MotoGP Argentinië | Autódromo Termas de Río Hondo |7-9 april

Wie wint de MotoGP?

  • Marquez

    Stemmen: 9 13,8%
  • Vinales

    Stemmen: 14 21,5%
  • Rossi

    Stemmen: 26 40,0%
  • Zarco

    Stemmen: 6 9,2%
  • Folger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lowes

    Stemmen: 1 1,5%
  • Lorenzo

    Stemmen: 2 3,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 9,2%
  • bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • P.Espargaro

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    65
ZOHEE!!!


Marquez stapt even af. -O-

Okee, hij loopt zelf naar de pits.

Ja dat was een goeie crash! En Moto2 laat de Moto3 teleurstelling voor team Ajo even vergeten met het eerste podium en een P9 voor Binder!
 
Laatst bewerkt:
Bagnaia gaat ook nog wel podium rijden dit jaat, rijdt sterk die gast. Goeie resultaten voor KTM, en die jongen op de Tech3 doet het ook echt goed.
 
De top drie pakt twee keer podium in twee races. Da's best wel indicatief voor de rest van het jaar. :X Ik hoop van harte dat het veel, veel beter gaat en snel ook - team Ajo staat er nog niet best bij en dat is voor niemand leuk!
Qatar is ook andere koek. Pas als Bo in Jerez en Le Mans etc ook buiten de punten zit zou ik me zorgen maken.
 
Tech 3 en twee 'rookies' op P5 en P6. Lekker gewerkt heren! *O*
Verder maakt Viñales echt een zeer sterke indruk op de M1.
Ben benieuwd wat het rest van het seizoen brengt!
 
Jammer van Espargaro op de Aprilia was aan een opmars bezig. Lowes wordt een moeilijk verhaal vrees ik. Ik zou Laverty terughalen naar de Moto GP als ik Aprilia w as. Dan heb je een meer ervaren coureur.
 
Mooi seizoen tot nu toe met de rookies die er goed bij zitten. Vinales die tot nu toe alle verwachtingen waar maakt. Rossi die er toch weer goed bij zit. Maar jammer genoeg altijd weer iemand voor zich ziet. Maar nog steeds erg knap! Yamaha doet goede zaken in ieder geval. En knappe race van Crutchlow weer. Op naar de volgende!
 
Wat is er in een paar weken gebeurd? Na een heel aardig wintertestseizoen en een Bo die een week of drie geleden zelfverzekerd en strijdlustig naar voren kwam naar een Bo die voor de race zegt "ik zit niet zo lekker in mijn vel en als ik een puntje kan pakken zou het mooi zijn".

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan