Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk BLIJFT die zomertijd behouden.... na het werk nog lekker via een omweg met de brommer naar huis... :Y


Als we afstappen van de omschakeling zomer-winteruur vrees ik ervoor dat we met het winteruur opgescheept gaan zitten. Dat is het originele uur als ik me niet vergis.


Dan denk ik... laat het maar zo.
 
Hopelijk BLIJFT die zomertijd behouden.... na het werk nog lekker via een omweg met de brommer naar huis... :Y

Laatst hoorde ik iemand roepen die voor wintertijd was... dan had ze in de avond wat aan de vlammetjes van het kampvuur. |( |(

In de winter ga ik weg met donker en kom ik terug met donker... als er iets deprimerend is, is het wel het tekort aan daglicht. Juist heerlijk dat je in de zomer langer kan genieten van het licht. Langer buiten doorwerken in de tuin, rondje rijden, allemaal leuk.
 
Laatst bewerkt:
In de winter ga ik weg met donker en kom ik terug met donker... als er iets deprimerend is, is het wel het tekort aan daglicht.


Zou dat anders zijn moesten we het zomeruur behouden?

Ik hou gewoon niet van de wintermaanden, net om dezelfde reden, maar of we nu in het zomer- of winteruur die winter moeten doorkomen... de dagen zullen even lang blijven duren.
 
in de zomertijd is t geloof ik op de kortste dag tot 1000 donker
 
Laatst bewerkt:
Wat zeg je nou? Het geloof is tot 1000 donker :?

haha, typfoutje, had nog een 'ik' tussen gemoeten. |(

ff voor de duidelijkheid. ik had gelezen dat het met een vaste zomertijd in de winter het wel tot fokking laat donker is.

iets met lood en oudijzer dus
 
Je bent gespot Slijk. Nana mocht een keer niet mee?........

full


:+
 
moeten jullie beiden niet gewoon werken ? ( zoals ik....) O-)

Iemand nog interesse in een knappe KLE van 6-2008 met 18500 op de teller...?

Neen, in België is 1 november een officiële verlofdag...

En, wat is dat nu plots met die voorheen zo geprezen KLE ?

Detox wil ‘m kwijt... Maniac nu ook al....

Is- ie ineens niet meer flashy genoeg voor de heren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan