Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt niet.... zelfs de Losers willen de Bridgestones niet. :N

:^

full
 
Zo, ik kan me hier als nieuwe eigenaar melden van een rode GSA uit 2008 *D beestje heeft wat pekel gezien dus heb wat corrosie om aan te werken, maar verder werkt alles perfect! Foto zal ik binnenkort even maken als het wat droger is :P

de banden die er nu onder zitten zijn volgens mij bridgestone trail wings... niet echt de meest grippy banden volgens mij, die moeten binnenkort wel worden vervangen voor iets met wat meer grip.

Een rode uit 2008..... :t
Welkom
 
Laatst bewerkt:
@ TenCats : voor mij zijn de Scorpion Trail 2 gewoonweg WINNERS : zelfs op de KTM met zijn brok explosieve kracht, mét mijn bruid er quasi continu op, bij 32 + temperaturen op grove Franse bergwegen en na 5,000 km nog nauwelijks slijtage, zijn dit voor mij de beste allroad banden sinds jaren... a no-brainer als volgende set op mijn GS... :Y
 
Bij de volgende wissel komen ze op de GS(sen). De Tourance Next aan de achterzijde heeft het bij mij slechts 5800 km uitgehouden, bij MrsTenCats 6900 km. en ook dat is een record.

Best wel rap deze keer...
 
Laatst bewerkt:
dank voor het welkom :] Zal me eens inlezen over de rubbers, vermoed dat deze gewoon al wat gedateerd zijn en dat een moderne band zowiezo een behoorlijke verbetering geeft. Komende tijd zal het vooral veel WW zijn wat er gereden wordt dus geeft me mooi de tijd om deze even af te rijden, kan het niet over mijn nederlandse hart verkrijgen om half versleten banden te wisselen :P

nog wel even wennen aan het formaat, filteren gaat nu toch even wat minder soepel zeg maar :]
 
Wie beschikt er hier allemaal over de BMW navigatie? Lijkt me een nuttige toevoeging, alleen de prijs schrikt me wat af.. Zijn die apparaten ook wel eens in de aanbieding of maakt het in principe niet uit wanneer je er een aangeschaft?
 
Op een LC heeft de BMW navigatie wel meerwaarde, omdat er ook functies te bedienen zijn via het wieltje op het stuur (waaronder in- en uitzoomen op de kaart). Ook kun je in de BMW Navigator boordcomputergegevens zien. Heb je dan ook nog het BMW Comm. systeem in je helm, dan kun je op het stuur het volume regelen.
 
Probleem is alleen dat de VI dusdanig duur is, dat het eigenlijk niet de moeite loont om de V er voor te verkopen. Op de 2e hands markt brengt een V pakweg 400 euro op, en dan moet je er nog eens 400 bijleggen voor de VI.

En die meerprijs is de VI niet waard.
 
Heb de VI besteld, ik ben benieuwd! Maar ik lees dat ik dus ook een BMW helm nodig ga hebben met geluid? :P
 
De BMW onderbroek valt na enkele weken van je kont.... daarop volgt er -misschien - een recall, als er tenminste genoeg BMWrijders op het internet beginnen te roepen dat ze hierdoor een blaasontsteking opgelopen hebben.

Daarop worden deze BMWrijders, herkenbaar aan hun blote kont en hun pijnlijke plasbeurten, mondjesmaat uitgenodigd bij de BMWdealers om een touwtje in hun onderbroek te laten aanbrengen.. alleen, alle touwtjes zijn in backorder....

:+

En neen, zelfs op hun KTM blijven de landverraders nog dapper hun Navigator V verder gebruiken, zij het zonder de toegevoegde waarde van het draaiwieltje... maar wel mét een Calvin Klein onderbroek aan hun achterwerk.... :9
 
Laatst bewerkt:
Probleem is alleen dat de VI dusdanig duur is, dat het eigenlijk niet de moeite loont om de V er voor te verkopen. Op de 2e hands markt brengt een V pakweg 400 euro op, en dan moet je er nog eens 400 bijleggen voor de VI.

En die meerprijs is de VI niet waard.

Wij hebben nog gewoon een zumo 550 :X
En die werkt ook nog gewoon goed :)
 
hahaha! nou ik ben gelukkig weinig luxe gewend, zoalng de navi werkt ben ik al gelukkig :P

inmiddels de tweede tank leeggereden op de GS, dus het begint langzaam te wennen. Ik ben toch vooral viercilinders gewend dus het duurt even voordat ik echt gewend ben. bandjes heb ik nu wel meer vertrouwen in (schaamrandjes zijn eraf)

Nog een beetje met de ruit aan het spelen, nog niet helemaal tevreden maar ik ben ook eigenlijk een naked gewend.

Op de snelwer vind ik heb blok iets stroperig, trilt ook wat meer, wellicht eens een keertje laten afstellen. zit een complete akra system op dus wellicht dat er met de afstelling nog wat te verbeteren is. Vooral met koud blok loopt het super, warm trilt het iets meer, wellicht dat syncroon stellen ook nog wat verbeterd. Maar vergelijken met een japanse viercilinder is ook niet echt eerlijk denk ik :P

Ik heb trouwens ene verbruik van 1:17... is dat een beetje in de lijn der verwachting?

fotootje!


DSMuYw6.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan