Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn kantoor grenst vandaag aan mijn keuken. Ik ga echt niet naar Den Haag als het niet hoeft vandaag. Ik had wel met de KTemmert kunnen gaan. :9
 
Vandaag ook maar met de Bimmer (4-wielen), vanwege de grote hoeveelheid zout op de weg en ook een beetje de verwachting voor vanmiddag. ;)

Opvallend weer hoe debiel mensen zich op de weg gaan gedragen als de omstandigheden een beetje anders zijn dan ideaal....
 
Ik laat mijn secretaresse ook maar even ontstressen, vandaag...

Brasschaat vindt de bloemetjes en de plantjes in de bermen belangrijker dan lijf en leden van haar bewoners en strooit dus niet... Ook een achterwielaangedreven koekblik heeft hier problemen.

Misschien straks met de Mazda van Nana?
 
Laatst bewerkt:
Ik laat mijn secretaresse ook maar even ontstressen, vandaag...... bla bla bla, klaagzang, Braschaat,jank, carjacking......
Ze belde al. Waar ik bleef en of ik slagroom wilde meenemen....... :?

0290494750d11798914b50eacccb57d8.jpg
 
Ik ben vandaag ook lekker thuis gebleven en morgen laat ik ook maar gaan...

Mooie gelegenheid om de bestemming voor 2018 uit te zoeken...
Oftewel een prima hotel in Oostenrijk, omgeving Kitzbuhel, Zell an See, Kaprun of zoiets...
Met een parkeergelegenheid voor auto en aanhanger, een goed wellness keldertje, een te gekke keuken en kokin en op loopafstand de nodige horeca voor vertier in de avond....
Maar wel betaalbaar om daar pakweg 8 nachten te verblijven...
 
Ach neen man... dat is die lelijke vervangster van haar... Brrrrr...
Ik heb net even gemeten, deze past onder mijn bureau. Heb je nog meer van die afdankertjes? :9
Mooie gelegenheid om de bestemming voor 2018 uit te zoeken....
Iets waar ze ook bejaardengym doen, bingo, de quiz "van wie is dit gebit", rollatorrace? Kom op Dirk, waar is je avontuurlijke inborst gebleven? Bij sneeuw thuis blijven als het land je nodig heeft en een hotel zoeken waar je alleen nog maar adem hoeft te halen?

:+
 
Iets waar ze ook bejaardengym doen, bingo, de quiz "van wie is dit gebit", rollatorrace? Kom op Dirk, waar is je avontuurlijke inborst gebleven? Bij sneeuw thuis blijven als het land je nodig heeft en een hotel zoeken waar je alleen nog maar adem hoeft te halen?

:+


Lekkerrr hoor...nog 5 jr en ik kan ook achter de geraniums...

We willen gewoon een goede slaapplaats en lekker eten..en de voertuigen goed gestald...
En na een dag lekker sturen ff zwemmen. Saunaatje doen...lekker eten en dan de kroeg in...nix mis mee...
De bingo sla ik wel over...
 
En.....heeft het land mij nodig Tox ??
Is nl verworden tot een ontwikkekings land??
Nou...zou best eens kunnen...beetje sneeuw en alles loopt vast..file record...NS record met vertragingen....het land staat op zn kop...hoe doen ze dat in Skandinavie en de alpenlanden ???
 
Deze mag je hebben...ze kan...sorry.... MOET blind typen.... :P
full

Nou...zou best eens kunnen...beetje sneeuw en alles loopt vast..file record...NS record met vertragingen....het land staat op zn kop...hoe doen ze dat in Skandinavie en de alpenlanden ???
Daar wonen nauwelijks mensen en rijden nauwelijks treinen. Niet echt een uitdaging om daar een trein op tijd te laten rijden als er een beetje sneeuw valt.
Maar ik geef je groot gelijk, ik heb ook een thuiswerkdag en morgen pas rond de middag de eerste afspraak buiten de deur. Ik hoop dat Nederland rond dat tijdstip weer begaanbaar is.
Vakantieplan ligt me ook wel, mits de ex secretaresse van Slijk einde dag klaar staat om mijn nek te masseren....enzo. Dat motorrijden vraagt best wat van je lijf. :X
 
Aan de recente aanschaffers van 2014 en 2015 GS-en... : proficiat met deze verstandige keuzes... de nieuwste exemplaren (2018) schijnen (voor een aantal onder hen) behept te zijn met nieuwe (onbegrijpelijke) gebreken qua ophanging vooraan... .

Ik blijf dus ook nog ettelijke jaartjes met mijn eigen (goeie) 2015 doorbollen... :Y
 
Gelukkig is er altijd een goed alternatief voor een GS in de vorm van een Africa Twin. Je kan ook van de regen in de drup daar in Matighofen, maar dat raad ik ten sterkste af. Je gaat je inval secretaresse ineens zien als een hork op pootjes enzo, dus echt niet aan te raden. :N
Anita heeft duidelijk niet erg veel tijd meer voor je... tja, die carrièrevrouwen, hé.... waar blijft de romantiek, heden ten dage ? Tss tss tss...

:+
Romantiek is overrated en niet declarabel, dusss. :/



Owww, Anita leest nog wel eens mee. Run Forest, run..... :o
 
Afvallende onderdelen... check... Africa Twin, zei je... ?

giphy.gif
Wat treffend dat je hiermee komt. De boodschap is namelijk dat je al die elektronische ellende op je motor helemaal niet nodig hebt, zelfs harder gaat als je het eraf gooit. Precies de gedachte die Honda er op nahield bij het ontwerpen van de AT. Waarschijnlijk hebben zij ook Forest Gump gekeken. Nu München en Matighofen nog. :+


too-happy-smiley-emoticon.gif
 
Wat treffend dat je hiermee komt. De boodschap is namelijk dat je al die elektronische ellende op je motor helemaal niet nodig hebt, zelfs harder gaat als je het eraf gooit. Precies de gedachte die Honda er op nahield bij het ontwerpen van de AT. Waarschijnlijk hebben zij ook Forest Gump gekeken. Nu München en Matighofen nog. :+


[afbeelding]


Wat treffend dat je je AT gaat vergelijken met een notoire (film) debiel...

Hamamatsu zal blij zijn.... })
 
Forest Gump, altijd al een klote film gevonden. Kwijlende chocoladevreter.

En let je wel een beetje op, vrind Detox, dat je de weg terug naar het BMW walhalla niet helemaal afsnijdt? 't Ken nu nog nèt.
 
Laatst bewerkt:
Kwestie van tijd.......
Tot de nieuwe gs 850 hem om de oren vliegen en hij met de AT het nakijken heeft... :]
Tot die tijd beweert hij dat hij de nieuwe 850 lelijk vindt.... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan