Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd met je brommert. :t

Dus verlaagde veren en verlaagd zadel....... Wie was de vorige eigenaar, Smurfin :?
Het probleem van verlaagde veren op de 650-2 is dat je alles aan de grond gaat rijden, dat lukt mijn vrouw al zonder verlagingset.

Het standaardzadel krijg je trouwens spijt van, dat is echt een asskiller, de verlaagde biedt nog meer comfort. Kijk of je een BMW comfortzadel kan vinden of één van Touratech of Wunderlich.
 
Gefeliciteerd met je brommert. :t

Dus verlaagde veren en verlaagd zadel....... Wie was de vorige eigenaar, Smurfin :?

Neen, de vorige eigenaar neemt opnieuw de fiets naar zijn werk.... :P


full
 
Un 'cul de jatte' in't frans is iemand die beide benen verloren heeft. Letterlijk een 'achterwerk als een tas/kop/mok/kom/bak/trog'.
 
Dankjullie wel. Ik ben er blij mee :). Verhogen zal vast gebeuren met een andere veer of schokbreker.

Weet iemand bij wie ik terecht kan om mijn service melding uit te zetten?
 
Sinds vanmiddag officieel ook een BMW gekocht. Heb een rode F650GS gekocht uit 2008. Dus het nieuwe model met 800cc blok. Is helaas wel verlaagd met HyperPro setje achter en een verlaagd zadel. Dat zadel wil ik uiteindelijk wel vervangen met een normale zadel want ik ben 1,84cm dus voor mij hoeft hij niet verlaagd te zijn.

[afbeelding]


[afbeelding]
Verder gelijk mijn telefoonhouder een leuke plek gegeven naast mijn teller.


leuk ding zo'n F650GS (800) rijd erg leuk

veel plezier ermee :]
 
succes met de zoektocht detox. wil je geen xt?
 
Laatst bewerkt:
Sinds vanmiddag officieel ook een BMW gekocht. Heb een rode F650GS gekocht uit 2008. Dus het nieuwe model met 800cc blok. Is helaas wel verlaagd met HyperPro setje achter en een verlaagd zadel. Dat zadel wil ik uiteindelijk wel vervangen met een normale zadel want ik ben 1,84cm dus voor mij hoeft hij niet verlaagd te zijn.

[afbeelding]


[afbeelding]
Verder gelijk mijn telefoonhouder een leuke plek gegeven naast mijn teller.

Proficiat, ga je veel plezier aan hebben! Hoeveel staat er al op de klok?
Hij ziet er alleszins nog goed uit voor zijn 9 lentes :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan