Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
may the best bike win :]
Om te winnen moet je in ieder geval een brommert hebben die heel blijft. (vorkpoten enzo) :Y

Ik ga zeker bij de nieuwe 850 kijken als deze er is, maar het eerste jaar na introductie moet ik nog maar zien of hij niet uit elkaar valt. De kans dat de 850 de AT moet nakijken vanaf de brug bij de dealer is redelijk groot. Groter dan dat hij de AT het nakijken geeft tijdens het rijden.

*O*
 
Gelukkig is er altijd een goed alternatief voor een GS in de vorm van een Africa Twin. Je kan ook van de regen in de drup daar in Matighofen, maar dat raad ik ten sterkste af. Je gaat je inval secretaresse ineens zien als een hork op pootjes enzo, dus echt niet aan te raden. :NRomantiek is overrated en niet declarabel, dusss. :/



Owww, Anita leest nog wel eens mee. Run Forest, run..... :o

full
 
Wat treffend dat je je AT gaat vergelijken met een notoire (film) debiel...

Hamamatsu zal blij zijn.... })


denk als je Gump ziet als iemand met een autistisch profiel die laag functioneert die stront veel geluk heeft in het leven en alles zo komt aanwaaien, heb je essentie van die film niet begrepen.
 
Verhulst heeft de essentie van cynisme niet helemaal meegekregen. (of een poging daartoe)....

Maar back on topic, Life's like a box of chocolats, you never now which Honda you gonna get. :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Na 2 jaar op een Suzuki GS 500E te hebben gereden kon ik voor mijn zware rijbewijs gaan.
Ik vond GS wel erg leuk klinken, en toen kwam er een BMW r1200GS uit 2004 :)
Inmiddels rij ik hier al 2 jaar op en ben er erg blij mee.

Sinds een paar maanden heb ik er een nieuwe uitlaat onder zitten, een Danmoto JISU uitlaat. Klinkt erg dik, maar helaas heb ik wel een probleempje nu. De uitlaat heeft de koffer laten smelten.......
Nu heb ik via marktplaats een schade koffer kunnen kopen waarvan de 2 ophangbeugels kapot zijn. Heeft iemand dit al eens gehad en zelf kunnen maken? (heb al wat ideeën met metalen strips maar betere ideeën zijn altijd welkom)

Mazzels!
full
 
Hallo allemaal,



Sinds een paar maanden heb ik er een nieuwe uitlaat onder zitten, een Danmoto JISU uitlaat. Klinkt erg dik, maar helaas heb ik wel een probleempje nu. De uitlaat heeft de koffer laten smelten.......


Mazzels!
[afbeelding]

Mijn oma zei altijd : god straft onmiddellijk....

:+








Mijn oma hield ook niet van blèrpijpen :P
 
Laatst bewerkt:
Sjoerdie ik ben best creatief met geknutsel, maar geen idee hoe je dit wilt repareren. Het getril van die 1200 eierklutser sloopt iedere lijmnaad.
Wat ik niet snap, bij de variokoffers zit er toch een hitteschild tussen uitlaat en koffer?!?
 
Sjoerdie ik ben best creatief met geknutsel, maar geen idee hoe je dit wilt repareren. Het getril van die 1200 eierklutser sloopt iedere lijmnaad.
Wat ik niet snap, bij de variokoffers zit er toch een hitteschild tussen uitlaat en koffer?!?

Ja helaas is de nieuwe uitlaat net iets korter. Blijkbaar is er een luchtcirculatie opstaan waardoor de hitte niet weg kon...... Heb nu een hitteschild besteld voor over de gehele koffer.

Lijmen gaat hem inderdaad niet worden, ga denk ik beugels op maat beugen en die vast bouten / popnagelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan