Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie ontvluchten massaal Nederland en Nana en ik rijden er morgen naartoe voor het weekend (Veluwe)... ik vraag me dus af of dit wel verstandig is... :?
;)

Vergeet je fietsen niet op de trekhaak. Dan kunnen jullie jezelf echt mengen met het resterende volk. ;)

Enjoy!



Veel plezier Erik...
Hotel of kramperen ?

Dank je.
En doe mij maar een hotelletje, dat kamperen vind ik veel te tijdrovend.
 
Rondtoeren met Groningse maat en onze dames... .... Saint-Tropez wordt zo ordinaiaiaiairrrrr, vieux ! 8-)
Vind ik ook, al die platte badplaatsen waar die aandachtstrekkers hun jachtje een maandje stallen, ik pas er voor. Doe dan maar de Nunspeetse incest dagen of het oud Veluws zaklopen in druilerig Nederland, of uiteraard Waals kelderfriemelen in België. :Y

Als je de lunchplek durft vrij te geven komen we misschien nog even aanschuiven.
 
zou deze foto ter vervanging van de F 800 GS in de opening topic mogen ?
[afbeelding


Gister de R1200RT LC achter gelaten bij de dealeRT. Na vele jaren en kilometers op de verschillende bouwjaren en uitvoeringen van de RT toch wel met een beetje pijn in het hart.

De pijn wordt ernstig verzacht door de nieuwe "brommer"

Soest e.o. is een GS (LC) Adv. rijker.

[afbeelding]

Zou de foto in de OP kunnen?



Zo, weer terug van twee weekjes Scandinavie (met het koekblik).


Heren, graag de foto op MF hosten om ze in de OP te krijgen.
 
was gisternacht onderweg naar huis na een gezellig avondje 'jassen' met mijn vader/vriendin/broeder. Zie ik op "superlicht" ergens heel ver weg in de verte twee stipjes tussen een paar bomen staan. Bleek een ree te zijn. Kon al ruim van te voren beginnen met remmen en inderdaad vlak voor ik bij hem was naaide hij de weg over.

moest denken aan al jullie grapjes over de montage van mijn stralers, maar ze hebben hun nut bij deze wat mij betreft wel bewezen :+ *O*
 
Even een punt maken Slijk ??

Enfin.
Ik heb inmiddels ook een afspraak gemaakt voor het langs brengen van de triple om de voorvork hufterproof te maken....
Waarom weet ik niet want ik blijf toch op de weg...
 
De foto voor de OP in de bijlage.
full
 
Ik heb de brief voor de voorpoten controle ook gekregen.
Maar ik maak me er nog niet zo druk over,gaat al 45DKm goed.
Ga volgende maand eerst nog met duo een weekje naar Wales.
En van de winter krijgt hij een beurt en dan kunnen ze het mooi meepakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan