SC Project DB killer verwijderen

maxpost21

Rookie
2 aug 2016
11
0
Den Hoorn
Goedemiddag,

Vandaag besloot ik om mijn SC Project oval silencer (black stainless steel with carbon cap) eens te proberen zonder db killer op mijn BMW F800GS. Nu blijkt er niet zo'n mooi makkelijk schroefje op mijn uitlaat te zitten om de db killer te verwijderen, sterker nog, ik zie helemaal niets om het te verwijderen.

Iemand enig ervaring met deze of soortgelijke uitlaat?

Met vriendelijke groet,

Max
 
@janjaapdeluxe en @MTFDarkEagle, zojuist even gekeken en inderdaad, het zat inderdaad vast met een borgring. Ik heb even gekeken maar zag al dat er een barst in zat waardoor ik de ring zonder problemen kon verwijderen. Nu nog een vervangende borgring die makkelijk te verwijderen is dus als iemand nog een idee heeft!

5d0z87.jpg


Bedankt iig iedereen!
 
@janjaapdeluxe en @MTFDarkEagle, zojuist even gekeken en inderdaad, het zat inderdaad vast met een borgring. Ik heb even gekeken maar zag al dat er een barst in zat waardoor ik de ring zonder problemen kon verwijderen. Nu nog een vervangende borgring die makkelijk te verwijderen is dus als iemand nog een idee heeft!

[afbeelding]

Bedankt iig iedereen!
https://www.fabory.com/nl-PM/bevest...eringsring-voor-boring-din-472/c/0107110402#1

Of zoek op "circlip" "DIN 472" en dan de goeie diameter/dikte even uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan