Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet mij denken aan een liedje...."alles is liefde ".....
Komt hij met een nummer van Blöf aanzetten en dat op een regenachtige herfstdag...... Heeft iemand een stanleymes voor me, dan ga ik nog even in mijn onderarmen lopen kerven. Heerlijk zo'n herfstdepressie onder begeleiding van Blöf.... :/

Masculine? Niet echt, ik zie het meer zo:
gaiahello.gif
Slijk kan jij vast beslag laten leggen op zijn pensioen, AOW en vaste activa, ik voel namelijk een vordering opkomen wegens aangedaan psychisch leed.

Ten Cats, wij (meester Slijk en ondergetekende) zijn man zoals omschreven door de Neanderthalers, de vroege Romeinen, Doutzen Kroes en recente antropologen. Een voorwaarde is langer zijn dan 1.85, jonger dan 60, IQ van boven de 130 en het EQ van een holbewoner.
 
Ooooh my god.....nu gaan ze los met ze 3-en.....

Het is nog wat vroeg voor chips en bier...dus dan maar 10 x koffie ....

En trouwens.....al die eisen langer dan, jonger dan, hoger dan.....
Ik voldoe alleen aan de lengte en nog enkele maanden aan de leeftijd....de rest niet...
( drink ook geen bier, hou niet van voetbal en wel van winkelen....)
Wat maakt dat mij dan..?

Geeeeeeen vrouw voordat iemand bijdehand wordt... O-)
 
Yep ..
Levert wel een afwijking op..

Ga je naar BCC voor een BT speakertje...kom je thuis met een andere auto...

Waarschijnlijk is deze afwijking ontstaan in diverse malls...een grote speeltuin voor mij...
 
Wie rijdt er hier op de Metzeler tourance next ?
Je heb er schijnbaar ook een B type in, alleen Metzeler raad die af op een gs. Deze is voor de 800.
iemand ervaring mee ?
 
Yep ..
Levert wel een afwijking op..

Ga je naar BCC voor een BT speakertje...kom je thuis met een andere auto...

Waarschijnlijk is deze afwijking ontstaan in diverse malls...een grote speeltuin voor mij...

Vertel... vertel !!!!

TenCats heeft op dit ogenblik niet eens meer een BMW... dus is tijdelijk zonder stemrecht !
 
Laatst bewerkt:
Dat is eigenlijk geen BMW, maar een door Italianen verprutste Rotax en daarmee hangt zijn stemrecht tussen de Begonia's. :/
 
Heb vanavond de GS opgehaald, wel ff iets anders als mijn vertrouwde XT600 of eerder in bezit gehad, SV650. Stuk meer plezier vooral op de snelweg, voor het eerst met een glimlach gereden.

Bedankt voor jullie tips, laat jullie weten wat het geworden is.
 
Dat is eigenlijk geen BMW, maar een door Italianen verprutste Rotax en daarmee hangt zijn stemrecht tussen de Begonia's. :/

Nou ja zeg, wat een onzin. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen Duitsland, Oostenrijk en Zuid-Tirol? Nou nou?

crying.gif
;(

En je moet ook de spaarzame bijdragen van Ozner niet zo bagatalliseren.
(Die heeft nl. een iets jongere F650 éénpitter en doet erg z'n best om er af en toe mee in de modder te ploeteren.)
 
Laatst bewerkt:
Heb vanavond de GS opgehaald, wel ff iets anders als mijn vertrouwde XT600 of eerder in bezit gehad, SV650. Stuk meer plezier vooral op de snelweg, voor het eerst met een glimlach gereden.

Bedankt voor jullie tips, laat jullie weten wat het geworden is.

Een plaatje van het plaatje mag natuurlijk ook.
 
Objection!

Gezien de huwelijkse staat waarin ik verkeer met "gemeenschap van goederen" heb ik nog steeds een Triple Black! (En sowieso nog een zadel en 2 ruiten!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan