Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er valt niets te regelen met een klep in de uitlaat......
euro 4 norm he......

Hij is dus vergelijkbaar met de vorige bos met de klep dicht.
Daarom heb ik hem ook genomen...Dat klinkt mooi donker, vol, maar beschaafd.
En opties veel mooier dan de standaard pijp.

Aangezien ik altijd om 0500 uur naar mijn werk vertrek, zullen de buren wel blij zijn...
 
Er valt niets te regelen met een klep in de uitlaat......
euro 4 norm he......

Voor mijn 1090 was hij er nog niet met E4 en dan gaat nog tot het vierde kwaartaal duren. Dus ik heb het model bedoeld voor de 1050 gekocht, precies dezelde aansluiting en uiterlijk. Klep is bij mij toch dicht, nog meer geluid hoef ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Mocht ik volgend jaar wel voor de 2013/2014 1200 GS gaan en deze bij de dealer kopen (wat een grote kans is op zo'n bedrag), kan ik er dan vanuit gaan of eisen, dat ze de modificatie met de voorpoten hebben gedaan? Ik ben me druk aan het inlezen op de verschillende merken waar ik een keuze uit wil maken (Ktm, Yamaha, Suzuki) en vanaf de 2013 GS modellen lees ik dit probleem! Nu rij ik nooit met passagier en zal er niet extreem veel bagage standaard meegaan, maar dit moet verplicht worden opgelost? Terugroep actie?

Als ik hem particulier koop, kan ik dan alsnog bij de dealer dit laten verhelpen?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Mocht ik volgend jaar wel voor de 2013/2014 1200 GS gaan en deze bij de dealer kopen (wat een grote kans is op zo'n bedrag), kan ik er dan vanuit gaan of eisen, dat ze de modificatie met de voorpoten hebben gedaan? Ik ben me druk aan het inlezen op de verschillende merken waar ik een keuze uit wil maken (Ktm, Yamaha, Suzuki) en vanaf de 2013 GS modellen lees ik dit probleem! Nu rij ik nooit met passagier en zal er niet extreem veel bagage standaard meegaan, maar dit moet verplicht worden opgelost? Terugroep actie?

Als ik hem particulier koop, kan ik dan alsnog bij de dealer dit laten verhelpen?

Wat ik heb begrepen is, dat iedere GS(A) LC die binnen de tolerantie zit voorzien zal worden van de modificatie en die erbuiten vallen nieuwe vorkpoten krijgen (ook met een dergelijke of dezelfde modificatie). Als je volgend jaar van een particulier koopt die niet de modificatie heeft, dan is deze al langere tijd niet bij de dealer geweest ...
 
Laatst bewerkt:
Hulp gevraagd: mijn dochter heeft respondenten nodig voor een klein onderzoek voor haar scriptie.

Willen jullie 'm voor haar invullen?

Zo, dat lijkt me best een moeilijke voor mensen wiens moedertaal niet Engels is. Ik werk zelf voor een Engels bedrijf, had mijn sollicitatiegesprekken in Engeland en spreek en schrijf dagelijks Engels maar om precies te weten wat de termen "intrusive", "invasive" en "obtrusive" betekenen m.b.t. een advertentie ... :X

Ik denk dat je het Nederlandstalig publiek dat bij Ikea koopt snel kwijt bent en je dus een weinig heterogeen respondentenbestand zult krijgen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat lijkt me best een moeilijke voor mensen wiens moedertaal niet Engels is. Ik werk zelf voor een Engels bedrijf, had mijn sollicitatiegesprekken in Engeland en spreek en schrijf dagelijks Engels maar om precies te weten wat de termen "intrusive", "invasive" en "obtrusive" betekenen m.b.t. een advertentie ... :X

Ik denk dat je het Nederlandstalig publiek dat bij Ikea koopt snel kwijt bent en je dus een weinig heterogeen respondentenbestand zult krijgen. ;)


ik ben engels talig leermateriaal gewend ,, MSCE en dat soort HBO engels begrijpend lezen voor gevorderden

maar idd het is wat moeilijk als je niet dagelijks op dergelijk niveau werkt.


ff wat anders , ik heb een motor gekocht

wel een BMW
geen nieuwe

Maar wel een boxer
maar geen GS

BMW R850R _00 (4) by dion verhulst, on Flickr

BMW R850R _00 (5) by dion verhulst, on Flickr
 
Laatst bewerkt:
Of is dit meer een sociologisch of taalkundig onderzoek en ben ik er met open ogen ingelopen? -O-


Haha, nee hoor. Ze doet een Engelstalige master en, zoals ze zelf zegt, vanuit eerder onderzoek zijn dat de schalen die gemaakt zijn om bepaalde concepten te meten. Als ze het makkelijker maakt voldoet ze daar niet aan en als ze een nieuwe schaal wil maken is dat een PhD onderzoek op zichzelf ....
 
een R 850 R leent een aantal onderdelen met de GS, maar die laatste is gewoon minstens 40 % duurder 2e hands, hebben meestal meer km gehad onder minder gunstige omstandigheden.

een R is meestal in handen van liefhebbers die meestal minder ver rijden ( uitzonderingen nagelaten ) veel van die gelegenheid rijders 850 R worden vaak meer gekoesterd .
en de gene die in handen zijn van die brood rijders loop ik met een flinke boog om heen.

een f800 heeft een pk of 15 meer , en die merk je pas bij hogere toerentallen, de 850 is bij lage toerentallen zoveel soepeler en legaler en voelt veel bulliger .
stationair trilt ie wat en een F 800 amper maar zodra je gaat rijden gaat de F 800 toch trillen bij bepaalde toerentallen , en daar merk je op een 850 minder van.

maar wat me opvalt op een set bijna versleten banden ( ik krijg nieuwe ) gaat ie zoveel makkelijker door S bochten op snelheid hoe hard je ook remt of weg scheurt ding blijft zo stabiel , de vering is op comfort ingesteld en toch gaat ie als op rails .
 
Gefeliciteerd Verhulst, rij voorzichtig want ik lees al dat er hogere snelheden aankomen in de bochten.

Ook niet zo gek natuurlijk want hier zit een normaal voorwiel in....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan