drie pakt twee keer podium in twee races. Da's best wel indicatief voor de rest van het jaar. :X Ik hoop van harte dat het veel, veel beter gaat en snel ook - team Ajo staat er nog niet best bij en dat is voor niemand leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan