Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik niet een koekblik had die ik aan de straatstenen niet kwijt kon raken dan had ik wel belang gehad.
 
Nu maar hopen dat het spelletje Pong is inbegrepen en niet een dure optie wordt ;) Het word nog lastig kiezen volgend jaar. F850gs / AT / T7 of toch maar een nier verkopen :+ voor een 1200GS.
full
 
Nu maar hopen dat het spelletje Pong is inbegrepen en niet een dure optie wordt ;) [afbeelding]

optie SA-Nr. 6AB Connectivity met TFT-display € 708,-

Wordt meegeleverd:
optie SA-Nr. 221 Boordcomputer pro € 0,-


Full options (zonder de alu koffers en zonder de Navigator) kom je op een slordige € 27.217. :X
En dat is dan inclusief kosten rijklaarmaken en kentekenregistratie. ;)

Alles in echte Nederlandse Euri.



Pong is niet inbegrepen. :P
 
Laatst bewerkt:
optie SA-Nr. 6AB Connectivity met TFT-display € 708,-

Wordt meegeleverd:
optie SA-Nr. 221 Boordcomputer pro € 0,-


Full options (zonder de alu koffers en zonder de Navigator) kom je op een slordige € 27.217. :X
En dat is dan inclusief kosten rijklaarmaken en kentekenregistratie. ;)

Alles in echte Nederlandse Euri.



Pong is niet inbegrepen. :P

Dat zijn prijzen voor de 1200 en voor dat eindbedrag moeten er meer organen verkocht worden. :$
 
En, wat is dat nu plots met die voorheen zo geprezen KLE ?

Detox wil ‘m kwijt... Maniac nu ook al....

Is- ie ineens niet meer flashy genoeg voor de heren ?


Nog steeds hartstikke leuk maar wil deze upgraden....naar....tja...heb wel wat op het oog maar trek het door tot de beurs...(met allerlei nieuwe modellen..)
 
Ja Dirk, je lijkt BMW wel met een teaser waar we niks aan hebben. (
) Vertel wat je plannen zijn, al is het maar ter vermaak van al die belgen die thuis zitten te nietsnutten.

Btw, een Triumph allroad is net zoiets als een lelijk wijf met neptieten. Waarom ben ik nog niet helemaal uit, maar het klopt wel. :Y
 
Zoo dan...ik blijk dus een teaser te zijn.......

Waarvoor de kle 2jr geleden was gekocht lukt niet zoals bedoeld..
Ik wilde de bospaden op de veluwe verkennen op deze 2 pitter..
Een aantal keren gedaan...leuk...maar soms boze gezichten....zelfs waar het mag kijkt men boos...

Ik gebruikte hem meer voor andere doeleinden en dan komt hij eigenlijk net te kort..vandaar ...upgraden...

Naar wat ben ik nog niet helemaal uit..
Tracer 7 of 9..v strom 650 xt..triumph tiger of zelfs de street ... ben er nog niet over uit...
Wordt waarschijnlijk veel proef rijden...
 
Zoo dan...ik blijk dus een teaser te zijn.......

Waarvoor de kle 2jr geleden was gekocht lukt niet zoals bedoeld..
Ik wilde de bospaden op de veluwe verkennen op deze 2 pitter..
Een aantal keren gedaan...leuk...maar soms boze gezichten....zelfs waar het mag kijkt men boos...

Ik gebruikte hem meer voor andere doeleinden en dan komt hij eigenlijk net te kort..vandaar ...upgraden...

Naar wat ben ik nog niet helemaal uit..
Tracer 7 of 9..v strom 650 xt..triumph tiger of zelfs de street ... ben er nog niet over uit...
Wordt waarschijnlijk veel proef rijden...

In een MOTOREN & TOERISME van 2016 vergeleek men de Tracer 700 met de Versys 650 en de VStrom 650 XT , wat ook de volgorde van de uitslag was.

De Versys is bovendien meer dan € 1.000
goedkoper voor een betere afwerking en instelbare vering.

Maar alledrie zijn ze een stuk slomer dan wat je gewend bent(m.u.v. de KLE). Zeker de Suzuki !
 
Laatst bewerkt:
Hé Dirk,
Aan welk lastenboek moet de opvolger van je KLE voldoen ?
Voor mij was het eenvoudig : een hoogpoter wintermotor... met niet teveel peekaas en met ABS : maw de Versys 650 ABS... waarmee ik perfect gelukkig ben... tot de volgende lente...


;)
 
Laatst bewerkt:
Die bedoelde ik dus ook...

2 keuzes:
Hetzij een hoogpoter die wat meer in zijn mars heeft dan de kle..maar geen pk kanon.

Hetzij iets licht "exotisch" zoals die kawa of street..of guzzi...
Maar deze keuze voldoet niet echt aan de bedoeling waarvoor ik hem wil gebruike..en dus geheel niet rationeel..maar met mijn hart.....😎

Vanaf januari zak ik vaak voor het werk naar hartje Amsterdam moeten..door weer en wind...tussen het drukke verkeer slaommen enzo...en parkeren.....
Kle doet dat uistekend in de stad alleen die 50km snelweg daarvoor...dan is het net iets te iel voor mijn 2m om dat zo vaak te doen

Dus ik wacht de beurs in Utrecht af en hoop dat mijn hart niet op hol gaat...alhoewel met Shir naast mij...😨
 
Oei, die laatste paragraaf is voor ZO veel interpretaties vatbaar :

- mijn hart IS reeds continu op hol... voor Shirley
- met die kenau naast mij zal ik wel de meest duffe motor moeten kopen
- met Shirley naast mij, wil ik EINDELIJK wel eens iets exotisch bezitten
- met die snelle Shirley naast mij, zal het wel niet duren tot aan de Beurs, of ik scheur al op iets exotisch weg...


Aan u de keuze.... !

:+
 
Een gerechtelijke uitspraak laat in de regel geen ruimte voor interpretatie door onze huisjurist, wees dus duidelijk in je uitspraak edelachtbare! :+

Ik denk dat je gewoon een gebruikte Transalp 700 moet scoren, een ding dat redelijk net is, maar vooral goed. Een nieuwe motor vindt je toch weer zonde om die te gebruiken bij pekel of slecht weer in het algemeen. KLE eruit, iets geld erbij en je hebt wat je nodig hebt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan