Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Henk
Dat wordt wel wat anders dan je RT....

Ben benieuwd wat je ervan vindt..
Volgend jaar Heimbach dan in ieder geval 2x GS want dan laat ik de kle thuis.....:)
 
Hoi Henk
Dat wordt wel wat anders dan je RT....

Ben benieuwd wat je ervan vindt..
Volgend jaar Heimbach dan in ieder geval 2x GS want dan laat ik de kle thuis.....:)

Idd heel wat anders dan de RT.

Volgend jaar Heimbach op de GSA LC? Ik kijk er naar uit.

Misschien dit jaar nog bochten pakken op de GSA LC. Om te wennen en gewoon omdat het kan...
 
Aangezien ik mezelf al vanaf het begin stoor aan het feit de de koplamp van Miep der F800gs een totaal andere kleur heeft dan de 2 LED verstralers. Deze vervang lampjes maar besteld. Straks als ze thuis is maar even knutselen.
full
 
Iemand hier toevallig nog koffers over voor mijn vriendin haar f650gs (twin). Heb hem afgelopen weekend uit duitsland voor haar gehaald.
full
 
Jaaaaaaaaaaaaa.....

Shirley werd gek van mij want eenmaal op de A2 drukte ik het tempo tot 110...
En zij wilde uiteraard veel sneller...

Dus ik moet volgende x verplicht op de gs haha
 
Mijn KLgay loopt gewoon 160, al is dat wel een (in)spannende bezigheid. Het is een soort van Salsa dansen met een ADHD'ster van 190 kilo. (ADHD'ers dans ik niet mee.)
 
Aangezien ik mezelf al vanaf het begin stoor aan het feit de de koplamp van Miep der F800gs een totaal andere kleur heeft dan de 2 LED verstralers. Deze vervang lampjes maar besteld. Straks als ze thuis is maar even knutselen.
Ik ben benieuwd hoe goed het lichtbeeld is van de Cyclops. Ik heb dezelfde lampen gezien van Aliexpress, maar dan zat de kap er niet bij en ik betwijfel of er bij Ali een weerstand tussen zit om de canbus te misleiden.
 
Ik heb deze erin zitten
full

Ben er al mee in Italië Oostenrijk Frankrijk Schotland enz.. geweest.
Tot nu nog geen commentaar gehad
 
Laatst bewerkt:
Hi,
Ik ben na jaren weer actief op motor-forum en heb me net opnieuw aangemeld in het nieuwkomer topic.

Eergister ben ik in bezit gekomen van een f650gs uit 2000. en ben deze lekker aan het opknappen.
Nu lijkt het of mijn zadel nogal laag zit. Op mijn KLE 500 zit ik veel meer enduro zeg maar.

wie o wie heeft een verhogings set in de aanbieding? en ben ik er met alleen dogbones?

Ik ben benieuwd naar de enduro capaciteiten van deze kleine gs.. ik hou jullie op de hoogte
 
De 650-1 pitter kan de wereld aan, mits niet teveel troep eraan hangen en het juiste schoeisel. Hij is iets zwaarder dan de KLE, maar kan ook alles.

Hoog zadel zal een lastige zoektocht worden.
 
Hi,
Ik ben na jaren weer actief op motor-forum en heb me net opnieuw aangemeld in het nieuwkomer topic.

Eergister ben ik in bezit gekomen van een f650gs uit 2000. en ben deze lekker aan het opknappen.
Nu lijkt het of mijn zadel nogal laag zit. Op mijn KLE 500 zit ik veel meer enduro zeg maar.

wie o wie heeft een verhogings set in de aanbieding? en ben ik er met alleen dogbones?

Ik ben benieuwd naar de enduro capaciteiten van deze kleine gs.. ik hou jullie op de hoogte

Een man met en GS EN een kle........kijk dat is nou een vent naar mijn hart...:)
 
Hoi mensen,

Mijn naam is Patrick en ik zit er aan te denken om volgend jaar een 1200 GS 2013 te kopen! Juist de 2013 gezien de modificaties die er toen zijn gekomen! Jonger laat mijn budget ook niet toe helaas!

Ik ga op zoek naar een exemplaar met alle technische hulpmiddelen, zoals traction en rijmodi etc..Ben ooit een keer onderuit gegaan in Duitsland op een motor waar niks op zat zoals ABS etc...Veiligheid staat voorop bij mij dus! Kofferset en toebehoren wil ik er ook zeker op hebben, maar eerst maar eens een exemplaar vinden die mij kan bekoren!

Ik heb nog even om te zoeken natuurlijk, maar nog tips waar ik op moet letten? Voor hetzelfde geld kan ik ook een nieuwe motor kopen, lees; Tracer of zo, maar dat is appels met peren vergelijken!

Dank alvast...
 
Hoi mensen,

Mijn naam is Patrick en ik zit er aan te denken om volgend jaar een 1200 GS 2013 te kopen! Juist de 2013 gezien de modificaties die er toen zijn gekomen! Jonger laat mijn budget ook niet toe helaas!

Ik ga op zoek naar een exemplaar met alle technische hulpmiddelen, zoals traction en rijmodi etc..Ben ooit een keer onderuit gegaan in Duitsland op een motor waar niks op zat zoals ABS etc...Veiligheid staat voorop bij mij dus! Kofferset en toebehoren wil ik er ook zeker op hebben, maar eerst maar eens een exemplaar vinden die mij kan bekoren!

Ik heb nog even om te zoeken natuurlijk, maar nog tips waar ik op moet letten? Voor hetzelfde geld kan ik ook een nieuwe motor kopen, lees; Tracer of zo, maar dat is appels met peren vergelijken!

Dank alvast...

Hoi Patrick,

Welkom!

Ik snap dat je jouw nog aan te schaffen nieuwe motor graag voorzien hebt van alle hulpmiddelen. Heb ik zelf ook en het werkt ook nog en draagt zeker in positieve zin bij.

En toch... Het grootste veiligheidssysteem zit op de motor.
 
Hoi Patrick,

Welkom!

Ik snap dat je jouw nog aan te schaffen nieuwe motor graag voorzien hebt van alle hulpmiddelen. Heb ik zelf ook en het werkt ook nog en draagt zeker in positieve zin bij.

En toch... Het grootste veiligheidssysteem zit op de motor.

Thanx! En je hebt helemaal gelijk! Mijn valpartij was een schuiver in de Eifel met 20km per uur..Ik kneep de voorrem in en toen lag er modder op de weg..Ik gleed zo onder de vangrail en mijn motor bleef net mijn zijn tail onder de vangrail hangen. Heel erg geschrokken en best bang voor een langere tijd. Nu gaan we elk jaar ergens naar toe op de motor en mijn vrienden rijden KTM Adventure, 1200 GS etc en die hebben dus die hulpmiddelen ook voor in de bochten en in regen rijden. (ja, ik snap dat dit niet voor alles geldt.....;-)

Ik heb een gezin thuis en ik kies nu voor optimale veiligheid als ik een motor weer koop! Heb momenteel geen motor meer, had hiervoor een Tiger 800 ABS. Ik denk eraan om rond januari de BMW dealer in Groningen de zoektocht te laten starten naar een mooie 2013 1200 GS voor mij.

Ben echt kritisch in mijn zoektocht. Motor moet in nieuwstaat zijn, weinig km's (lees <20dkm) en dus met de elektronische opties. Momenteel heb ik het geld nog niet, maar uiterlijk mei 2018 wil ik hem hebben, gezien we in juni vaak naar het buitenland gaan.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik mij ook inlees in de: V-Strom 1000 en dus de Tracer 900, maar het beste gevoel heb ik bij de 1200 GS. KTM Adventure is buiten bereik. (en ik weet niet of ik die mooi vindt. Plus, die krengen zijn nog duurder dan een BMW man) Mijn budget is max 14k.
 
Laatst bewerkt:
yup een GS(650) en een KLE en ik ben bang dat ik de gs van de hand ga doen omdat ik met de kle toch echt wat meer lol heb tijdens de adventure tochten. }) maarrrrr ik zie op zeer korte termijn wel een 1150 of een eerste type 1200 gs er bij komen.. voor de wat langere tour tochtjes..En ik vind die dingen gewoon echt bloed mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan