Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner me van de (latere) aansluiting van de schakelassistent van mijn 2015 GS dat de dealer ook een bedrag diende te betalen aan de importeur voor de aanmelding... mss geldt dat hier ook ???

Voor de schakelassistent is een vrijschakelcode (FSC) nodig. Die moet de dealer bij de importeur inkopen. Voor een LED-koplamp is dat (volgens mij) niet nodig en is dat een kwestie van een (paar) waarde(n) omzetten. Wil de lamp overigens ook bij herr BMW als gemonteerde optie in het systeem komen, dan moet die online (bij BMW AG) worden aangemeld. Daar zit de importeur niet tussen.

Overigens wilde de dealer (auto) voor het programmeren van de regen-/lichtsensor, die ik zelf had ingebouwd, €60 rekenen. Dat heb ik later met een kabeltje van €11 en van www gedownloade software in een kwartier gedaan.
 
Amai, ons benne Ollander hè :Y

Jongens, die dealer moet ook gewoon zijn maandelijkse alimentatie ophoesten en een derde huis in de Zwitserse bergen is echt niet zo goedkoop als het lijkt. Beetje compassie graag. :/
 
ToX, ga je een Midwinter-Angriff voor ons orga.... eh... vrijblijvend voorbereiden? Jij kan dat zo goed... O-)
 
Heb je het nu weer over een kampeervakantie in Rusland, of een tafel reserveren in restaurant "De stinkende emmer"?
 
In het laatste geval wordt het ongetwijfeld weer een dubbele portie “hertenreet in eigen nat “ ?
Enige dat te hachelen is van die kaart. :/
ok nu wordt het raar. mooi weertje niet? :]
:?

Heb je wel eens naar buiten gekeken?

weird.gif
 
Laatst bewerkt:
Zeg dat ook even tegen al die koekblikkers. Tsjemigdepemig, wat een eikels vanavond op de weg.
Druk, druk, druk. Op de A12 had ik inderdaad drie van de vier banen nodig, maar ik moest echt ff mijn mail bijwerken en naar huis bellen dat er een file was. (achter me, dat dan weer wel). Ik stoorde me nogal aan al dat getoeter, hoe kan ik zo nou een fatsoenlijk gesprek voeren! :/
 
Heren,

Ik weet er is al veel overgeschreven maar toch stel ik nog een keer de vraag:
welke toerbandjes op de GS 2017.
ik rij geen offroad, alleen asfalt
verder alleen voor mijn plezier weekendjes naar de eifel, zwartewoud Dolemieten etc
ik krijg mijn R1200GS '17 per 01-03-2018 en er zitten Anakee 3 banden op
Nou wil ik kijken of ik voor een schappelijk prijsje ze kan wisselen tegen een meer tourband,
maar welke?
Conti Roadattack 3
Mettzler Roadtec 1
Michelin Pilot road 5

bedankt voor jullie input

Jan
 
Laatst bewerkt:
Enfin, mijn 2 centiemen :

als 100 % weg : DUNLOP ROADSMART 3
als 90 % weg : PIRELLI SCORPION 2 TRAIL

En nu volgen er traditiegetrouw een aantal reacties met hùn favoriet rubber...

Mogelijk met 1 constante : MICHELIN ANAKEE 3 sucks en elke vervanging ervan door wat dan ook is een verbetering...

Laat je alleen niet opnaaien door je dealer dat je voor die broodnodige bandenvervanging VOOR de aflevering van je dure GS nog zou moeten bijbetalen ook... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan