Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

De nieuwe muts

full
 
Een carbon snorkel met tellersteun van DHC voor de SP, is het laatste onderdeel wat beschadigd is tijdens de crash een paar jaar geleden eindelijk ook eens vervangen :)
full

full
 
Sinds paar dagen in het bezit van een nieuw IXS pak, na 11 jaar tijd voor een nieuw pak.

Broek:
[afbeelding]

Jas:
[afbeelding]

Heb er een losse rug protector bijgekocht, deze is in de jas geplaatst.
Weet nog niet zeker of ik die hou, zit er toch aan te denken voor een losse protector. Die in de jas dekt niet mijn gehele rug namelijk (onderste +/- 10cm niet).
Ondanks dat het al een lengte maat is, toch de mouwen een paar centimeter laten verlengen.
mooie broek en jas
 
full



Een gele visor voor de GT air.
Had eerder een geel pinlock visier gekocht, echter op hele donkere regenachtige dagen haalde dit wel heel veel licht weg.
 
Laatst bewerkt:
Voor de F2:
9QuQscc.png


Eens kijken of ik er stukje bij beetje een Gymkhana (en/of een gladde-omstandigheden) fietsje van kan maken.
 
Een setje nieuwe oem look aftermarket spiegels en een nieuwe motorhoes zodat de 2 gescheurde hoezen weggeflikkerd kunnen worden :)

@ k@w@: En was de TDM naar tevredenheid bij het zien ervan?
 
Een setje Beta stiftsleutels en een setje schroevendraaiers in de aanbieding. Hier kreeg ik uiteraard een Lego puzzel formule 1 wagen bij cadeau :)
Beta_1263_D8_012630008_ext_2.jpg

30112044.jpg
 
Om ook met koud weer de motor te pakken / het seizoen voor mij te verlengen:
Revit sand 3 jas, sand 3 broek en cyber gtx handschoenen.
 
Raar, op de telefoon staat de afbeelding wel goed, op de laptop istie gedraaid :(

Ook m'n bellypan binnen, dit weekend maar even monteren :)
 
Laatst bewerkt:
Om ook met koud weer de motor te pakken / het seizoen voor mij te verlengen:
Revit sand 3 jas, sand 3 broek en cyber gtx handschoenen.

Spul is binnen en zit goed. Mouwen zijn wat lang ( of mijn armen te kort) maar verdr zit het goed.

Alleen.....ik durf nu niet te rijden omdat ik niet wil dat er pekel op mijn fiets komt...... :( |(
 
Vandaag wat van de onderkleding van de Lidl gehaald (broek, T-shirt en helmmuts), binnenkort maar uitproberen.

En er zijn wat onderdelen onderweg om kentekenverlichting te vervangen en tweede remlicht aan te brengen.
 
Vandaag wat van de onderkleding van de Lidl gehaald (broek, T-shirt en helmmuts), binnenkort maar uitproberen.
En er zijn wat onderdelen onderweg om kentekenverlichting te vervangen en tweede remlicht aan te brengen.

Als mooi weer rijder geen onderkleding nodig, maar ik heb wel de handschoenen gekocht. De open helm leek mij meer een fietshelm, licht en dun.
 
Als mooi weer rijder geen onderkleding nodig, maar ik heb wel de handschoenen bij Lidl gekocht.
De open helm leek mij meer een fietshelm, licht en dun.
Juist ja, dat klopt wel ongeveer. Deze jet gekocht voor de bromfiets! (voor weinig)
Vlgs de papieren heeft deze helm toch ook goedkeur voor de motor!
 
Juist ja, dat klopt wel ongeveer. Deze jet gekocht voor de bromfiets! (voor weinig)
Vlgs de papieren heeft deze helm toch ook goedkeur voor de motor!

Ja... En toch lijk het meer een fashion statement dan bescherming...
Ik zal nooit voor iets anders dan een integraal gaan... Op de motor dat is.

Als mooi weer rijder geen onderkleding nodig, maar ik heb wel de handschoenen gekocht.

Qua handschoenen ben ik voorzien (vier paar in totaal, waarvan een verwarmd, en een beetje voor alle seizoenen).

En zelfs met mooi weer vind ik iets van onderkleding wel prettig (is het maar een gewone T-shirt en een katoenen legging). Ik heb een leren pak met een soort gaas binnen, voelt niet prettig tegen je huid...
Of bedoel je dat je je gewone outfit onder je pak aan houdt?
 
Een tracer 900 mat zwart😍

Met daarbij volgende opties
Givi groter toerruit
Handvat verwarming
Spatbord voor verlenger
Alu hepco bellypan
Alu hepco zij standaard verbreder
Zumo 350lm
Koffer rekken hepco met topkofferrek
Leovinci EVO uitlaatsysteem
Valbeugels sw motech
Breedschijners givi

En klapper op de vuurpijl is mijn tv kapot gegaan en is er ipv een 32inch morgen een 55 inch aanwezig


Nu weer sparen want ik ben leeg 😂
 
Laatst bewerkt:
Ja... En toch lijkt het meer een fashion statement dan bescherming...
Ik zal nooit voor iets anders dan een integraal gaan... Op de motor dat is.

Ach, het is maar voor de bromfiets..............(?)
Veel snorbrommers rijden net zo snel en dan zonder helm!
Trouwens 'vroeger' heb ik ook jarenlang, toen dat nog was toegestaan, met de brommerd gereden (veelal boven toegestane max) helemaal zonder helm.
(Mss geluk mee gehad! Ken nu iemand met hersen-letsel en zie wat dat aanricht.)
 
Vorige week een Kettenmax Louis Edition en een kabeltje voor de Sena SR10 gekocht.
Vandaag aangekomen en direct uitgetest/videootje van gemaakt, maar ik betwijfel het of het videootje wel kwalitatief genoeg is :')

Die Kettenmax werkt iig echt als een zonnetje, ketting is weer piekfijn schoongemaakt en opnieuw ingespoten *D
Nadeel is wel dat je het tooltje weer moet schoonmaken, wat tijd in beslag neemt :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan