Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken niks van de 1150 GS, maar de Pirelli Trail 2 liggen op mijn KTM 1290 SAS, die ook 100 % ON road wordt gebruikt en die zijn echt uitstekend....

Als de Pirelli het hogere gewicht van de 1150 GS kan hebben, dan zou ik daarvoor gaan...


Ik zou niet afwijken van de opgegeven fabrieksmaten (tenzij soms op circuit een iets smallere achterband, maar dat is hier niet van toepassing).
 
Pfff....... en mensen maar blijven zeggen dat ze hier geen gedegen technisch advies krijgen. Of je nu problemen hebt met banden, koffers, windbescherming, echtscheidingen, aan de grond gelopen schepen, wij weten overal raad op. En last but not least, het advies is gratis en vrijblijvend. :Y


.....Althans, het eerste consult. Vervolg consult op nacalculatie in eenheden van 5 minuten.
 
Mochten de kleine lettertjes een probleem vormen, wij stellen u graag een leesbril ter beschikking.


paper-work-smiley-emoticon.gif
 
Ben mij wat aan het oriënteren wat banden betreft voor een BMW 1150GS. De motor zal enkel op de weg gebruikt worden. In veel testen en forum berichten lees ik veel over de Pirreli Trail II. Zou dit voor mij de ideale band zijn? Of kiezen voor een meer road band, Pilot Road 2 of BT023
Wat banden maat betreft, de af fabriek maten of is er nog een reden om daar van af te wijken?

110/80-19
150/70-17

Ik heb op mn 1100 (zelfde bandematen) die nu te koop staat Michelin Pilot Road 4 gestopt
Alleen voor wel de zachtere Trail band die wordt 'aanbevolen' als hele set voor en achter, achter de normale/niet Trail versie, zodat ze hopenlijk even lang meegaan. Goeie grip bij t sturen, en betere levensduur waar t vermogen erop komt/rechtuit. Deze banden geven super vertrouwen in elke bocht, asfalt of natte straatstenen, snel of langzaam, gewoon altijd. Zie ook:
MICHELIN PILOT ROAD 4 EN PILOT ROAD 4 GT DOOR DUCBMW

Er is een kans dat ik alsnog mn motor in onderdelen verkoop, en de banden ook los verkoop...
 
Gelieve niet té behulpzaam te zijn, Detox : ze zijn perfect leesbaar in 7pt druk in lichtgrijze kleur op zeer lichtgrijze achtergrond... volstrekt gebruikelijk, dus... :+ :Y
Ik verschaf leesbrillen met sterkte -2,5. Je kan er een vogel op 3 km afstand mee zien, maar lezen wordt een uitdaging. Bij ToX en Slijkmans NV moet de kachel ook een beetje roken, dus transparantie naar onze clientèle hebben wij na de crisis van 1918 afgeschaft. :/
 
De gewone huismus, gezien door een leesbril van "Tox & Slijkmans NV".


full



De NV Tox & Slijkmans aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor rechtstreekse en/of onrechtstreekse schade tengevolge van het gebeurlijke misincalculeren van de ware grootte van gevogelte van welke aard ook... verder kan geen enkel recht geput worden uit...blablabla....
 
Laatst bewerkt:
De gewone huismus, gezien door een leesbril van "Tox & Slijkmans NV".

De NV Tox & Slijkmans aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor rechtstreekse en/of onrechtstreekse schade tengevolge van het gebeurlijke misincalculeren van de ware grootte van gevogelte van welke aard ook... verder kan geen enkel recht geput worden uit...blablabla....
Wat wij dan wel weer doen vanuit bedrijfspolicy, aangeboren vrijgevigheid, verantwoording in de samenleving, charme, humor, knapheid.....(nog iets vergeten?) is getraumatiseerde klanten gratis doorverwijzen naar de stichting Korrelatie, daar hoeven we niks voor te hebben.

Mietjes die schrikken van een vogeltje, pffff...... :/
 
Update over de KTemmert; Ik heb de carburateur uit elkaar gesloopt en heb dat ervaren als een soort van archeologische opgraving. De 4 jaar oude benzine was omgetoverd in een soort van drap. Uiteraard zat de stationair sproeier compleet verstopt en de rest van de baggerbende wachtte zijn kans af om ook de hoofdsproeier dicht te boetseren.
Accu erin gehangen, tank gespoeld en weer gevuld met vers en zuiver Shellsap. Een druk op de knop en lopen, fantastisch lopen. Blokolie is nieuw, oliefilter en luchtfilter nieuw....... Ik ben mechanisch klaar voor mijn eerste OTR rit, alleen mentaal is nog een dingetje. :X
 
Ik heb ondertussen alles verzameld, enige dat ik nog mis is een bodyprotector. Oh ja, een aanhanger zou ook handig zijn...... :')
 
Ben mij wat aan het oriënteren wat banden betreft voor een BMW 1150GS. De motor zal enkel op de weg gebruikt worden. In veel testen en forum berichten lees ik veel over de Pirreli Trail II. Zou dit voor mij de ideale band zijn? Of kiezen voor een meer road band, Pilot Road 2 of BT023
Wat banden maat betreft, de af fabriek maten of is er nog een reden om daar van af te wijken?

110/80-19
150/70-17

Ik ben zeer tevreden over zowel de roadattacks als trailattacks van continental onder m'n 1150GS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan