Datatool demonteren

Tommiepietje

Rookie
9 mrt 2017
10
0
Beste .

Ik heb onlangs een r1 uit 2006 gekocht met datatool s4 alarm erop nu is het zo dat deze de accu leeg trekt binnen 1 dag ik heb vandaag een poging gedaan deze te verwijderen.

In totaal waren dit 8 draden .

1 als massa op het chassis.

2 x verbonDen tussen de orginele draden van wat ik denk dde startonderbreker en wat anders . Deze heb ik er tussen uit geknipt en de orginele 2 draDen weer met elkaar verbonden wit/blauw en wit/zwart
Dat was vrij simpel .

Nu zijn er nog 5 zwarte draden over die naar de kabelboom onder me zal lopen
Ik heb al het tape etc losgemaakt en zie dat ze vast zitten aan 5 orginele draden. Deze heb ik alle 5 ook los gesneden maar ik vind nergens 5 overige draden waar deze orgineel op vast zaten.
De motor start nu niet start motor gaat wel rond maar slaat niet aan verlichting etc alles werkt.

Iheeft er iemand toevallig ervaring hiermee? Ik zal morgen ochtend even wat duidelijke fotos maken van de situatie .

Een aansluit schema van datatool kan ik nergens vinden en met het schema van de r1 kom ik er al helemaal niet uit
 
Ik heb hier een NL-talige handleiding gevonden van de Datatool S4. Wellicht staat daarin wat je moet doen als je accu steeds leeg word getrokken.

Voor het verwijderen van de Datatool is misschien een bedradingschema ook handig:
Hier vond ik het bedradingschema van de Datatool S4.
Op deze pagina vond ik een bedradingschema van een Yamaha R1. Ik weet alleen niet of dit voor een 2006 is.

Verder vond ik hier de Service Manuals voor verschillende bouwjaren R1's.

Succes!!
 
Bij deze nog wat foto's. Bedankt voor de reacties
Ik heb het instructie boekje hier liggeen maar daar word ik helaas niet wijzer van. 2 van de 5 draden zijn voor het knipperlicht links en rechts.

Dan blijven er dus nog 3 over ik neem aan dat er weer eentje naar het 2 polige witte stekkertje moet maar daar zit geen stekker aan aan de andere kant. Deze moet het signaal weer terug sturen mischien? Iemand enig idee waar de start onderbreker zich bevind
Ik kan niks vinden kwa schema's van de r1
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan