Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Ik heb gisteren een tweede motor naast mijn huidige Ducati 888 gekocht, sporttour uitvoering: Honda VFR800 vtec met ABS en givi koffer. Precies de uitvoering die ik wilde...blauw met lichtgrijze velgen... ;)

Ik wou een comfortabele motor, dus deze maar.... :]
 
Mooie 888 zeg.....daar gaat mijn hart telkens weer van sneller kloppen... toch best wel mooier dan mijn 996
 
888 is ook zeker mijn favoriet, prachtige machine :9



Vandaag voor de MT 07 van madame een zwarte snelsluiter tankdop en zwarte kettingspanners met bobbins eraan besteld.
 
Kopen we niets meer tegenwoordig?

Eergisteren een setje MPR3
lKmysVk.png

... voor onder de CBR600F2 (voor die wielmaat maken ze 4 en 5 niet, maar 3 reed ook altijd al prima). De oude banden waren dotcode 27-10 en duidelijk een paar jaar vrijwel niet bereden toen ik 'm kocht, helemaal glad en hard en glimmend aan de zijkanten, waardoor ik bij een beetje bocht alle kanten op glibberde, zeker in het nat. Nou hielpen de versleten aslagers ook bepaald niet... Nu eindelijk weer alsof ik op rails rijd en met veel vertrouwen de bochtjes door zonder geglibber *O* Wat werd dat tijd. Met het woonwerk-stads-pekelfietsje elke dag als een drol de stadsbochten door terwijl het steeds natter en kouder wordt ging best wel vervelen :X

Gisteren ook nog deze Shoei Neotec erbij:
3bcN0fS.png


Precies goed voor mij hoofd. Wat een fijne helm! De Schuberth C3 pro en de C4 zaten ook lekker, maar toen ik daarna de Shoei opzette had ik meteen het gevoel dat ik hier nog zelfs in zou kunnen slapen. Als gegoten. Hij voelt gewoon als een hele strakke muts in plaats van een helm. Wat een genot :} *O*
 
Laatst bewerkt:
Deze.

iu


Krijg het er al warm van.

Plus een 230CCA AGM accu met 150A startrelay voor mijn Appie.
Natuurlijk nog veel meer maar als ik al mijn motorgerelateerde aankopen hier zet kan deel 4 straks open. :P
 
Laatst bewerkt:
full.jpg


- Rev'it Karma nekwarmer. Met 36 euro nogal duur voor zo'n stukje stof, maar wel lekker warm en comfortabel.

- Lidl-tanktas. Ik heb er al eentje, maar de magneetpockets begonnen te scheuren. Toen dacht ik mezelf te verwennen met een mooie (maar ook netjes afgeprijsde) tanklock-tas, maar toen die binnenkwam bleek m'n werklaptop er niet in te passen. En ik miste toch wel wat vakjes en netjes ten opzichte van de Lidl-tas. En tanklock/quicklock-tassen met meer vakjes en meer ruimte zijn gelijk weer een stuk duurder. Die Lidl-tas is dus eigenlijk een hele fijne tas - daar zijn meer mensen het over eens. Dus via Marktplaats voor een tientje een (zo goed als) nieuwe gescoord *D
 
Voor de MT07 van madame een originele carbon demper beugel van Akrapovic, kan die Ali beugel die niet fatsoenlijk past de deur uit...

Verder wat zwarte en alu kleur moertjes en zwarte kuipruitboutjes... :)
 
Laatst bewerkt:
Regenoverall (IXS Orca) en een busje S100 Matte restorer.
Come and get me rain!!!! :] :] :]
 
Rev'it Nitric II regenjas (met 50% korting)
revit-nitric-2-h2o.jpg


Held Creek regenbroek (met 50% korting):
Held-Creek-Regenhose.jpg


En Macna Atom verwarmde handschoenen (25% korting):
rekawice_macna_atom.jpg



Laat die koude natte winter nu maar komen ;)
 
Regenoverall (IXS Orca) en een busje S100 Matte restorer.
Come and get me rain!!!! :] :] :]
Doet 'ie het goed? Ik heb ergens drie weken geleden een nieuwe van Held ("Monsoon"/"Monsun") gekocht, die werkt fantastisch. En hij heeft zo'n hele grote napoleonzak en geen andere zakken dus flapperen/uitscheuren/doorlekken gebeurt daar ook niet mee. Mijn vorige had meer zakken, maar die ging na een paar keer enorm lekken op het kruis en in die zakken. Die was dan ook maar iets van 30 euro, geloof ik, een of ander goedkoop prul van 't Internet, en hoe je daar ook mee ging zitten, het trok altijd in een soort buidelvorm ter hoogte van de buik, en dan loopt het op een gegeven moment vanzelf een keer door. Maar deze van Held is heerlijk dicht en het strakke elastiek vlak onder de borstkas is precies goed geplaatst. Ook de stelmogelijkheid onder de oksels is zeer welkom.

Mijn oude heb ik laatst een keer ergens in een bushokje vergeten toen ik 'm had uitgetrokken toen het stopte met regenen... Dus ook hier was 't tijd voor een nieuwe :)

988gLer.png
 
Laatst bewerkt:
Ook deze handkappen besteld voor de FJR:
YFtPPDh.png


Gezien eerdere ervaringen zou dat in combinatie met handvatverwarming prima de luxe moeten zijn om ook met zomerhandschoenen vrolijk in de kou te kunnen blijven rijden.

Tot slot nog een Interphone F4MC bluetooth set met een speciaal voor de Shoei Neotec (en nog een paar Shoeis) ontwikkeld "pro" inbouwkitje. Dat werkt me toch een partij lekker! Heerlijk geluid ook, veel beter dan het standaard bijgeleverde universele kitje. Bluetooth verbinding is ook effortless (1x trusten op de S8 en vanaf dan hoef je maar op 't aan-knopje te drukken en *plop* verbonden). Wat een genot, echt goed geluid in je helm!

shoei01-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Doet 'ie het goed? Ik heb ergens drie weken geleden een nieuwe van Held ("Monsoon"/"Monsun") gekocht, die werkt fantastisch. En hij heeft zo'n hele grote napoleonzak en geen andere zakken dus flapperen/uitscheuren/doorlekken gebeurt daar ook niet mee. Mijn vorige had meer zakken, maar die ging na een paar keer enorm lekken op het kruis en in die zakken. Die was dan ook maar iets van 30 euro, geloof ik, een of ander goedkoop prul van 't Internet, en hoe je daar ook mee ging zitten, het trok altijd in een soort buidelvorm ter hoogte van de buik, en dan loopt het op een gegeven moment vanzelf een keer door. Maar deze van Held is heerlijk dicht en het strakke elastiek vlak onder de borstkas is precies goed geplaatst. Ook de stelmogelijkheid onder de oksels is zeer welkom.

Mijn oude heb ik laatst een keer ergens in een bushokje vergeten toen ik 'm had uitgetrokken toen het stopte met regenen... Dus ook hier was 't tijd voor een nieuwe :)

[afbeelding]

Heb een small gekocht want ik was bang dat ie te groot uitviel, en ik had gelijk, de s valt al wat groot uit. Nog niet ermee gereden want het regende ook nog niet. Ik hoor van verschillende mensen dat het wel een redelijk ding is, beter dan de modeka black rain (bij die kan ik er niet in met mijn botten).

De monsoon al gezien, maar voor mijn gebruik wat te duur, wel membraan dus zal minder kouf zijn dan gewoon PU :)
Zal wel een reviewtje schrijven op m'n blogje en hier ;)
 
Wacht nou al ruim een week op nieuwe laarzen van xl moto. Ben aardig pissig op ze. Geen enkel bericht van vertraging of excuus.
Heel irritant. En ik heb ze nodig want mijn huidige laarzen zijn lek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan